Ik laat de pannenkoeken door iemand bakken..quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik vind ze niet lekker en vind het bakken ervan ook een drama...
![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:27 schreef Shreever het volgende:
[..]
![]()
De eerste wil bij mij ook nooit lukken![]()
Dat is de eerste gelukte pannekoekquote:Op vrijdag 17 december 2004 17:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
die zijn juist het lekkerst
heb je het langst op gewacht
Laat maar eens bewijzen zien !!!!!quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:52 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja.
Edit #1: Bovendien mag niet onvermeld blijven (zie ook de op handen zijnde
publicatie in The Scientist van de gedoodverfde Nobel Prize Winner NFS):
Ik ben blij
Dat ik glij!
Disclaimer: maar dus niet onder de douche
Edit #2: Ter uwer infomatie:
Uit een wetenschappelijk onderzoek is gebleken dat de kut van Duderinnetje glad is en makkelijk in te glijden is als d'r kut extreem nat is.
© NFSUndergrounII
nooit problemen mee, zowel met eten als met bakken nietquote:Op vrijdag 17 december 2004 17:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik vind ze niet lekker en vind het bakken ervan ook een drama...
![]()
Kusquote:Op vrijdag 17 december 2004 17:35 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Ik ga offline. De baas is er
Dat is het vast!quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:35 schreef es70 het volgende:
[..]Nog een slachtoffer van de samenzwering
.
ja die, de eerste dusquote:Op vrijdag 17 december 2004 17:35 schreef Shreever het volgende:
[..]
Dat is de eerste gelukte pannekoek![]()
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 17 december 2004 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga ff slapen
Vanavond ook nog kerstdiner bij vrienden..... Dan maar een keer een dag geen honderd posts![]()
kerstdiner?quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga ff slapen
Vanavond ook nog kerstdiner bij vrienden..... Dan maar een keer een dag geen honderd posts![]()
ik heb geen dienst vanavondquote:Op vrijdag 17 december 2004 17:42 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
wat denk je van vanavond...
Super idee!quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
als je die eerste nou voortaan niet bakt, en gelijk met de tweede begint
quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:46 schreef Duderinnetje het volgende:
...(ergo: we zijn bijna allemaal te ongeduldig).
...
valt meequote:Op vrijdag 17 december 2004 17:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat ben je dan krenterig met het tentoon spreiden ervan!
De eerste pannekoek verdwijnt hier steevast in de vuilnisbak...quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:46 schreef Duderinnetje het volgende:
Es: de pan moet eigenlijk godsgruwend heet zijn. Dat is bij de eerste pannenkoek nog niet het geval (ergo: we zijn allemaal te ongeduldig).
Toch is die eerste, steevast mislukte pannenkoek altijd het lekkerste vind ik. Al is het alleen maar om het feit dat het vroeger een soort eer was als je die mislukte mocht hebben. Bij mij thuis althans
Dat heb ik nooit gelukkig, maar ik verbrand me weer vaak aan de ovenquote:Op vrijdag 17 december 2004 17:53 schreef es70 het volgende:
[..]
De eerste pannekoek verdwijnt hier steevast in de vuilnisbak...
De pan was heet (nog zo iets: kennelijk moet ik ook altijd mijn vingers verbranden als ik pannekoeken bak).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |