O kut ja. Geef me nog even de oneliner en ik pas het aan.quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:55 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Hey Duderinnetje. Ik mis het wetenschappelijke onderzoek in de OP>!
Was toch 'Blij dat ik glij'?quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:57 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O kut ja. Geef me nog even de oneliner en ik pas het aan.
quote:Uit een wetenschappelijk onderzoek is gebleken dat de kut van Duderinnetje glad is en makkelijk in te glijden is als d'r kut extreem nat is.
© NFSUndergrounII
Volgens mij ben je blij...quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:55 schreef Duderinnetje het volgende:
Had ik al gezegd dat Arty hier vanavond al is?
ja dat had ik al gezegd, maar toch.
D'r valt anders maar weinig te bezemkasten met Dude als Arty er is hoor, weet je wel zeker dat je blij wilt doen?quote:
Wat ga je met hem doen dan?quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:55 schreef Duderinnetje het volgende:
Had ik al gezegd dat Arty hier vanavond al is?
DOH!!!quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:03 schreef ElmarO het volgende:
Doe ik ook even blij.
[..]
Moet je wel je naam goed schrijven.
Ik draai me terug.quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:03 schreef es70 het volgende:
[..]
D'r valt anders maar weinig te bezemkasten met Dude als Arty er is hoor, weet je wel zeker dat je blij wilt doen?![]()
Dat wil je vast niet weten...quote:
Dit huis is één grote bezemkast als Arty er is!quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:03 schreef es70 het volgende:
[..]
D'r valt anders maar weinig te bezemkasten met Dude als Arty er is hoor, weet je wel zeker dat je blij wilt doen?![]()
Oeps!quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat wil je vast niet weten...
Jij wilde toch niveau in de slowchat, en geen neuken, beffen, rimmen en ketsen enzovoorts?![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:09 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Nou staat ie ook verkeerd in de OP.
Tot laterquote:Op vrijdag 17 december 2004 16:12 schreef ElmarO het volgende:
Ik ga er vandoor. Moet zo gaan werken.
Tot vanavond.
Niet te hard werken bij AH hèquote:Op vrijdag 17 december 2004 16:12 schreef ElmarO het volgende:
Ik ga er vandoor. Moet zo gaan werken.
Tot vanavond.
Hee, is dat koninklijk meervoud?quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:13 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Bespaar ons de details enz.
quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:13 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Bespaar ons de details enz.
Dan gaan ze maar kuis ganzeborden of zo jahquote:Op vrijdag 17 december 2004 16:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat wil je vast niet weten...
Jij wilde toch niveau in de slowchat, en geen neuken, beffen, rimmen en ketsen enzovoorts?![]()
Nee, ik heb genoeg aan mijn eigen sexleven, en bezit een zeer levendige fantasiequote:Op vrijdag 17 december 2004 16:16 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Of jullie het willen weten?
Gatver, ganzenborden... Klaverjassenquote:Op vrijdag 17 december 2004 16:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan gaan ze maar kuis ganzeborden of zo jah
Ik vind Triviant leuk!quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Gatver, ganzenborden... Klaverjassen, maar dan moet je weer met z'n vieren zijn
.
Als triviant al suf is, wat is klaverjassen dan in vredesnaam???quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik vind Triviant leuk!
Zal wel über-suf zijn![]()
Ik weet niets van kaarten vrees ik. Geen idee of klaverjassen überder suf is...quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Als triviant al suf is, wat is klaverjassen dan in vredesnaam???
Bovendien zijn er maar weinig mensen die het kunnen, dat probleem heb je met triviant niet...
Elleu!quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:05 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Houd niemand meer van NFSUndergroundII?
Neequote:Op vrijdag 17 december 2004 17:05 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Houd niemand meer van NFSUndergroundII?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |