BRUSSEL (ANP) - Leden van het Vlaams Blok gaan stiekem optreden in programma's op radio en tv. Ze hebben van hogerhand opdracht gekregen zich aan te melden bij radiospelletjes en dergelijke. Zodra ze rechtstreeks in de uitzending zijn, moeten ze hun gedachtengoed spuien.
Het extreemrechtse Vlaams Blok reageert zo op de aankondiging van de publieke omroep VRT (voorheen BRT) om het Blok te boycotten, zo heeft De Standaard vrijdag gemeld.
Wat moeten we hier nu weer mee, stelletje wacko's...
quote:Mij ook.
Op vrijdag 21 september 2001 16:13 schreef links234 het volgende:
Leuk, lijkt me lachen als ze dat gaan doen.
quote:hmm das een idee.
Op vrijdag 21 september 2001 16:36 schreef Arjan_A het volgende:
Net als indertijd het "538 MOET IN DE ETHER!" geschreeuw (haalde zelfs nog een of ander diepzinnig TV-programma waarin zo'n debiel begon te schreeuwen)
quote:inderdaad, volgens mij zijn er nauwelijks live-spelprogramma's op tv .. dat wordt er dus geheid uitgeknipt en zal nooit uitgezonden worden, maar ach 't is leuk geprobeerd als publiciteitsstunt .. (ik denk dat dat de voornaamste bedoeling van dit bericht was)
Op vrijdag 21 september 2001 16:29 schreef Tokus het volgende:
hoeveel spelletjes op tv zouden er live zijn???? vrij weinig, denk ik.
quote:Die Ben Krabbe zit vol one-liners, dat komt helemaal goed
Op vrijdag 21 september 2001 23:45 schreef Purno het volgende:
Inkoppertje.Vlaams Blokken.
Maar ahwel, da's nog nie zo makkelijk hè! 'Ns denken - *kuch* marokkanenterugnaareigenland *kuch*, hmmm tja *kijkt naar publiek*, ik denk uhhh... uhh.. BelgiëvoordeBelgen!!.. hmmm *krabt zich achter zijn oor* FilipdeWinterVoorEersteMinister.. ok, volgens mij ies da Parijs hè!
Neger.
N-E-G-E-R
bliepbliepbliepbliepbliep
Asiel.
A-S-I-E-L
Turks.
T-U-R-K-S
enzovoort enzovoort.
quote:hehe
Op zaterdag 22 september 2001 12:15 schreef Vibromass het volgende:
- Eerste vraag, voor 500 frankskes.. wat is de hoofdstad van Italië?Maar ahwel, da's nog nie zo makkelijk hè! 'Ns denken - *kuch* marokkanenterugnaareigenland *kuch*, hmmm tja *kijkt naar publiek*, ik denk uhhh... uhh.. BelgiëvoordeBelgen!!.. hmmm *krabt zich achter zijn oor* FilipdeWinterVoorEersteMinister.. ok, volgens mij ies da Parijs hè!
Koot/Bie,1982.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |