Ik weet toch niet hoe ze er uit ziet, als ze al bestaat, dus hoe herken ik haar? Kip, ei, kip, ei, kip, ei...quote:

Het zal je afgunst nog meer doen stijgen als ik je vertel dat het andersom is.quote:Op zondag 22 mei 2005 02:25 schreef Stali. het volgende:
[..]
Het zou prettig zijn wanneer jij de ruim 15 posts aan jouw adres zou beantwoorden maar je bent wel heel erg verslingerd aan KP he?

Hoe dan ook, maar Ruijmgaart had humor...quote:Op zondag 22 mei 2005 02:26 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Waar haal je die smoezen toch vandaan ? Petje af.
Je zou toch de waarheid spreken in dit topic?
Hoe meer je er om heen draait hoe meer je zelf de indruk geeft dat Ruijmgaart je kloon was.

Trap daar nu niet in luus.quote:Op zondag 22 mei 2005 02:28 schreef lucida het volgende:
[..]
Het zal je afgunst nog meer doen stijgen als ik je vertel dat het andersom is.![]()

Jahaaaa, staat allang in dit topic, le-zenquote:Op zondag 22 mei 2005 02:26 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Hoe meer je er om heen draait hoe meer je zelf de indruk geeft dat Ruijmgaart je kloon was.

En hoe los je dat op als Ryan3 zijn verzinsel punt laat schrijven als hij zelf de pleebril moet aanschroeven?quote:Op zondag 22 mei 2005 02:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee hoor, posten vanaf jouw IP terwijl jij een ban hebt betekent meteen een ban.

Bijna... Ruijmgaart had jouw gevoel voor humor.quote:Op zondag 22 mei 2005 02:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hoe dan ook, maar Ruijmgaart had humor...

Is dat dan een reden waarom jullie haar mailtjes nimmer hebben beantwoord? Die ze note bene via haar eigen account aan jullie heeft verstuurd. Bewaarden jullie binnengekomen mailtjes maar eens wat beter, hoeft er ook geen slap excuus bedacht te worden waarom bantwoording uitblijft.quote:Op zondag 22 mei 2005 02:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee hoor, posten vanaf jouw IP terwijl jij een ban hebt betekent meteen een ban.

Maar tenminste een gevoel voor humor, punt.quote:Op zondag 22 mei 2005 02:31 schreef Stali. het volgende:
[..]
Bijna... Ruijmgaart had jouw gevoel voor humor.

Ja dag Luus, ook voor jou geldt: lees even terug zeg!quote:Op zondag 22 mei 2005 02:31 schreef lucida het volgende:
[..]
Is dat dan een reden waarom jullie haar mailtjes nimmer hebben beantwoord? Die ze note bene via haar eigen account aan jullie heeft verstuurd. Bewaarden jullie binnengekomen mailtjes maar eens wat beter, hoeft er ook geen slap excuus bedacht te worden waarom bantwoording uitblijft.![]()

Vertel!quote:Op zondag 22 mei 2005 02:28 schreef lucida het volgende:
[..]
Het zal je afgunst nog meer doen stijgen als ik je vertel dat het andersom is.![]()

Die heeft geen ban he slimbo, bedtijd voor jouquote:Op zondag 22 mei 2005 02:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
En hoe los je dat op als Ryan3 zijn verzinsel punt laat schrijven als hij zelf de pleebril moet aanschroeven?

Nee hoor hoe meer jij er naar vraagt hoe meer je de aandacht van jezelf afleidt dat je wel eens zelf ruimgaard kunt zijn.quote:Op zondag 22 mei 2005 02:26 schreef Bluesdude het volgende:
[..]

Heb je kickie al ingestopt?quote:Op zondag 22 mei 2005 02:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die heeft geen ban he slimbo, bedtijd voor jou

Gevoel voor humor, Hitler had ook gevoel voor humor en het zegt dus niets.quote:Op zondag 22 mei 2005 02:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Maar tenminste een gevoel voor humor, punt.

Ik ga slapen. Afgunst c.q. stiekeme bewondering lijkt me het meest voor de hand te liggen.quote:Op zondag 22 mei 2005 02:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik zou nu wel eens willen weten waarom Ryan3 zo zijn zinnen op lucida heeft gezet?

Jij lust ze wel van alle zijden he?quote:Op zondag 22 mei 2005 02:35 schreef Stali. het volgende:
[..]
Gevoel voor humor, Hitler had ook gevoel voor humor en het zegt dus niets.

Is er nog een matrasje over, ik wil niet naast punt liggen.quote:Op zondag 22 mei 2005 02:35 schreef lucida het volgende:
[..]
Ik ga slapen. Afgunst c.q. stiekeme bewondering lijkt me het meest voor de hand te liggen.![]()

dream on.quote:Op zondag 22 mei 2005 02:35 schreef lucida het volgende:
Ik ga slapen. Afgunst c.q. stiekeme bewondering lijkt me het meest voor de hand te liggen.![]()

Kun jij nog je tijd nuttig maken door ons in slaap te neurieen met een bleu deuntje?quote:

Jij bent ruimgaard niet, evenmin is Bluesdude geen ruimgaard, sterker niemand is ruimgaard maar jij, jawel Lucida heeft zich vereenzelfigd met Ruijmgaart. En jij bent geen Clompendanser maar zelfs ook geen Klompendanser want laatstgenoemde is Sjun.quote:Op zondag 22 mei 2005 02:34 schreef lucida het volgende:
[..]
Nee hoor hoe meer jij er naar vraagt hoe meer je de aandacht van jezelf afleidt dat je wel eens zelf ruimgaard kunt zijn.![]()

Tijd aan jou besteden is zelden nuttigquote:Op zondag 22 mei 2005 02:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Kun jij nog je tijd nuttig maken door ons in slaap te neurieen met een bleu deuntje?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |