Veel plezier Lulaquote:Op vrijdag 17 december 2004 19:24 schreef Lula het volgende:
Ik ga voor de buis zitten. Ik ben wel ongesteld en pischagrijnig.
ik kan nu niets meer zien. Ik heb de hele dag al vreetbuien. Zou ik die opgespaard hebben een half jaar lang?quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Veel plezier Lula![]()
neem wat chocolade knap je misschien wat van op![]()
Goh, ik twijfelde al aanje nick.quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:28 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga dromen vangen...
quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:26 schreef Dromenvanger het volgende:
Het feit dat dit hele topic gebaseerd is op neuk gedoe, pleit ervoor dat deze topic niet in general thuis hoort. Ik ben geen moderator of admin.
Het hoort niet binnen general thuis. Daar heb je msn voor enzo.
Nee neuken is geen algemene bezigheid, bah!quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:26 schreef Dromenvanger het volgende:
Het feit dat dit hele topic gebaseerd is op neuk gedoe, pleit ervoor dat deze topic niet in general thuis hoort. Ik ben geen moderator of admin.
Het hoort niet binnen general thuis. Daar heb je msn voor enzo.
Oke, dan maar lekker hangen voor de buis, of een heerlijke warme douchequote:Op vrijdag 17 december 2004 19:29 schreef Lula het volgende:
[..]
ik kan nu niets meer zien. Ik heb de hele dag al vreetbuien. Zou ik die opgespaard hebben een half jaar lang?Ik kots van mezelf
![]()
Droogregenen is dan ook niet mogelijkquote:Op vrijdag 17 december 2004 19:34 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik ben nog nooit zo natgeregend als vandaag.
Een goede jacht toegewenstquote:Op vrijdag 17 december 2004 19:28 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga dromen vangen...
Heb je nu al je lingerie aan, of loop je nog naakt rond ?quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:34 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee neuken is geen algemene bezigheid, bah!
Dit topic zou naar SEX moeten!
Opdrogen is weer erg lekker.quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Droogregenen is dan ook niet mogelijk![]()
Hai Sander![]()
Zeg, doe's normaal??quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:29 schreef Lula het volgende:
[..]
ik kan nu niets meer zien. Ik heb de hele dag al vreetbuien. Zou ik die opgespaard hebben een half jaar lang?Ik kots van mezelf
![]()
Ik ben nu terug van etenquote:Op vrijdag 17 december 2004 19:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]hoi J.
neem aan de je thuis bent en lekker gegeten hebt![]()
Wat dude zegt!quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zeg, doe's normaal??
Je bent een prachtdame! Of wilde je eruit zien zoals je was op je twintigste? Kom op zeg! Je mag trots zijn op je lijf en leden op deze leeftijd. Je ziet er goed uit. Punt uit.
Dan heb jij mij vanavond niet gezienquote:Op vrijdag 17 december 2004 19:34 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik ben nog nooit zo natgeregend als vandaag.
Dan laat nog wat brengen, hoef je ook niet meer door de regenquote:Op vrijdag 17 december 2004 19:38 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Opdrogen is weer erg lekker.
Oh, en ik heb honger.
We hadden voor 2 personen chinees gehaald, alleen toen vielen op het laatste moment mijn broer en broertje ook binnen.
Dus iedereen had maar een half portie.
nee ik heb net het corseletje dicht met 4.500.875 haakjes...quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Heb je nu al je lingerie aan, of loop je nog naakt rond ?![]()
Hey Dudequote:Op vrijdag 17 december 2004 19:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
nee ik heb net het corseletje dicht met 4.500.875 haakjes...![]()
Ik maak zometeen wel een lekker broodje.quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan laat nog wat brengen, hoef je ook niet meer door de regen![]()
Look on the bright side: JIJ hoeft ze straks niet los te makenquote:Op vrijdag 17 december 2004 19:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O? Mijn kids vinden het lekker, dus het zal wel goed genoeg zijnquote:Op vrijdag 17 december 2004 19:47 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Zeg Bengeltje. Ik ben best benieuwd hoe goed jij kan koken!
Ik moet morgen werkenquote:Op vrijdag 17 december 2004 19:49 schreef es70 het volgende:
De boodschappen zijn binnen, ik hoef morgen lekker niet meer de deur uit.
@Dromenvanger: als het je niet aanstaat hier zweef je toch lekker een andere kant op.
quote:
Nodig mij is uitquote:Op vrijdag 17 december 2004 19:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O? Mijn kids vinden het lekker, dus het zal wel goed genoeg zijn
En straks is het in 5 minuten weer uitquote:Op vrijdag 17 december 2004 19:57 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja wat?
Fucking kut-lingerie verdomme....
Schaf je de volgende keer eentje aan met ritsquote:Op vrijdag 17 december 2004 19:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nouja, ik zeg wel niets meerquote:Op vrijdag 17 december 2004 19:57 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja wat?
Fucking kut-lingerie verdomme....
Nee zal je zien dat Meneer de boel gewoon lostrekt en er gaten gaan vallen in dit werkelijk belachelijk dure setje (ja ik kan er een maand hypotheek van betalen).quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Look on the bright side: JIJ hoeft ze straks niet los te maken.
Weet je hoe frustrerend het is als je wil neuken, maar je moet eerst nog even de 4.500.875 haakjes van de lingerie van je vriendinnetje losmaken.quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Weet je hoe frustrerend het is als je wilt slapen en degene met wie je wilt slapen helpt je niet om al die 4.500.875 klotehaakjes los te krijgenquote:Op vrijdag 17 december 2004 20:03 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Weet je hoe frustrerend het is als je wil neuken, maar je moet eerst nog even de 4.500.875 haakjes van de lingerie van je vriendinnetje losmaken.
Of je laat het corseletje aan en trekt alleen het broekje uitquote:Op vrijdag 17 december 2004 20:03 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Weet je hoe frustrerend het is als je wil neuken, maar je moet eerst nog even de 4.500.875 haakjes van de lingerie van je vriendinnetje losmaken.
Vertel mij nou eens hoe je zowiezo die klotekousen aan die jarretelles vastkrijgt zonder ettelijke spieren te verrekken?quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee zal je zien dat Meneer de boel gewoon lostrekt en er gaten gaan vallen in dit werkelijk belachelijk dure setje (ja ik kan er een maand hypotheek van betalen).
O en weer alweer een ladder in de hold-ups
Dan wordt t pijpen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Weet je hoe frustrerend het is als je wilt slapen en degene met wie je wilt slapen helpt je niet om al die 4.500.875 klotehaakjes los te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |