Het enige "probleem" lijkt me dat je steeds naar de badkamer moet om de vaat te doen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:34 schreef HeLLuM het volgende:
Hallo.
Ik heb een vaatwasser gekocht, maar ik heb nog geen leidingen doorgetrokken.
Nu kan ik de vaatwasser ook in de badkamer installeren, want daar is een vrije leiding met stopkraan en een afvoer van de wasmachine, die weg is.
Nu is mijn vraag, kun je een vaatwasser in de badkamer installeren, zonder dat problemen met de vaatwasser optreden, door condensvorming van de douche, o.i.d.
Da's geen probleem. De plek waar de vaatwasser zal komen, is op één meter afstand van het aanrecht.quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:37 schreef P-Style het volgende:
[..]
Het enige "probleem" lijkt me dat je steeds naar de badkamer moet om de vaat te doen.
Nee.quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:40 schreef HeLLuM het volgende:
Ik wil alleen weten of het technische problemen met zich mee zal brengen.
Nee. Een apparaat als een vaatwasser kan wel tegen een beetje vocht hoor!quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:56 schreef HeLLuM het volgende:
Condensvorming is geen probleem, denk je?
Regels? Enig idee waar ik die vind?quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:58 schreef gangsta-mario het volgende:
Hangt er vanaf of je een goede ventilatie in de douche hebt ook moet je opletten dat je heb buiten een bepaalt aantal m2 van de douche plaats daar staan regels voor
Het zal wel ergens in de NEM-normen staan.., ik weet alleen niet waar je die online kunt vinden..quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:59 schreef HeLLuM het volgende:
[..]
Regels? Enig idee waar ik die vind?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |