Ja zoiets had ik al begrepen op khk ja. tword daar als maar gezelliger!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:24 schreef t0n het volgende:
Dankjewel Qzar.. Ik denk dat je beter op www.exclusive-tuning.nl me topic kan bij houden.
ik kan niet meer posten op khk... heb beetje fout gedragen, dus daar update ik me topic niet echt meer
Ehhquote:Op vrijdag 11 maart 2005 08:52 schreef t0n het volgende:
[..]
Hoi, ik woon vlakbij Nijmegen, dus lijkt me ff iets te ver, niet dan?
Maar anders had ik het wel gedaan, het is niet zo'n moeite hoor. uurtje of twee, drie werk.
Wat je anders even kan doen, is langs 'n garage bedrijf gaan, zeggen dat jij de veren aanleverd.. en dat hij ze er onder mag tiefen voor een prijsje zonder bon.
Althans, zo heeft 'n vriend van mij dat gedaan voor z'n coilover setje (verstelbare veren) en die was 100,= kwijt.
En, leuk dat je me topic volgt!
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:00 schreef blindfolt het volgende:
You've got mail op je mailadres in je profiel.
Eerst passen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:15 schreef t0n het volgende:
wie 't eerst komt/betaald... wie 't eerst maalt
http://www.hondaclub.it/tabella.htmquote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
T0n wat is nou eignelijk het verschil tussen EG4 en EG6? Maybe dat jij me dat kan uitleggen..
De leegte is puur functionaliteit.quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm.. die leegte achterin vindt ik toch wat zonde... Maar dat kan aan mij liggen..
Vanmiddag een EG in een boom zien hangen, wat bezielt zulke gasten om zo imbeciel te rijden dat ze hun Civic in een boom zetten?
Ja én Ja.quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:06 schreef ArTiC het volgende:
Zijn dat die velgen van die schade VTI? zijn die überhaupt nog wel te fixen dan?
Nee, dashboard deel moet los.quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:13 schreef ijsmeis het volgende:
Mên, donkere velgen van maken! Staat mooier.
En eindelijk foto's van het frikkin' schermpje!
Is ie er makkelijk uit te halen? Of ben je niet bang dat ie gejat wordt?
De velgen vallen teveel opquote:Op donderdag 31 maart 2005 00:13 schreef chiren het volgende:
Niet donker maken
Vind dit staan dan die donkere velgen van ijsmeis en je oude donkere velgen, please laat het zo
"Alle beetjes helpen"quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:51 schreef -Muse- het volgende:
Ben dan consequent, en trek dan heel je auto leeg
Alleen een achterbank eruit maakt echt nix uit, sorry hoor
Het zal wel functionaliteit zijn, maar het ziet er nu uit alsof je denk dat je straks een dikke dragstar hebt met die riemen
(btw; ik wil geen geflame, want ik flame ook niet, geef enkel mijn mening)
Btw; Die velgen zijn echt **kwijl**
Ja, kun je er mooi mee naar zandvoort.quote:Op vrijdag 1 april 2005 08:30 schreef Tjabbo het volgende:
Nu heb je wel mooi plaats voor een rolkooi en 4-puntsgordels!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |