* 907 is representingquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:24 schreef speknek het volgende:
Hee een Gouda topic.
Goverreller represent!.
No way!quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:19 schreef speknek het volgende:
[..]
Kennelijk al meer dan een jaar
[[url=http://subwaygouda.nl/subway_gevel.jpg]afbeelding][/url]
Ja dus... vanaf mei 2005!quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:19 schreef sizzler het volgende:
[..]
No way!
Was me nog niet eerder opgevallen.....
Zo kut is dat, bij het pakhuys, daar denk je, gezellig een biertje drinken en wat babbelen, maar naarmate de avond vordert, gaat de muziek steeds wat harder, tot het rond een uurtje of 12 is vervelend om te zitten. Of ik wil een kroeg waar je kan babbelen, of waar je komt om te dansen/voor de muziek. Niet allebeiquote:Op zaterdag 2 september 2006 13:57 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Klopt, maar daar ken je elkaar tenminste gewoon verstaan.
Precies, en met een biertje erbij is het best gezellig met een groepje vrienden in Stedelijk. Tent heeft ook wel wat sfeer IMO.quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:47 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
[..]
Zo kut is dat, bij het pakhuys, daar denk je, gezellig een biertje drinken en wat babbelen, maar naarmate de avond vordert, gaat de muziek steeds wat harder, tot het rond een uurtje of 12 is vervelend om te zitten. Of ik wil een kroeg waar je kan babbelen, of waar je komt om te dansen/voor de muziek. Niet allebei![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:48 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
Vanavond naar So What, is dat wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |