quote:Op donderdag 16 december 2004 23:55 schreef R2cksson het volgende:
Ik moest dit van een vriend vragen.
quote:Op donderdag 16 december 2004 23:55 schreef R2cksson het volgende:
Ik moest dit van een vriend vragen.
Dat van ons was ook een fabel...quote:Op donderdag 16 december 2004 23:59 schreef dafjedaf het volgende:
Eigenlijk ejaculeren we niet. Na al die jaren waren we dat sperma over ons gezicht zat, en hebben we een fabel in de wereld geholpen als excuus om over jullie heen te kunnen pissen.
There, I said it.
't is geen pis!quote:Op donderdag 16 december 2004 23:59 schreef dafjedaf het volgende:
Eigenlijk ejaculeren we niet. Na al die jaren waren we dat sperma over ons gezicht zat, en hebben we een fabel in de wereld geholpen als excuus om over jullie heen te kunnen pissen.
There, I said it.
Dat je een orgasme hebt als er ineens troep uit komt?quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:02 schreef ScienceFriction het volgende:
Dat van ons was ook een fabel...![]()
Zit ik hier op tweakers?!quote:
Zat je daar maarquote:Op vrijdag 17 december 2004 00:04 schreef R2cksson het volgende:
Zit ik hier op tweakers?!
Moest je dat ook zeggen "van een vriend"?quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:08 schreef R2cksson het volgende:
Blijkbaar is een serieuze reactie te moeilijk voor een aantal grafkankerdebielen.
Geeft niks, we zien vanzelf waar het schip strandt zodra de wat geestelijk stabieleren wakker zijn morgen.
hehe, tvpquote:Op vrijdag 17 december 2004 00:08 schreef R2cksson het volgende:
Blijkbaar is een serieuze reactie te moeilijk voor een aantal grafkankerdebielen.
Geeft niks, we zien vanzelf waar het schip strandt zodra de wat geestelijk stabieleren wakker zijn morgen.
Nee, straight from the heart.quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:09 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Moest je dat ook zeggen "van een vriend"?
quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:09 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Moest je dat ook zeggen "van een vriend"?
Ga dan maar snel naar bed , knulletjequote:Op vrijdag 17 december 2004 00:08 schreef R2cksson het volgende:
JUIST MANNEN! PLAATS UW TVP'S OM EINDELIJK DIT RAADSEL TE ONTMASKEREN!quote:
Goed, ik ben aan het zoeken, nu rot maar op.quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:14 schreef dafjedaf het volgende:
Gast, er is al lang een topic waar word uitgelegd hoe het werkt en how-to voor zover mogelijk. Ga gewoon zoeken.
geestelijk stabieleren in SEX en R&P?quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:08 schreef R2cksson het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |