quote:Klinkt hip.
Op vrijdag 21 september 2001 15:30 schreef Da hopman het volgende:
de Bentveldse discotheek De Manege
Kvind het trouwens een eng mens. Hu!
sexy? nee voor mij niet. Leuk om te zien? absoluut
Liever zoiemand op de vloer dan een dronken knulletje met gympies en fout shirtje met frenkystyle versier pogingen
quote:Kijk kijk, de bejaarde Fokkers voelen zich op hun pik getrapt hoor!
Op vrijdag 21 september 2001 16:45 schreef DaBuzzzzz het volgende:[..]
pffffff, jij bent zeker zo'n.......ach laat maar ook...
kortzichtige burgerlul!
quote:Hier weer eentje hoor....ten eerste hoop ik eerlijk gezegd dat ik al de pijp uit ben voor ik zo'n echt lijk word, ten tweede zal ik me, mocht ik ooit die leeftijd halen (wat ik betwijfel) ook ernaar gedragen.
Op zaterdag 22 september 2001 20:41 schreef Dr.Nikita het volgende:[..]
jasses wat ben jij een lulletje rozewater........ hoop voor jou dat jij die leeftijd haalt, kijken wat je dan zegt...... pfffffffffff
Vampier
[Dit bericht is gewijzigd door Vampier op 23-09-2001 11:48]
inEindhoven wordt ik ook overal geweigerd als ik sportschoenen aan heb. zoiets heet dresscode!!
quote:Ten eerste..... Ik weet zeker dat je die leeftijd niet haalt want de aftakelingproces is al in een zeer ver stadium bij jou.....
Op zondag 23 september 2001 04:07 schreef StrayDog het volgende:[..]
Hier weer eentje hoor....ten eerste hoop ik eerlijk gezegd dat ik al de pijp uit ben voor ik zo'n echt lijk word, ten tweede zal ik me, mocht ik ooit die leeftijd halen (wat ik betwijfel) ook ernaar gedragen.
Dat wil zeggen niet krampachtig erbij willen lopen alsof ik nog 20 ben, terwijl mn pens tot op de grond hangt.
Ik laat de discotheken dan aan de jeugd, zoals het hoort, en ga zelf geitewollen sokken breien en rtl4 kijken.
![]()
Ben je overigens al vanmorgen gewassen en verschoond door de nachtzuster........?????????????
quote:ik zie eigenlijk maar een oude lelijke snol
Op vrijdag 21 september 2001 15:30 schreef Da hopman het volgende:
DE TELEGRAAF- De Sassenheimse Lia Verduijn (43) is boos omdat ze vanwege haar uitdagende kleding is geweigerd in de Bentveldse discotheek De Manege. Echtgenoot Cees van de sexy ogende Zuid-Hollandse wil een kort geding aanspannen tegen de discodirectie omdat zijn vrouw zich gediscrimineerd voelt op basis van haar outfit. "Ze droeg een strak jurkje, niets aanstootgevends. We willen gewoon naar binnen kunnen in de kleding die wij prefereren," aldus Cees.[afbeelding]
Lia Verduijn voelt zich gediscrimineerd.Verduijn noemt zijn echtgenote 'bijzonder mooi'. "Ja, ze heeft grote borsten, maar daar was niet eens een spleetje van te zien. Er zijn weinig mannen die daar aanstoot aan nemen." Hij vermoedt dat jaloezie van de vrouwelijke bezoekers van de club, die zich voornamelijk richt op vrijgezellen, de achterliggende reden is.
De Sassenheimer wil komend weekeinde pamfletten uitreiken bij de discotheek met het opschrift 'Pas op: discriminatie'. "Op die manier wil ik de klanten waarschuwen."
De nieuwe eigenaar van De Manege, Ad ter Schuur, bevestigt het incident. "We hebben een nette club, waar mensen zich prettig moeten voelen. Dan is er geen plaats voor een vrouw die in een twee maten te klein jurkje zonder slip op de bar gaat dansen. Dergelijk exhibitionistisch gedrag tolereren we niet. Klanten storen zich daaraan."
Hoewel over smaak niet valt te twisten, is Ter Schuur zeer uitgesproken in zijn mening over Lia's jurkje: "Je moet het zien om het te geloven. Met dit tenue was ze zelfs in een parenclub nog uit de toom gevallen."
Verduijn ontkent dat zijn vrouw halfnaakt ten tonele verschijnt: "Die jurkjes zijn wel kort, maar ze heeft altijd een string aan."
De exploitant zegt louter positieve reacties te krijgen. "Klanten complimenteren me en moedigen ons aan op de ingeslagen weg door te gaan." Over een kort geding maakt hij zich al helemaal geen zorgen. "Dat levert mij alleen maar meer positieve reacties op."
volgens mij gaan zich hier een paar mediageile mensen behoorlijk voor schut zetten.
Vampier
quote:Oei, ik heb echt een gevoelige snaar geraakt he!
Op zondag 23 september 2001 13:41 schreef Dr.Nikita het volgende:[..]
Ten eerste..... Ik weet zeker dat je die leeftijd niet haalt want de aftakelingproces is al in een zeer ver stadium bij jou.....
Ten tweede.... Je gedraagt je nu al als een Alzheimer patiënt die afgetakeld is tot babyniveau.......
quote:Kan best zijn, maar ik wil mijn moeder toch echt niet meer als een hoer door de disco zien lopen hoor
Ten derde....... Iedere leeftijd heeft zijn charme......
quote:Gelul, wie zegt zoiets.....juist, altijd de ouwe zakken die wanhopig jong willen blijven. Net zoiets als: "geld maakt niet gelukkig", dat hoor je ook alleen maar gasten roepen die geen ene rooie cent hebben.
Ten vierde....... Men is zo jong als men zich voelt....
quote:Zeker, maar elke leeftijd heeft ook zijn eigen SOORT vermaak.
Ten vijfde........ Jong en oud heeft recht op vermaak....
quote:Nee, ik kan dat nog steeds zelf en hopelijk zal ik ook nooit in jouw situatie terechtkomen.
Ben je overigens al vanmorgen gewassen en verschoond door de nachtzuster........?????????????
P.S. Oma...ik durf tenminste wél mijn leeftijd in mijn profiel te zetten
quote:Dacht het niet..... Ik neem het op voor de rechten van ouderen.
Op zondag 23 september 2001 17:45 schreef StrayDog het volgende:Oei, ik heb echt een gevoelige snaar geraakt he!
quote:Heb je zo'n lelijke moeder of is ze h...?
Kan best zijn, maar ik wil mijn moeder toch echt niet meer als een hoer door de disco zien lopen hoor
quote:Is bij jou duidelijk weggebleven.
Iedere leeftijd heeft zijn charme, maar verstand komt blijkbaar niet met de jaren bij sommigen.
quote:Of jonge lullen die wanhopig volwassen willen worden.
Gelul, wie zegt zoiets.....juist, altijd de ouwe zakken die wanhopig jong willen blijven.
quote:Klopt. Ik heb geld en ben gelukkig.
Net zoiets als: "geld maakt niet gelukkig", dat hoor je ook alleen maar gasten roepen die geen ene rooie cent hebben.
quote:Ja, daarom speel jij nog steeds met Lego.
Zeker, maar elke leeftijd heeft ook zijn eigen SOORT vermaak.
quote:Dat hoop ik ook niet voor jou.... Stel je eens voor dat je wakker wordt...!!!!!
Nee, ik kan dat nog steeds zelf en hopelijk zal ik ook nooit in jouw situatie terechtkomen.
quote:Oma...?????? Dan zou ik wel een erg jonge oma zijn. Wat doet mijn leeftijd er toe of wat voor een meerwaarde heeft het op een forum...????
P.S. Oma...ik durf tenminste wél mijn leeftijd in mijn profiel te zetten
quote:Bravo, een echte held ben je! Hulde, hulde!
Op zondag 23 september 2001 18:08 schreef Dr.Nikita het volgende:[..]
Dacht het niet..... Ik neem het op voor de rechten van ouderen.
[..]
quote:Je begint nu echt op hoog niveau te discussiëren he....
Heb je zo'n lelijke moeder of is ze h...?
[..]
quote:Maar bij mij zijn de "jaren" dan ook nog niet verstreken, dus ik kan nog altijd hoop koesteren dat het verstand nog komt.
Is bij jou duidelijk weggebleven.
[..]
quote:Met 18 ben je volwassen, dus ja ik ben inderdaad volwassen (wanhopig of niet)
Of jonge lullen die wanhopig volwassen willen worden.
[..]
quote:Hartstikke fijn voor je. Maar dat heeft helaas niks met mijn argument te maken, dus dat snapte je blijkbaar niet helemaal. Ach ja, dat krijg je als je wat ouder wordt he....
Klopt. Ik heb geld en ben gelukkig.
[..]
quote:Je had cabaretier moeten worden, ik kom niet meer bij....
Ja, daarom speel jij nog steeds met Lego.
[..]
quote:ha (2 keer)
Dat hoop ik ook niet voor jou.... Stel je eens voor dat je wakker wordt...!!!!!
[..]
quote:Maar toch niet je leeftijd neer (durven?) zetten he..
Oma...?????? Dan zou ik wel een erg jonge oma zijn. Wat doet mijn leeftijd er toe of wat voor een meerwaarde heeft het op een forum...????
lol hierzo
quote:Na je eerste posting had ik me al verlaagd naar jouw kinderlijk niveau.
Op maandag 24 september 2001 01:48 schreef StrayDog het volgende:[..]
Bravo, een echte held ben je! Hulde, hulde!
[..]Je begint nu echt op hoog niveau te discussiëren he....
Maar goed, dan doe ik mee: nee mijn moeder lijkt wel een beetje op de jouwe denk ik, alleen heeft de mijne geen snor...
quote:Aha.... Je gelooft dus nog in sprookjes.
Maar bij mij zijn de "jaren" dan ook nog niet verstreken, dus ik kan nog altijd hoop koesteren dat het verstand nog komt.
Voor jou gaat dat sprookje niet meer op...
[..]
quote:Wettelijk volwassen, geestelijk een kind.
Met 18 ben je volwassen, dus ja ik ben inderdaad volwassen (wanhopig of niet)
[..]
quote:Je verwart argumenteren met dom lullen........
Hartstikke fijn voor je. Maar dat heeft helaas niks met mijn argument te maken, dus dat snapte je blijkbaar niet helemaal. Ach ja, dat krijg je als je wat ouder wordt he....
quote:Wie zegt dat ik dat niet ben?
Je had cabaretier moeten worden, ik kom niet meer bij....
quote:Goh zeg, optellen al geleerd? Nu nog aftrekken, dan kom je er vast wel......
ha (2 keer)
quote:Je bezeikt alleen maar jezelf, met je kinderpikkie kun je niet eens richten.
Maar toch niet je leeftijd neer (durven?) zetten he..
Als ik je leeftijd weet kan ik je wat gerichter afzeiken
quote:Zeer stijvol..
Op zondag 23 september 2001 18:20 schreef Manono het volgende:
Dat jurkje maar met name die armen vind ik eigenlijk best leuk!
quote:
Op zondag 23 september 2001 17:34 schreef Vampier het volgende:
[afbeelding]Cheap 2 sizes too tight dress $125,- Hairdresser $10,- Lipstick $5,- Nail Job $ 25,- Getting your ugly face on Fok because you have been denied entrance .... PRICELESS!! Vampier
Maar goed, voor de discussie die hier gaande is: Iedereen heeft recht op vermaak ja. Dus de wat oudere mensen moeten zelf weten wat ze moeten doen. Willen ze naar de Bentveldse Manageclub? Prima. Leuk voor ze. Maar het feit blijft dat ik VIND dat ze er vreselijk uitzien. Op die leeftijd is alles een beetje verlepter. Ik bedoel kleed je een beetje gepast. Hetzelfde heb ik met oerdikke vrouwen die leggings aanhebben. Dat kan ECHT niet.
Maar ik heb verder geen bezwaar als wat oudere mensen uit willen gaan in ene discotheek.
Ik heb zelf ook een persoonlijke ervaring wat betreft wanhopigheid. Ik heb weleens in een discotheek gestaan, toen er een vrouwtje van in de 50 (met de meest vreselijk kleding ooit) naar me toe kwam en een beetje opzichtig naar me ging knipogen en zogenaamd verleidelijk met haar lichaam ging bewegen. Dat getuigt wel van wanhoop.
quote:nee dat niet, het heeft een hoog albert cuyp gehalte met name bij deze dame. maar ik durf te wedden dat als een of andere getinte jonge meid ditr jurkje droeg, er een stuk minder commentaar op zou zijn.
Op maandag 24 september 2001 10:17 schreef Eightball het volgende:[..]
Zeer stijvol..
quote:Yep.
Op maandag 24 september 2001 12:29 schreef Manono het volgende:
met name bij deze dame.
quote:Klopt maar het gaat mij eik om het klein bit misplaatste 'kabaal' dat zij en manlief maken.
er een stuk minder commentaar op zou zijn.
(kan natuurlijk ook met de Telegraaf te maken hebben)
quote:heb het topic even niet gevolgd, zie dat je je handen vol hebt aan Nikita. Het gaat je nogal aan je hart. Duidelijk is ook wel dat je zelf nooit verder komt dan de lokale biertent. Als je eens de moeite neemt ergens kennis van te nemen alvorens je zo dwingende commentaar aan te slaan, dan had je kunnen weten dat er uigegegaan wordt door hele volkstammen, tussen de 15 en 80, Ga eens naar een ZOUK party of bezoek eens wat van de nieuwe tenten in Amsterdam en kom tot de conclusie dat je gewoon geen benul hebt!
Op zondag 23 september 2001 03:56 schreef StrayDog het volgende:[..]
Kijk kijk, de bejaarde Fokkers voelen zich op hun pik getrapt hoor!
Dat geeft niet, maar loop niet zo hard te blaten alsof je het wel hebt, das geen gedrag wat bij een 18 jarige hoort (inmmers die zijn toch zo volwassen?? )
Dat je de persoon in kwestie een enge heks vindt, moet jij weten maar daar ging het hier niet om.
Veel plezier met what ever you do!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |