wy?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:39 schreef t0n het volgende:
Fuck SLH
Ik zit er toch niet meer bij, en ook niet bij de KHK... ik neem daar dik afstand van.
Inderdaad. Het forum is ineens ook zo gezelligquote:Op woensdag 19 januari 2005 09:03 schreef t0n het volgende:
De manier waarop SLH gestopt is, en de manier waarop KHK het overneemt.
Nee, daar pas ik voor.
Ow, dat kan ookquote:Op woensdag 19 januari 2005 12:28 schreef t0n het volgende:
Nee, ik wil 'n luxe midden console, ofzo... En dan 'n extra scherm (afneembaar) op me dash...
Het was zoiets als:quote:Op donderdag 20 januari 2005 08:26 schreef Tjabbo het volgende:
Ff tussendoor he. Waarom is SLH gestopt?
Zijn de leden nu ook weg? overname? WTF?
Bijna bij elke mac worden er meetings gehoudenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:29 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Is die foto gemaakt bij de mac in Duiven???
Ik kom daar regelmatig om mezelf vol te proppen met troep en bijna elke week is daar wel een meeting op t parkeerterrein.
Jouw koplamp en richtingaanwijzer units zijn veel stoerder dan die ander...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 15:00 schreef t0n het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze stonden zo lief naast elkaar
De velgen nietquote:Op zondag 23 januari 2005 22:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jouw koplamp en richtingaanwijzer units zijn veel stoerder dan die ander...
Waarom?quote:Op maandag 24 januari 2005 09:10 schreef t0n het volgende:
Thx voor de reacties allemaal
Ben ook elke dag nog heel blij met me auto
Maar dit is de Mac in Amsterdam z.o.
Voor de mensen uit die regio, hou de tuningforums eens in de gaten, (slh en tuningscene met name) en kom ook 'n keer!
weer zo'n tactische zet .. slicks in de winter voor een auto die je dagelijks gebruiktquote:Op donderdag 20 januari 2005 08:47 schreef t0n het volgende:
Beetje triest gewoon.
Eeeuuuhmm... heb ik nog updates?......
Ohja, ben langzaam voor 'n LCD schermpje aan het kijken dus... En voor slicks.. en wil me audio anders maken (lichter en uitneembaar....)
Ondertussen gaat turbo ook door... nog bezig met informatie verzamelen... etc.
Dat mag ieder voor zichzelf bepalen, volgens mij.quote:Op maandag 24 januari 2005 18:18 schreef GWD het volgende:
Hmmm ik heb niet echt veel affiniteit met 4Cil. 1.5 autotjes ... als je toch geld in je auto gaat steken koop dan gewoon een iets snellere en grotere basis en ga daarmee aan het werk en ik zou ook nooit met zo'n auto die er in elke straat wel 30 staan beginnen ... koop een 200SX ofzo als basis als je goedkoop en snel wilt zijn
Ik dacht ook ff, hey. hij heeft een ander nummerbordquote:Op dinsdag 25 januari 2005 08:37 schreef Fugie het volgende:
t0n stiekemerd, ben je gewoon een auto aan het kopieren
inderdaadquote:Op dinsdag 25 januari 2005 08:42 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ik dacht ook ff, hey. hij heeft een ander nummerbord
Je denkt echt dat ik geen verstand heb of wel?quote:Op maandag 24 januari 2005 18:23 schreef GWD het volgende:
[..]
weer zo'n tactische zet .. slicks in de winter voor een auto die je dagelijks gebruikt![]()
Oh toch wel, wat 'n inschattingsvermogen.quote:of wil je voor elke drag je banden gaan lopen verwisselen??? en ze alleen in de zomer gebruiken
Tja, die vind ik niet mooi.quote:Op maandag 24 januari 2005 18:18 schreef GWD het volgende:
Hmmm ik heb niet echt veel affiniteit met 4Cil. 1.5 autotjes ... als je toch geld in je auto gaat steken koop dan gewoon een iets snellere en grotere basis en ga daarmee aan het werk en ik zou ook nooit met zo'n auto die er in elke straat wel 30 staan beginnen ... koop een 200SX ofzo als basis als je goedkoop en snel wilt zijn
Om kwart over 10 krijg je antwoordquote:Op dinsdag 25 januari 2005 09:30 schreef t0n het volgende:
Dan mag je de adapters kopen voor 25¤, krijg je de spiegels erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |