Veel plezier Lulaquote:Op vrijdag 17 december 2004 19:24 schreef Lula het volgende:
Ik ga voor de buis zitten. Ik ben wel ongesteld en pischagrijnig.
ik kan nu niets meer zien. Ik heb de hele dag al vreetbuien. Zou ik die opgespaard hebben een half jaar lang?quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Veel plezier Lula![]()
neem wat chocolade knap je misschien wat van op![]()
Goh, ik twijfelde al aanje nick.quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:28 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga dromen vangen...
quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:26 schreef Dromenvanger het volgende:
Het feit dat dit hele topic gebaseerd is op neuk gedoe, pleit ervoor dat deze topic niet in general thuis hoort. Ik ben geen moderator of admin.
Het hoort niet binnen general thuis. Daar heb je msn voor enzo.
Nee neuken is geen algemene bezigheid, bah!quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:26 schreef Dromenvanger het volgende:
Het feit dat dit hele topic gebaseerd is op neuk gedoe, pleit ervoor dat deze topic niet in general thuis hoort. Ik ben geen moderator of admin.
Het hoort niet binnen general thuis. Daar heb je msn voor enzo.
Oke, dan maar lekker hangen voor de buis, of een heerlijke warme douchequote:Op vrijdag 17 december 2004 19:29 schreef Lula het volgende:
[..]
ik kan nu niets meer zien. Ik heb de hele dag al vreetbuien. Zou ik die opgespaard hebben een half jaar lang?Ik kots van mezelf
![]()
Droogregenen is dan ook niet mogelijkquote:Op vrijdag 17 december 2004 19:34 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik ben nog nooit zo natgeregend als vandaag.
Een goede jacht toegewenstquote:Op vrijdag 17 december 2004 19:28 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga dromen vangen...
Heb je nu al je lingerie aan, of loop je nog naakt rond ?quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:34 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee neuken is geen algemene bezigheid, bah!
Dit topic zou naar SEX moeten!
Opdrogen is weer erg lekker.quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Droogregenen is dan ook niet mogelijk![]()
Hai Sander![]()
Zeg, doe's normaal??quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:29 schreef Lula het volgende:
[..]
ik kan nu niets meer zien. Ik heb de hele dag al vreetbuien. Zou ik die opgespaard hebben een half jaar lang?Ik kots van mezelf
![]()
Ik ben nu terug van etenquote:Op vrijdag 17 december 2004 19:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]hoi J.
neem aan de je thuis bent en lekker gegeten hebt![]()
Wat dude zegt!quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zeg, doe's normaal??
Je bent een prachtdame! Of wilde je eruit zien zoals je was op je twintigste? Kom op zeg! Je mag trots zijn op je lijf en leden op deze leeftijd. Je ziet er goed uit. Punt uit.
Dan heb jij mij vanavond niet gezienquote:Op vrijdag 17 december 2004 19:34 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik ben nog nooit zo natgeregend als vandaag.
Dan laat nog wat brengen, hoef je ook niet meer door de regenquote:Op vrijdag 17 december 2004 19:38 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Opdrogen is weer erg lekker.
Oh, en ik heb honger.
We hadden voor 2 personen chinees gehaald, alleen toen vielen op het laatste moment mijn broer en broertje ook binnen.
Dus iedereen had maar een half portie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |