abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24020231
In mijn oor heb ik een tintelend, heel irritant gevoel. Is in vlagen, eerst niks en dan ineens heel heftig en dan weer niks. Dan een dag of wat nergens last van en heb ik het weer opnieuw. Volgens een huisarts die ik prive heeeelll goed ken gaat het "vanzelf over. Niks aan de hand, typisch weer iets waar veel mensen zich zorgen over maken."

Oke, dat zal.... maar ik weet dus niet wát het is, de uitleg van bovenstaande persoon is niet zo uitgebreid als dat je normaal bij je huisarts krijgt. Iemand een idee?
pi_24025089
Overgang van warmte naar kou waar je wat last van hebt?
Eeeehm.. misschien een lokaal bloedcirculatieprobleem?
Ziet er zweverig uit, maar is dit iets? : Info
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
  donderdag 16 december 2004 @ 23:30:02 #3
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_24025206
Ik heb wel eens gelezen dat een teveel aan spermatozoa dat soort vreemde effecten geeft.
...dass wir fliegen.
  vrijdag 17 december 2004 @ 07:54:38 #4
91233 Dhr.Swinckels
Het is De Heer voor jou!
pi_24029550
Ik weet al wat het is, heb het ook zovaak gehad:

een OORgasme
Vertrouwend u hiermede naar behoren geïnformeerd te hebben verblijf ik,
met vriendelijke groet,
Dhr. Swinckels
pi_24030737
Ik heb dat tintelend gevoel zelf ook regelmatig. Eerst dacht ik dat dit met mijn implantaat te maken had, ik heb nl. een Cochleair Implantaat (CI), maar mijn kno-arts vertelde dat het een onschuldig spiertje is en dit vanzelf overgaat. Tis wel minder geworden, maar kep het alweer 2 jaar.
Dat tintelen is dan 3 sec waarna het 5 sec stil is, dan weer 3 sec tintelen en 5 sec stil.
pi_24034505
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 10:04 schreef AnnekeM het volgende:
Ik heb dat tintelend gevoel zelf ook regelmatig. Eerst dacht ik dat dit met mijn implantaat te maken had, ik heb nl. een Cochleair Implantaat (CI), maar mijn kno-arts vertelde dat het een onschuldig spiertje is en dit vanzelf overgaat. Tis wel minder geworden, maar kep het alweer 2 jaar.
Dat tintelen is dan 3 sec waarna het 5 sec stil is, dan weer 3 sec tintelen en 5 sec stil.
Aha, dat lijkt mij het meest waarschijnlijke! Zit ik gisteren de hele avond met adventskaarsen in m'n oren....

Maar het is wel irritant, naja, het zal!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')