Te hard rijden kan ik begrijpen, die andere 2 zijn gewoon stommiteitquote:Op woensdag 2 februari 2005 15:40 schreef t0n het volgende:
215 euro.
* 45 euro = Trajectcontrole.
* 45 euro = Parkeren op verg. houders plaats.
* 95 euro = Niet stoppen voor rood licht.
* 30 euro = Flits.
Goed, ben ondertussen erg veel bezig met informatie en parts voor turbo.
Gelukkig rijden lieve meisjes altijd overdag en nooit snachts want dan zijn er enge mannen in lange jassen... met flitspalen?quote:
Lieve meisjes zoals ijsmeisje rijden nooit.quote:Op woensdag 9 februari 2005 12:00 schreef VanDread het volgende:
[..]
Gelukkig rijden lieve meisjes altijd overdag en nooit snachts want dan zijn er enge mannen in lange jassen... met flitspalen?![]()
Ik wel, maar ik rij dan nietquote:Op woensdag 9 februari 2005 12:19 schreef VanDread het volgende:
En reken maar dat je snachts niet alle flitspalen en vergeet de karren niet, ziet
:::Aangeboden:::quote:
Je kunt evt ook de intake van een coupe (d15b7) nemen, die heeft ook mpfi, heb je meteen 10pk gratis erbijquote:Op woensdag 9 februari 2005 10:30 schreef t0n het volgende:
Ik wil btw ook naar andere inlaat toe, van 'n 1.6 Multipoint...
Dat is naar 4 injectoren ipv twee, dus meer benzine... en betere flow...
Dus daar ben ik ook beetje mee bezig..
en een AFM?quote:Op woensdag 9 februari 2005 18:33 schreef t0n het volgende:
Nee nog niet gezien.
Wel gekocht:
3 spruitstukken, om één mooie van te maken
T3 turbo, gereviseerd en met nieuwe wastegate....
Volgend weekend ophalen, dus niet a.s.
Als jij grotere injectoren kriijgt, heb je dan genoeg aan dat stock ding???quote:Op donderdag 10 februari 2005 09:32 schreef t0n het volgende:
Dude, Mapsensor heb ik al.... is stock man...
Maar goed, komt 'n missinglink op...
Beetje gezeur met die verkoper van die turbo... gozer heeft net 'n advertentie geplaats dat hij er nog 3 te koop had..... daar ben ik het niet zo mee eens...
ik had namelijk niet genoeg geld bij... dus heb ik mijn t2 daar gelaten als onderpand....
Maar als die dude ze verkoopt... gheheh... t0n-power on the loose!
Viel mij inderdaad ook al op, je zei dat hij een hoop spul thuis had, dus ik had zoiets van, dan zal hij er wel 4 gehad hebben, niet dusquote:Op donderdag 10 februari 2005 09:32 schreef t0n het volgende:
Beetje gezeur met die verkoper van die turbo... gozer heeft net 'n advertentie geplaats dat hij er nog 3 te koop had..... daar ben ik het niet zo mee eens...
ik had namelijk niet genoeg geld bij... dus heb ik mijn t2 daar gelaten als onderpand....
Maar als die dude ze verkoopt... gheheh... t0n-power on the loose!
dat maakt toch niet uit? MAP geeft de druk in je manifold door aan de ECU... Neem alleen wel aan dat je je ECU overnieuw moet mappen voor het turbogebeuren. Zie de link niet tussen grotere injectoren gebruiken en een andere MAP sensor.quote:Op donderdag 10 februari 2005 09:35 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Als jij grotere injectoren kriijgt, heb je dan genoeg aan dat stock ding???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |