Heb maar besloten het vliegtuig naar Hamburg te laten voor wat het isquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:04 schreef MaxPower het volgende:
Alvast een kickje voor morgen. Morgen vrij, smiddags met de creditcard in de aanslag achter de pc.![]()
DAN MET german wings naar moskouquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:30 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Heb maar besloten het vliegtuig naar Hamburg te laten voor wat het is
Als het in mijn financiele plaatje zou passen gelijk.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:33 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
DAN MET german wings naar moskou![]()
eN DE VRIJE DAGEN :pquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:34 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Als het in mijn financiele plaatje zou passen gelijk.
Virgin vloog vanaf Brussel betaalbaar naar Lissabon kan ik mij herinneren.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:41 schreef MaxPower het volgende:
Kom maarrrr... goedkope vluchten naar Lissabon.![]()
200 euri dus, die zijn ook omhoog gegaan dusquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Virgin vloog vanaf Brussel betaalbaar naar Lissabon kan ik mij herinneren.
Dat is de goedkoopste die ik tot nu ben tegengekomen inderdaad. Maar dan moet ik nog vanuit het hoge noorden naar Brusselquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Virgin vloog vanaf Brussel betaalbaar naar Lissabon kan ik mij herinneren.
German Wings is ook geen optie zag ik al.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:54 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Dat is de goedkoopste die ik tot nu ben tegengekomen inderdaad. Maar dan moet ik nog vanuit het hoge noorden naar Brussel
ff uit een ander topic dat gesloten is gehaald.quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:42 schreef MrDoegewoon het volgende:
We willen in oktober naar iig een wedstrijd van West Ham, vliegreis en hotel overnachtigen komen we wel uit.
Maar hoe kan je het beste aan tickets komen???
We hebben beide geen creditcard en via de offcieele club site kan je alleen met een credict card bestellen. Daarnaast willen we niet me de standaard voetbalreizen mee, want die zijn te duur voor wat je krijgt aangezien je niet even rustig zelf door Londen kan gaan kijken.
Wie heeft er ervaring mee??
Gewoon aamelden op de site en je kan kaartjes bestellen. Het is niet heel moeilijk, wel duurquote:Op zondag 3 september 2006 17:03 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
ff uit een ander topic dat gesloten is gehaald.
Het creditcard probleem kan opgelost worden, maar graag hebben we toch wat meer info over andere zoiets aangepakt hebben.
ik zoek er 1 IN het centrumquote:Op zaterdag 11 november 2006 20:12 schreef DIGGER het volgende:
Er zal vast wel een F1 hotel o.i.d. in de buurt zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |