niemand?quote:Op maandag 6 juni 2005 15:55 schreef 907 het volgende:
zaterdag was de "van Rheenensingel" afgesloten, iedereen kreeg door een verkeersagent een 180 graden toegewezen ( vanaf goverwelle richting bloemendaal )
weet iemand wat er gebeurd was??
iemand gezien?quote:[update] Bouwkraan valt op school Gouda
Gepost door Jorrit (Flem) - Bron: RTV West
Gepubliceerd: maandag 15 augustus 2005 @ 14:13 - Laatst bijgewerkt: 15 augustus @ 16:30
In het Zuid-Hollandse Gouda is vandaag rond 11:30 een bouwkraan van dertig ton tegen de gevel van een middelbare school gevallen. De school, de Goudse Scholengemeenschap, is zwaar beschadigd. Scholieren waren niet aanwezig, wel een aantal personeelsleden. Zij konden ongedeerd het pand verlaten. De machinist zit bekneld. De brandweer is ter plaatse om het slachtoffer te bevrijden.
De machinist is aanspreekbaar en zijn situatie zou volgens een politiewoordvoerster niet levensbedreigend zijn. Er is een tweede bouwkraan aanwezig om de brandweer te helpen. Ook is een traumahelikopter opgeroepen om assistentie te verlenen. Omdat de kraan instabiel is geworden moet men omzichtig te werk gaan.
De stempels van de hijskraan zijn door nog onbekende oorzaak weggezakt, waarna de topzware kraan kantelde. De arbeidsinspectie stelt een onderzoek in naar de toedracht van het ongeval.
Update 16:30
De machinist van de bouwkraan is inmiddels door de brandweer bevrijd. De politie meldt dat hij buiten levensgevaar is.
Want?quote:Op woensdag 2 november 2005 13:59 schreef Mip1988 het volgende:
die nieuwe school tegenover het ID is open..
ik vrees voor vechtpartijen daaro
omdat het een school is voor extreem slecht lerende mensen, en dat is voor 90% marrokanen die gewoon geen hol voor school doen. (nee niet rassistisch maar dat is gewoon zo)quote:
ID-college, MBO of zoiets onderwijs.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:39 schreef Brighteyes het volgende:
Nou ben ik een doorgewinterde Goudse, maar ik heb geen flauw idee wat het ID is...
En dat heeft BE goed opgemerkt!quote:Op woensdag 2 november 2005 15:39 schreef Brighteyes het volgende:
Nou ben ik een doorgewinterde Goudse, maar ik heb geen flauw idee wat het ID is...
En daarnaast dan nog even een 'blauwe' opmerking. Dit topic is wel bedoelt om te praten over wonen in Gouda, dus welke wijk bijvoorbeeld etc. en niet om elk plaatselijk wissewasje te gaan bespreken.
Ja eh...quote:Op woensdag 2 november 2005 17:44 schreef Brighteyes het volgende:Dude!
Ik zou bijna zeggen: Vertel! Maar dan zouden we off topic gaan.
daar woon ikquote:Op woensdag 2 november 2005 17:22 schreef Duderinnetje het volgende:
O ja ik heb ooit een lijk gevonden in Waarder (bijna Gouda toch?) Was een vermoorde garagehouder
![]()
was wel een schokkende gebeurtenis in het kleine, christelijke dorp. Ik denk dat 90% van de bewoners van het dorp zijn naam zelfs nog wel kennen, en de toedracht.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:56 schreef Duderinnetje het volgende:
Maar ik liep dus stage in Gouda en op de scanner van de fotograaf was een vermissingsmelding van de garagehouder met een proefritklant. Wij rondrijden en toen vonden we hem in de berm in Waarder. Bleek later: proefritklant was TBS-ser op verlof, motief: roof. 1996 denk ik. [/sub]
Daarna moest de dader naar het huis van bewaring, in een mij onbekende wijk![]()
Gaat het over de Bockenbergstraat?quote:Op donderdag 3 november 2005 16:01 schreef Elvi het volgende:
En waar mogen dan de Goudse Roddels gepost worden? Want Gouda en Roddels horen bij elkaar!
Zeker in de wijk de Korte Akkeren.![]()
Toch apart om bijna tien jaar later via Fok! te vernemen hoe het er later mee is gegaan!quote:Op donderdag 3 november 2005 10:39 schreef Gurb het volgende:
[..]
daar woon ik
[..]
was wel een schokkende gebeurtenis in het kleine, christelijke dorp. Ik denk dat 90% van de bewoners van het dorp zijn naam zelfs nog wel kennen, en de toedracht.
om weer ontopic te gaan: zijn zaak is opgedoekt en opgekocht door een aannemer, die heeft het volledig verbouwd en er een aanbouw en een loods bijgebouwd.
Goudse roddels gaan gewoon per mail of in de supermarkt op zaterdagochtend bij je kopje koffie.quote:Op donderdag 3 november 2005 16:01 schreef Elvi het volgende:
En waar mogen dan de Goudse Roddels gepost worden? Want Gouda en Roddels horen bij elkaar!
Zeker in de wijk de Korte Akkeren.![]()
fout!,quote:Op woensdag 1 juni 2005 18:38 schreef Elvi het volgende:
[..]
Als je goed gelezen had, zag je dat ik 2 posts boven je al zei dat er een Bram Ladage kwam.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |