Strenge christelijke school? Welke locatie heb je gezeten?quote:Op maandag 27 december 2004 17:06 schreef Elvi het volgende:
Docent (43) heeft relatie met leerlinge (14)
Ik heb op die school gezeten (was er in '99 van af!) maar ik ben wel héél benieuwd wie die leraar dan is... Toen ik er nog op zat was het wel n hele strenge christelijk school, maar ik denk dat de meeste leraren van toen, nu al met pensioen zijn![]()
WIe heeft er meer info?![]()
Gister gehoord: De Power Plates komen volgende week binnen!quote:
Nou afgezien van mn bureau ben ik ook wel netjes hoor, maar ook voor mij is deze drempel erg hoog.quote:Op donderdag 13 januari 2005 15:27 schreef Krullehoofd het volgende:
waarschijnlijk willen ze een "nette" health club zijn, waar "nette" mensen komen. Die 199 euro werpt wel een drempel op.
Op de Winterdijk dus? Daar heb ik gezeten!quote:Op vrijdag 14 januari 2005 01:00 schreef HotFudge het volgende:
[..]
Strenge christelijke school? Welke locatie heb je gezeten?
Anyway... het enige dat ik weet is dat het in ieder geval niet op het lyceum-havo was, maar op de locatie vmbo...
Met "nette" mensen bedoel ik dus dat als je die 199 euro kan lappen, je ook iedere maand netjes je abonnement kunt lappen...quote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:55 schreef basset het volgende:
[..]
Nou afgezien van mn bureau ben ik ook wel netjes hoor, maar ook voor mij is deze drempel erg hoog.
I don't know...quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:31 schreef Elvi het volgende:
[..]
Op de Winterdijk dus? Daar heb ik gezeten!Wie was het!? Wie was het!?
jup ...quote:Op donderdag 27 januari 2005 00:36 schreef HotFudge het volgende:
Hee 907 jij werkt toch bij de ah?
tatooshop lijkt me dan eigenlijk t minst erge ...quote:Op zondag 13 februari 2005 20:24 schreef Foo_niks het volgende:
Zie alleen maar sluitingen en faissementen in de stad.
Nu is Animo ook al dicht en de tatooshop in de korte Groenendaal is ook in rook opgegaan![]()
quote:Op zondag 13 februari 2005 20:26 schreef 907 het volgende:
[..]
tatooshop lijkt me dan eigenlijk t minst erge ...
no offense, maar tis ni zo dat je elke dag een tatoo gaat halen![]()
![]()
![]()
ja duhhhquote:
whahahahahaquote:Op zondag 13 februari 2005 20:34 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
Oh,Kwam jij er voor de tattoo's [afbeelding]
hm tja ik ga zelf vaak naar hiphop party's/concerten dus ja daar kan ik je niet aan helpen helaasquote:Op zondag 13 februari 2005 20:36 schreef 907 het volgende:
[..]
ja duhhh![]()
![]()
maar waar?wil wel eens wat anders
noem eens wat leuke tenten ( rnb, dance/trance/hardhouse moet er gedraaid worden )
En daar durf je voor uit te komen?! Ga je schamen!quote:Op zondag 13 februari 2005 22:44 schreef HotFudge het volgende:
o hm ik ben twee weken terug sinds jaren weer in de CityLife geweest![]()
hahaquote:Op zondag 13 februari 2005 22:44 schreef HotFudge het volgende:
o hm ik ben twee weken terug sinds jaren weer in de CityLife geweest![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |