abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24023316
Ik heb morgenavond een afspraak in Utrecht, en wil vantevoren met 2 vriendinnen een hapje in een restaurantje gaan eten. Het liefst gaan we ergens in de buurt van het station of in het centrum eten. Maar omdat ik niet zo bekend ben in Utrecht, en bijna alle restaurantjes in Utrecht op iens.nl compleet afgekraakt worden, vraag ik me af of hier iemand nog tips heeft
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_24031701
Ik heb hier pas nog Grieks gegeten bij Mykonos, het viel me op hoe goedkoop dat was in vergelijking tot veel andere restaurants tegenwoordig. (De menukaart had ook nog de oude bedragen in guldens naast de euro-bedragen staan.) Weet niet of je van Grieks houdt? Mykonos zit op loopafstand van het station en het is er altijd druk. Je moet vanaf het station via het Smakkelaarsveld naar de Oude Gracht lopen. Dus langs Vredenburg aan je rechterhand en dan kom je bij de Oude Gracht. Je gaat dan aan de overkant van het water (bij het grote Internetcafé) rechts de Oude Gracht op en dan zit dat Griekse restaurant meteen in het eerste straatje links.

Verder kun je ook naar King Arthur, dat zit daar vlakbij, ook aan de Oude Gracht, alleen dan aan de andere kant van het water. Is ook niet duur.

[ Bericht 5% gewijzigd door rooierooie op 17-12-2004 13:50:28 ]
pi_24038779
In de Servetstraat (zo ongeveer onder de Dom) zit een leuk Grieks restaurantje. Sirtaki heet het geloof ik, lekker eten en niet al te duur. Als je van Spareribs houdt moet je bij Broadway American Steakhouse zijn, dat is ook heel leuk ingericht enzo. Zit aan de Oude Gracht, ongeveer ter hoogte van de HEMA. Op de kruising Oude Gracht/Vredenburg (ongeveer naast de Mac, tegenover AH to Go) zit een Italiaans restaurantje waar ze wel redelijke en betaalbare pizza's hebben. Verder zit er een pannenkoekenhuis (Oude Munthuis geloof ik) aan de Oude Gracht, ook leuk als je ervan houdt. Keus genoeg dus zou ik zeggen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Mini_rulez op 17-12-2004 17:33:20 (typo) ]
Are you pondering what I'm pondering?
pi_24039212
Lekker
Iedere droom moet je in een potje vangen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')