Damn wat een kleine radiator.quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 08:00 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Damn wat een kleine radiator.
Is dat stock, of moet jij die ook gaan vervangen door een kleiner model om de turbo te laten passen?
hoort zo... genoeg ruimtequote:En zit de accu standaard op die plaats? of moet je die ook gaan verplaatsen?
Ik wil al het gietijzer netjes zwart verfen met hammerite tot 1200graden...quote:Verder ziet dat er goed uit. De turbo ook. Komt die zo van een auto af, of is die gereviseerd?
Je kunt er nu nog mooi wat aan schuren. mooie bling bling turbo![]()
Bij het model met airco zit de aircoradiator er nog naast, vandaar die kleine radiator, en de open ruimte ernaast.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 08:00 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Damn wat een kleine radiator.
Is dat stock, of moet jij die ook gaan vervangen door een kleiner model om de turbo te laten passen?
Inderdaad, beloofd is beloofd!quote:Op vrijdag 11 februari 2005 09:57 schreef ijsmeis het volgende:
TonNice!!
Kun je ook nog een foto maken van je dvd shit.
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 09:52 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Bij het model met airco zit de aircoradiator er nog naast, vandaar die kleine radiator, en de open ruimte ernaast.
Laat toch poedercoatenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 08:47 schreef t0n het volgende:
[..]
Ik wil al het gietijzer netjes zwart verfen met hammerite tot 1200graden...
Voor de rest idd turbo netjes schoonmaken en shit...
quote:* t0n is blij mens!![]()
zal ik ff proberen te doen vandaag...quote:Op vrijdag 11 februari 2005 09:57 schreef ijsmeis het volgende:
TonNice!!
Kun je ook nog een foto maken van je dvd shit.
Ik denk niet dat dat hem wasquote:Op maandag 14 februari 2005 11:47 schreef t0n het volgende:
[..]
zal ik ff proberen te doen vandaag...
trouwens, eergister ochtend Tim gespot, in grave... Ik reed naar Parijs toe, en kwam er 'n CRX'je voorbij vliegen...
(reed niet in me eigen auto overigens... )
quote:Op dinsdag 15 februari 2005 15:05 schreef t0n het volgende:
Grave? Domme kut, dat is 'n dorp naast Cuijck, waar je woont... weetje wel...
quote:
niet al te veel volgens mijquote:Garrett T3
van volvo geweest. Ideaal voor op 1.9 Gti bij turboconversie.
Zonder speling!!!!!!!
¤125 of bieden via mail
Owww, dan kom ik ookquote:Op maandag 7 maart 2005 09:21 schreef Tjabbo het volgende:
ga je niet 7 of 8 mei sprinten bij Full-Speed Rosmalen?
Dan doe je de eerste sprint toch lekker rustigquote:Op maandag 7 maart 2005 09:43 schreef t0n het volgende:
Weet ik nog niet, ik ga iig sprinten op het ram-festival(.nl)
Maar, in rosmalen, kan je je auto niet warm rijden... echt heeeeel beroerd... en aangezien ik dat niet wil weet ik het nog niet...
kan wel ff kijken.
quote:Op maandag 7 maart 2005 11:36 schreef Remon het volgende:
zit i der al op?
quote:Op maandag 7 maart 2005 08:50 schreef t0n het volgende:
Daarnaast... eeeeuhm... Ohja.
Ben ik nog steeds niet klaar met het spruitstuk voor de turbo te maken, moet ff tijd hebben enzo.
iig, voor 15 mei MOET hij klaar zijn, anders kan ik niet sprinten.
Hoi, ik woon vlakbij Nijmegen, dus lijkt me ff iets te ver, niet dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 01:55 schreef chiren het volgende:
Hey t0n, nu volg ik al een tijdje je topiques, en ik zag dat je je auto ook verlaagd had dmv alleen veren, en dat had je zelf gedaan meende ik. Nu had ik een vraagje, ik wil mijn otow ook naar de grond hebben, ongeveer zo laag als de jouwe nu staat. Zou jij misschien intresse hebben in een leuke bijverdienste door die veren er misschien bij mij onder te donderen?
That is, mits je niet te ver woont (ik woon in Delft) en als er sowieso veren zijn voor mijn otow (Nissan Sunny '94 X2 16v TwinCam)...
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |