Dat heb ik gisteren al gegeten...quote:
Gebakken banaanquote:Op vrijdag 17 december 2004 18:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat heb ik gisteren al gegeten...
Eigenlijk heb ik trek in gebakken banaan (voor zover je dat eten kunt noemen), maar dat zit er niet in vandaag.
wat de pot schaftquote:Op vrijdag 17 december 2004 17:57 schreef es70 het volgende:
Maar wat zal IK nou eens gaan eten???
* mist tijd dat er voor mij gekookt werd dagelijksquote:Op vrijdag 17 december 2004 18:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
wat de pot schaft
zo ben ik opgevoed tenminste
Ik zei toch al dat ik pannekoeken vies vindquote:Op vrijdag 17 december 2004 18:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
wat de pot schaft
zo ben ik opgevoed tenminste
die mis ik ookquote:Op vrijdag 17 december 2004 18:08 schreef Shreever het volgende:
[..]
* mist tijd dat er voor mij gekookt werd dagelijks![]()
eten jullie wel eens allemaal hetzelfde?quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat ik pannekoeken vies vind.
Het leuke van 'de baas' zijn is dat je opgestelde regels aan je laars kan lappen.
Ja hoor, best regelmatig eigenlijkquote:Op vrijdag 17 december 2004 18:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
eten jullie wel eens allemaal hetzelfde?
dan lees ik daar zeker overheen, of het wordt niet vermeldquote:Op vrijdag 17 december 2004 18:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja hoor, best regelmatig eigenlijk.
Pff. Net thuis. Was weer een druk dagje...quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:46 schreef Duderinnetje het volgende:
Es: de pan moet eigenlijk godsgruwend heet zijn. Dat is bij de eerste pannenkoek nog niet het geval (ergo: we zijn allemaal te ongeduldig).
Toch is die eerste, steevast mislukte pannenkoek altijd het lekkerste vind ik. Al is het alleen maar om het feit dat het vroeger een soort eer was als je die mislukte mocht hebben. Bij mij thuis althans
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:46 schreef Dromenvanger het volgende:
Alle vrouwen met de billen bloot !!!!!!
Ga je weer bij je ouders wonen?quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:12 schreef D.Rose het volgende:
die mis ik ook
als ik de staatsloterij win.....
En dan is er ....quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:47 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Pff. Net thuis. Was weer een druk dagje...
Jij hebt ook míjn eerste pannenkoek gehad. Ook mislukt dus.
Goed, eten, inpakken en een eindje rijden zo...
quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:55 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
En dan is er ....
Moet ik dat uitleggen
Sommige mensen moet je daadwerkelijk voerenZo dom zijn ze
4 weken opsluiting in een inrichting zou je goed staan, kom je bij positieven
Ik ben je dude nietquote:
Goed idee!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:59 schreef Dromenvanger het volgende:
Waarom slowchatten jullie binnen een sub-fora waar het gaat over concrete zaken? Wie is gekomen met het idee om een slowchat topic te openen? Waarom geen msn-groep?
Binnen onzin is er plek genoeg, en dat bevordert ook nog eens de snelheid van het forum op zich.
Eigen verantwoordelijkheid.quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Goed idee!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Schopje ---> FB
Simpelquote:Op vrijdag 17 december 2004 19:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee dat ben ik!
Ingewikkeld hè?
je hebt gewoon 100% gelijk weet je.quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:02 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Eigen verantwoordelijkheid.
Als ik admin was had ik hier allang een slot op gezet. Dit voegt geen ene sodemieter toe. Behalve slowchat dat nergens over gaat.
Ik heb altijd gelijk weet ik.quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
je hebt gewoon 100% gelijk weet je.
Ja klopt. Alleen maar neuken en beffen hier!quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:03 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Simpel
Je hebt mensen die spelen schaak en je hebt mensen die spelen met de lego.
Dit topic vervuilt. Zie je niet dat heel general chat gaat over andere zaken, en dat een slowchat topic niet binnen general past? Het past totaal niet binnen de subcategorie.
Vooral de inhoud laat te wensen over, nog sterker er is hier geen inhoud. Totaal overbodig dus.
Slowchat .... schopje naar slowchat.quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja klopt. Alleen maar neuken en beffen hier!
Sodemieterse onderbroekenlol!
Hear hear!!quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:10 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Slowchat .... schopje naar slowchat.
Waar anders? In de afval dump?quote:
Naar die levensvraag werken we langzaam toe. Gun ons een beetje tijd, wil je?quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:10 schreef Dromenvanger het volgende:
Waarom chatten jullie binnen General? En niet binnen onzin?
Fouten maken is menselijk, zolang je maar leert van je blunders.quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Naar die levensvraag werken we langzaam toe. Gun ons een beetje tijd, wil je?
Nemen we de tijd tot het jaar 2020 ? Daarna eerst even een discussie of we er uit zijnquote:Op vrijdag 17 december 2004 19:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Naar die levensvraag werken we langzaam toe. Gun ons een beetje tijd, wil je?
Laksheidquote:Op vrijdag 17 december 2004 19:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nemen we de tijd tot het jaar 2020 ? Daarna eerst even een discussie of we er uit zijn
Zoniet kan het misschien verlengd worden tot 2050![]()
Klopt. En zodoende ga ik nu lingerie aantrekken, dus ik laat het topic even in jouw handen. Sterkte ermeequote:Op vrijdag 17 december 2004 19:16 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Fouten maken is menselijk, zolang je maar leert van je blunders.
Ik probeer ook altijd mijn dromen te vangen, jammer genoeg lukt dat maar zeldenquote:Op vrijdag 17 december 2004 19:17 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Laksheid
En in 5000033939 ben je nog geen steek wijzer geworden zeker. Bepaalde mensen leren het nooit.
In de tussentijd dat jij trots bent op je laksheid, werk ik door naar perfectie.
Wie weet komen we elkaar nog wel eens tegen ooit, ik hoop het niet.
quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nemen we de tijd tot het jaar 2020 ? Daarna eerst even een discussie of we er uit zijn
Zoniet kan het misschien verlengd worden tot 2050![]()
Ga je nu die foto maken ?quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Klopt. En zodoende ga ik nu lingerie aantrekken, dus ik laat het topic even in jouw handen. Sterkte ermee![]()
Omdat je geen inzet toontquote:Op vrijdag 17 december 2004 19:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik probeer ook altijd mijn dromen te vangen, jammer genoeg lukt dat maar zelden
Neeee! Ik ga het nu aandoen. Morgen de foto als ik het weer uit hebquote:Op vrijdag 17 december 2004 19:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ga je nu die foto maken ?
Dadelijk dan maar terug komt, kun je rustig even flitsen![]()
Je moest eens weten wat ik allemaal doe buiten slowchat in Generalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |