Volgens mij ben je gewoon onwijs jaloers, en ben je zelf te lelijk om zo'n wijf te krijgen.quote:Op donderdag 16 december 2004 22:44 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Echt te dom om voor de duivel te dansen dat soort types.
Nee hoor. Niet eens.quote:Op donderdag 16 december 2004 22:52 schreef sieb het volgende:
[..]
Volgens mij ben je gewoon onwijs jaloers, en ben je zelf te lelijk om zo'n wijf te krijgen.![]()
Ik geloof dat hij zijn zwangere vrouw voor haar heeft verlaten.quote:Op donderdag 16 december 2004 22:40 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Ik hoor net dat Mental Theo een relatie heeft met Amanda. Dat hele jonge meisje. Hoe oud was ze eigenlijk toen ze bij TMF begon en hoe oud is Mental Theo eigenlijk? Ik verbaasde mij hier behoorlijk over want theo is wel in de 40 en amanda begon op haar 15e ofzo bij TMF, neukte hij haar toen al?
Hoezo schandaligquote:Op donderdag 16 december 2004 22:56 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij zijn zwangere vrouw voor haar heeft verlaten.![]()
uit theo zijn eigen mond bij JEnsenquote:Op donderdag 16 december 2004 22:56 schreef 3st het volgende:
ts waar baseer jij jouw info? kunnen we dat ergens checken? waar heb je dat gehoord?
Dat is ook zo'n serieus programma, en theo is altijd serieus op tv.quote:Op donderdag 16 december 2004 22:58 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
[..]
uit theo zijn eigen mond bij JEnsen
Dus jij gelooft niet dat Amanda zijn vriendin is?quote:Op donderdag 16 december 2004 23:02 schreef pooier het volgende:
[..]
Dat is ook zo'n serieus programma, en theo is altijd serieus op tv.
het is toch echt zo, ik geloofde het eerst ook niet maar het was eerlijk gezegd ook wel te verwachtenquote:Op donderdag 16 december 2004 23:30 schreef Mikkie het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat die een relatie hebben. En anders... laat ze lekker.
Wel mooie foto's in de FHM trouwens vorige maand, van die Armanda
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |