Ja.. maar als ik alles moet gaan onthouden wat iedereen ooit heeft verteld... sjee, dan mag ik wel zon groot hoofd als Brown gaan aanmeten.quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:51 schreef Ker_Plunk het volgende:
Heb je al eens verteld waar dat bos is
WHahahahahahahahaquote:Op vrijdag 17 december 2004 16:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja.. maar als ik alles moet gaan onthouden wat iedereen ooit heeft verteld... sjee, dan mag ik wel zon groot hoofd als Brown gaan aanmeten.
Homo-ontmoetingsplek?quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:51 schreef Ker_Plunk het volgende:
Heb je al eens verteld waar dat bos is
Zeusquote:Op vrijdag 17 december 2004 17:06 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
doe eens lief tegen elkaar....het is bijna kerst hoor![]()
Hadden we toch al afgesproken? Neem woensdag maar mee, kan ik misschien meteen foto's van je billen nemen.quote:
Nee doe maar nietquote:Op vrijdag 17 december 2004 17:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hadden we toch al afgesproken? Neem woensdag maar mee, kan ik misschien meteen foto's van je billen nemen.![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:10 schreef Ker_Plunk het volgende:
Nee doe maar nietVoel me niet zo lekker enzo
Rare jongen ben je af en toequote:Op vrijdag 17 december 2004 17:10 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Nee doe maar nietVoel me niet zo lekker enzo
quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:16 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Rare jongen ben je af en toe
Nou.... wil dat zelf wel uitmaken..quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:19 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]Voel me gewoon niet lekker
Wil geen foto's van me billen, niks interessants aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |