quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:03 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Hmmmm. Zo'n aanbod kan ik niet links laten liggen.
Want?quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:08 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Kunnen we het misschien over een ander onderwerpje praten?
quote:
JULLIE VERDIENEN HET, ALLEMAAL!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:03 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Weet je hoe frustrerend het is als je wil neuken, maar je moet eerst nog even de 4.500.875 haakjes van de lingerie van je vriendinnetje losmaken.
Nou wil ik best helpen hoor, alleen de kans dat het setje heel blijft acht ik niet bijzonder groot.quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:11 schreef es70 het volgende:
[..]Geen hulp met de haakjes? Dan ook niet pijpen
.
Waar is dat dan precies?quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]fiets /rij maar deze kant op ooit ..
Wat heb ik vrouwen ooit misdaan?quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
JULLIE VERDIENEN HET, ALLEMAAL!!!!!!!!!!!!
Moet ik jou anders even helpen?quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:11 schreef es70 het volgende:
[..]Geen hulp met de haakjes? Dan ook niet pijpen
.
Limburg , waar anders ?quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:12 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Waar is dat dan precies?
Nou, laat dan maar zitten...quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:12 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Nou wil ik best helpen hoor, alleen de kans dat het setje heel blijft acht ik niet bijzonder groot.
O dat deel gaat mij nou weer tamelijk makkelijk af.quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Vertel mij nou eens hoe je zowiezo die klotekousen aan die jarretelles vastkrijgt zonder ettelijke spieren te verrekken?
Niet nodig hoor, geen haakjes hier vandaagquote:Op vrijdag 17 december 2004 20:13 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Moet ik jou anders even helpen?
Okquote:Op vrijdag 17 december 2004 20:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet nodig hoor, geen haakjes hier vandaag.
Ik voel echt heel erg met je mee... Het zweet staat bij het idee alleen al op mijn voorhoofd...quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O dat deel gaat mij nou weer tamelijk makkelijk af.
Vertel me alleen hoe ik gutverdumme dat corselet omgedraaid krijg (haakjes maak ik dus eerst voor vast. Maar nu zit de boel weer te strak om rond te draaien.
Jezus Arty mag wel beffen als de beste om dit goed te maken
Misschien heb je zin om morgen op te passen op mijn 4 schatten van kinderen, zodat ik een avondje met mijn man aan de rol kan?quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:17 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
OkKan ik je ergens anders mee helpen?
Wat verdiend het?quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Misschien heb je zin om morgen op te passen op mijn 4 schatten van kinderen, zodat ik een avondje met mijn man aan de rol kan?![]()
Ik heb nooit betaalde oppas, dus ik heb geen idee....quote:
Dan doe je het gratisquote:Op vrijdag 17 december 2004 20:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb nooit betaalde oppas, dus ik heb geen idee....
Hoe zou ik dat moeten doen dan???quote:
Wie? Wat? Waar?quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:34 schreef NFSUndergroundII het volgende:
6300e post
250e voor vandaag
Mijn muziek was toch nog wel leefbaar?quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoe zou ik dat moeten doen dan???
Ben bang dat dit een gevalletje generatiekloof wordt... Zowel qua computervaardigheid als qua muziek...
DMB was/is zeer okequote:Op vrijdag 17 december 2004 20:35 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Mijn muziek was toch nog wel leefbaar?
Maar ik ben heel volwassen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:37 schreef es70 het volgende:
[..]
DMB was/is zeer oke.
maar dat noemde je zelf ouwe-lullen muziek![]()
quote:
Wat jij wilt schatje, wat jij wiltquote:Op vrijdag 17 december 2004 20:46 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Was dat een bevestiging, of een ontkenning?
Hier kan ik zo weinig mee.quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat jij wilt schatje, wat jij wilt.
quote:
Ja maar ik had mezelf ook net ingeolied ten einde zacht te zijn en dan draait zo'n ding dus, geloof het of niet, voor geen meter!!!quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik voel echt heel erg met je mee... Het zweet staat bij het idee alleen al op mijn voorhoofd...
'T is natuurlijk weer verzonnen door een man. Het is zo mooi, maar je moet jezelf zowat pijnigen om het aan te krijgen.
Alles inhouden, verstand op nul, de pijn negeren en gewoon net zo lang draaien en sjorren tot het op de juiste manier om je lijf zit...
Foto!quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja maar ik had mezelf ook net ingeolied ten einde zacht te zijn en dan draait zo'n ding dus, geloof het of niet, voor geen meter!!!
Enfin, het zit na veel gedoe. Nu Arty nog alhier zien verschijnen![]()
Dan ga je het zeker weer uitdoen voor de foto...quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:59 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja zodra Arty hier is met digicam wellicht..........
msn staat aan.quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:59 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja zodra Arty hier is met digicam wellicht..........
Je verkooppraatje voor de webcam werkte toch niet...quote:
Neequote:Op vrijdag 17 december 2004 21:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Dan ga je het zeker weer uitdoen voor de foto...![]()
En ik schepte nog wel een rooskleurig beeld ook.quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Je verkooppraatje voor de webcam werkte toch niet...![]()
Da's lief, niet mutsigquote:Op vrijdag 17 december 2004 21:13 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb een roos voor Arty gekocht met een lief kaartje eraan![]()
Mutsig hè? Zitten mannen echt niet op te wachten, op een roos.
quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:17 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
En ik schepte nog wel een rooskleurig beeld ook.
Ja stom hè? kan mezelf wel voor mijn kop slaan. Vlinders in mijn buik en zoquote:Op vrijdag 17 december 2004 21:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's lief, niet mutsig.
Beetje zenuwachtig?
Schiepquote:Op vrijdag 17 december 2004 21:17 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
En ik schepte nog wel een rooskleurig beeld ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |