abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 september 2001 @ 13:34:32 #76
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_1721468
quote:
Op maandag 24 september 2001 13:09 schreef Eightball het volgende:

Klopt maar het gaat mij eik om het klein bit misplaatste 'kabaal' dat zij en manlief maken.

(kan natuurlijk ook met de Telegraaf te maken hebben)

Ligt (deze keer) niet aan de telegraaf. Die vent was vrijdagochtend op 3FM en is gewoon mediageil. Hij ging idd pamfletten uitdelen en had ook al oa SBS 6 ingeschakeld.

Nix meer van gehoord trouwens.

Maar wat is dat nou voor een disco? Verschillende fokkers schijnen het wel te kennen maar weigeren zich uit te spreken over hoe en wat??

De mensen zijn gek geworden
pi_1721509
quote:
Op maandag 24 september 2001 13:34 schreef Da hopman het volgende:
gewoon mediageil.
En visueel gehandicapt want hij vindt het een lekker wijf........
  maandag 24 september 2001 @ 13:40:06 #78
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_1721525
quote:
Op maandag 24 september 2001 13:38 schreef Eightball het volgende:

[..]

En visueel gehandicapt want hij vindt het een lekker wijf........

vreemde lui gewoon
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
  maandag 24 september 2001 @ 13:48:02 #79
16356 Eresie
38911 basic bytes free
pi_1721583
Ik heet mijzelf eerst welkom op dit forum. Ik hoop hier zo nu en dan een interessante discussie te kunnen voeren...

Nu ff over deze vrouw.... Ik kan het woord discriminatie niet meer horen zolangzamerhand. Echt bij alle dingen waarbij mensen niet kunnen doen wat ze willen, voelen ze zich 'gediscrimineerd'. En dan ook nog met je bakkus in de Telegraaf...

Deze vrouw zouden ze moeten droppen in Islamabad, met een bijbel in de ene hand en een Amerikaanse vlag in de andere. Dan voelt ze pas echt wat discriminatie is!

You're asking for peace, but you never stop fighting
pi_1721604
quote:
Op maandag 24 september 2001 13:48 schreef Eresie het volgende:
Ik heet mijzelf eerst welkom op dit forum.
Dat doen anderen meestal, jezelf voorstellen is gebruikelijker...

Maarre..... welkom

pi_1722198
quote:
Op maandag 24 september 2001 13:29 schreef DaBuzzzzz het volgende:

[..]

heb het topic even niet gevolgd, zie dat je je handen vol hebt aan Nikita. Het gaat je nogal aan je hart. Duidelijk is ook wel dat je zelf nooit verder komt dan de lokale biertent. Als je eens de moeite neemt ergens kennis van te nemen alvorens je zo dwingende commentaar aan te slaan, dan had je kunnen weten dat er uigegegaan wordt door hele volkstammen, tussen de 15 en 80, Ga eens naar een ZOUK party of bezoek eens wat van de nieuwe tenten in Amsterdam en kom tot de conclusie dat je gewoon geen benul hebt!

Dat geeft niet, maar loop niet zo hard te blaten alsof je het wel hebt, das geen gedrag wat bij een 18 jarige hoort (inmmers die zijn toch zo volwassen?? )

Dat je de persoon in kwestie een enge heks vindt, moet jij weten maar daar ging het hier niet om.

Veel plezier met what ever you do!

pi_1722211
quote:

[..]

heb het topic even niet gevolgd, zie dat je je handen vol hebt aan Nikita. Het gaat je nogal aan je hart. Duidelijk is ook wel dat je zelf nooit verder komt dan de lokale biertent. Als je eens de moeite neemt ergens kennis van te nemen alvorens je zo dwingende commentaar aan te slaan, dan had je kunnen weten dat er uigegegaan wordt door hele volkstammen, tussen de 15 en 80, Ga eens naar een ZOUK party of bezoek eens wat van de nieuwe tenten in Amsterdam en kom tot de conclusie dat je gewoon geen benul hebt!

Dat geeft niet, maar loop niet zo hard te blaten alsof je het wel hebt, das geen gedrag wat bij een 18 jarige hoort (inmmers die zijn toch zo volwassen?? )

Dat je de persoon in kwestie een enge heks vindt, moet jij weten maar daar ging het hier niet om.

Veel plezier met what ever you do!

Man man, ik word er soms zo moe van....
Kijk dat mensen het niet mij eens zijn is hun goed recht.
Maar probeer eerst eens wat beter te lezen voor je je ergens mee gaat bemoeien.
Met Nikita ga ik overigens sowieso niet meer in discussie als ze mij kinderachtig noemt terwijl ze zelf als een klein kind mij probeert te beledigen.

Ten eerste: zeg ik nergens dat oudere mensen niet uitgaan, of dat zij dat niet zouden mogen.
Ik zeg alleen dat er ook andere plekken/manieren zijn om je te ontspannen op die leeftijd, en dat het niet meer gepast is er dan zo bij te lopen. (Overigens zou ik waarschijnlijk een meid van 20 ook best hoerig vinden als ze er zo bijliep).
En dat IK dat vind, je hoeft het er dus niet mee eens te zijn, maar ga dan niet gelijk zo op de man spelen.
Daar zijn jullie toch oud genoeg voor of niet.

Ten tweede: ik loop niet te blaten, ik wilde gewoon eens kijken wie er weer allemaal zouden happen
Dat jullie het allemaal zo serieus opvatten is niet mijn probleem, je kunt soms ook wel eens wat met een korreltje zout nemen.
Dat zouden jullie toch inmiddels moeten weten op die leeftijd

Ten derde: for the record, ik ben geen 18 maar 22 (en als je nog eens goed leest, zeg ik ook helemaal niet dat ik 18 ben)

En als laatste: ik heb helemaal nergens gezegd dat ik die vrouw een enge heks vind!

Ga dus eerst nog maar eens het hele topic lezen en dan mag je terug komen, oude wijze man.

[Dit bericht is gewijzigd door StrayDog op 24-09-2001 15:02]

maandag 24 september 2001 @ 15:00:59 #83
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_1722215
quote:

[..]

.....had je kunnen weten dat er uigegegaan wordt door hele volkstammen, tussen de 15 en 80, Ga eens naar een ZOUK party of bezoek eens wat van de nieuwe tenten in Amsterdam en kom tot de conclusie dat je gewoon geen benul hebt!

[off topic] Hé, heb je het over ZOUK-parties als in Zouk-de dans-zouk? Brazilliaans of Afrikaans? If so...wil je dan zo vriendelijk zijn een adresje te vermelden waar deze plaatsvinden? Vind ik wel leuk namelijk!
[/off topic]

En dan nog even: Wel jammer dat mensen de mening toegedaan zijn dat "ouderen" (vanaf wanneer ben je dat?! ) niet meer uit mogen, of in ieder geval niet naar de tenten waar zij komen. Afgezien van het feit dat ík in elk geval niet ga scrabbelen of RTL4-kijken vanaf m'n 40ste, mis je mijns inziens ook wat als je alleen naar tenten gaat waar "je eigen soort" binnen staat.

Ik ga tegenwoordig naar salsa-parties waar ik, behalve flink dansen (natuurlijk) een avond kan vullen met gesprekken met tandartsen, treinmachinisten, basisschoolleraren, vakkenvullers bij de Gamma, studenten, werkelozen, ITers en bankmedewerkers...En waar mensen rondlopen tussen de 17 en 77 (ruwe schatting). Voor mij voegt dit heel veel tóe aan m'n avondje uit...met mensen die hetzelfde doen als ik praat ik de hele week al!

Maar ieder z'n meug natuurlijk

Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  maandag 24 september 2001 @ 15:06:45 #84
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_1722279
quote:
Op maandag 24 september 2001 15:00 schreef StrayDog het volgende:

[..]

Ga dus eerst nog maar eens het hele topic lezen en dan mag je terug komen, oude wijze man.

nee, gun je de lol niet

enne, korreltje zout enzo zeg je???? zelden zo'n kort lontje gezien als de jouwe, driftkikkertje

maandag 24 september 2001 @ 15:14:11 #85
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_1722358
quote:
Op maandag 24 september 2001 15:00 schreef Hik het volgende:

[..]

[off topic] Hé, heb je het over ZOUK-parties als in Zouk-de dans-zouk? Brazilliaans of Afrikaans? If so...wil je dan zo vriendelijk zijn een adresje te vermelden waar deze plaatsvinden? Vind ik wel leuk namelijk!
[/off topic]

En dan nog even: Wel jammer dat mensen de mening toegedaan zijn dat "ouderen" (vanaf wanneer ben je dat?! ) niet meer uit mogen, of in ieder geval niet naar de tenten waar zij komen. Afgezien van het feit dat ík in elk geval niet ga scrabbelen of RTL4-kijken vanaf m'n 40ste, mis je mijns inziens ook wat als je alleen naar tenten gaat waar "je eigen soort" binnen staat.

Ik ga tegenwoordig naar salsa-parties waar ik, behalve flink dansen (natuurlijk) een avond kan vullen met gesprekken met tandartsen, treinmachinisten, basisschoolleraren, vakkenvullers bij de Gamma, studenten, werkelozen, ITers en bankmedewerkers...En waar mensen rondlopen tussen de 17 en 77 (ruwe schatting). Voor mij voegt dit heel veel tóe aan m'n avondje uit...met mensen die hetzelfde doen als ik praat ik de hele week al!

Maar ieder z'n meug natuurlijk

Zouk was maar een voorbeeld van een niet mainstream organisatie, heeft geen roots in de afrikaanse of amerikaanse rimboe, het woord wel naturrlijkl maar verder
nix

Wat je verteld over Salsafeestjes, klinkt goed!!!
En je mening over leeftijd en de hokjes geest deel ik met je, dat was wel duidelijk.

pi_1722588
Nounou hier word ik niet jaloers op hoor

En ik zou d'r ook geweigerd hebben in m'n discotheek. Volgens mij is dat ding superkort. Beetje beschaafde kleding is in een normale discotheek toch wel gewenst dacht ik zo...

pi_1722677
quote:
Op maandag 24 september 2001 15:06 schreef DaBuzzzzz het volgende:

[..]

nee, gun je de lol niet

enne, korreltje zout enzo zeg je???? zelden zo'n kort lontje gezien als de jouwe, driftkikkertje

Ik maak me niet druk hoor, wees gerust
Alleen een paar anderen hier lijken wel een beetje op hun teentjes getrapt...
En nu zwijg ik hier verder over, want ik gun jullie de lol ook niet
pi_1722864
quote:
Op maandag 24 september 2001 15:40 schreef StrayDog het volgende:

[..]

Ik maak me niet druk hoor, wees gerust
Alleen een paar anderen hier lijken wel een beetje op hun teentjes getrapt...
En nu zwijg ik hier verder over, want ik gun jullie de lol ook niet

Hebberd...!!!!!!!!!!!! Eigenlijk wel jammer dat je je niet meer laat stangen.....
pi_1724549
Ze is niet alleen geweigerd vanwege haar jurk, maar meer omdat zij, als getrouwde vrouw, regelmatig op avonden voor singles als een tochtige koe (of loopse teef, wat jij wilt) over de dansvloer gleed en op de bar danste. Roy (op)Klopper van de Telegraaf heeft het verhaal zowat letterlijk overgetypt uit het Leidsch Dagblad, maar die jongen heeft de afgelopen zes jaar nog geen enkel verhaal zelf geschreven. Punt.
I intend to live forever, or die trying.
  Milf maandag 24 september 2001 @ 19:04:31 #90
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_1724612
vind trouwens niet dat mensen hier een beetje normaal tegen mekaar doen.

maareu inderdaad ik vind haar kleding te uitdagen voor een diskotheek. maar ik wed dat als ze 21 was geweest dat ze er dan wel inkwam.

👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_1724731
quote:
Op vrijdag 21 september 2001 16:29 schreef StrayDog het volgende:
Als je 43 bent, heb je niks meer in een discotheek te zoeken.
En al helemaal niet als je er dan ook nog bijloopt als de eerste de beste stoephoer.
Dat mens is lichamelijk overrijp (eerder rot zou ik willen zeggen....), helaas is de geestelijke ontwikkeling daarbij ver achtergebleven.
Voor alles is een leeftijd, gedraag je daar dan ook naar.
Dit kan echt niet meer op je 43e.
juustem!!!
Ik denk eerder dat zo'n kamperig halfbakken spook alleen de klanten weg gaat jagen.
I'm not paranoid! Which of my enemies told you this?
pi_1726267
quote:
Op maandag 24 september 2001 19:16 schreef l_Charlize_l het volgende:
juustem!!!
Ik denk eerder dat zo'n kamperig halfbakken spook alleen de klanten weg gaat jagen.
En bedenk welke klasse 'De Manege' daarmee verliest... Straks kan dat high profile volk nergens in het dorp meer terecht zeg, tsss
Jusqu'ici tout va bien...
pi_1727944
quote:
Op maandag 24 september 2001 19:16 schreef l_Charlize_l het volgende:

[..]

juustem!!!

Jaaah! Iemand is het met me eens
pi_1728144
quote:
Op maandag 24 september 2001 22:55 schreef StrayDog het volgende:

[..]

Jaaah! Iemand is het met me eens

Van harte gefeliciteerd...............
  maandag 24 september 2001 @ 23:29:40 #95
16017 Pim_Fortuyn
Steun het Amerikaanse volk!
pi_1728422
quote:
vind trouwens niet dat mensen hier een beetje normaal tegen mekaar doen
eindelijk iemand met een normale opmerking...
Bekijk videobeelden en discusseer mee op het [url=http://www.fortuyndiscussie.nl]Pim Fortuyn-Forum[/url]. Dagelijke updates!
pi_1732685
quote:
Op maandag 24 september 2001 23:09 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Van harte gefeliciteerd...............

Dank je wel...............
pi_1732945
quote:
Op vrijdag 21 september 2001 15:30 schreef Da hopman het volgende:
DE TELEGRAAF- De Sassenheimse Lia Verduijn (43) is boos omdat ze vanwege haar uitdagende kleding is geweigerd in de Bentveldse discotheek De Manege. Echtgenoot Cees van de sexy ogende Zuid-Hollandse wil een kort geding aanspannen tegen de discodirectie omdat zijn vrouw zich gediscrimineerd voelt op basis van haar outfit. "Ze droeg een strak jurkje, niets aanstootgevends. We willen gewoon naar binnen kunnen in de kleding die wij prefereren," aldus Cees.

[afbeelding]
Lia Verduijn voelt zich gediscrimineerd.

Verduijn noemt zijn echtgenote 'bijzonder mooi'. "Ja, ze heeft grote borsten, maar daar was niet eens een spleetje van te zien. Er zijn weinig mannen die daar aanstoot aan nemen." Hij vermoedt dat jaloezie van de vrouwelijke bezoekers van de club, die zich voornamelijk richt op vrijgezellen, de achterliggende reden is.

De Sassenheimer wil komend weekeinde pamfletten uitreiken bij de discotheek met het opschrift 'Pas op: discriminatie'. "Op die manier wil ik de klanten waarschuwen."

De nieuwe eigenaar van De Manege, Ad ter Schuur, bevestigt het incident. "We hebben een nette club, waar mensen zich prettig moeten voelen. Dan is er geen plaats voor een vrouw die in een twee maten te klein jurkje zonder slip op de bar gaat dansen. Dergelijk exhibitionistisch gedrag tolereren we niet. Klanten storen zich daaraan."

Hoewel over smaak niet valt te twisten, is Ter Schuur zeer uitgesproken in zijn mening over Lia's jurkje: "Je moet het zien om het te geloven. Met dit tenue was ze zelfs in een parenclub nog uit de toom gevallen."

Verduijn ontkent dat zijn vrouw halfnaakt ten tonele verschijnt: "Die jurkjes zijn wel kort, maar ze heeft altijd een string aan."

De exploitant zegt louter positieve reacties te krijgen. "Klanten complimenteren me en moedigen ons aan op de ingeslagen weg door te gaan." Over een kort geding maakt hij zich al helemaal geen zorgen. "Dat levert mij alleen maar meer positieve reacties op."

volgens mij gaan zich hier een paar mediageile mensen behoorlijk voor schut zetten.

Ik had mijn moeder nog zo gezegd dat ze een beetje nette kleren aan moest doen.

Overigens vind ik dat ouderen net zoveel recht hebben op vermaak als jongeren, maar dan NIET in dezelfde clubs. Ik ga toch ook niet met mijn 23 jaar eten bij de Rotary of meedoen met de Bingo. Daar wordt ik er ook gewoon uitgetrapt hoor.

En al was die vrouw jonger, die eigenaar heeft het volste recht om haar te weigeren. 't Is zijn club en hij bepaald de dresscode. Simple as that.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')