abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1709147
quote:
Op vrijdag 21 september 2001 15:30 schreef Da hopman het volgende:
de Bentveldse discotheek De Manege
Klinkt hip.

Kvind het trouwens een eng mens. Hu!

zondag 23 september 2001 @ 01:01:13 #52
16017 Pim_Fortuyn
Steun het Amerikaanse volk!
pi_1709690
Ik kan me over veel dingen druk maken, maar waar gaat het hierover???
Bekijk videobeelden en discusseer mee op het [url=http://www.fortuyndiscussie.nl]Pim Fortuyn-Forum[/url]. Dagelijke updates!
pi_1710416
Ik vind haar voor haar leeftijd redelijk mooi uitzien hoor...
I got a greeting can't say what it's all about but my middle finger is gonna carry it out.
pi_1710494
Vrije schaamteloze mensen die zichzelf durven te zijn ongeacht wat de rest van het 'mainstream' publiek er van vind, zijn de smaakmakers van het uitgaanscircuit toch?

sexy? nee voor mij niet. Leuk om te zien? absoluut
Liever zoiemand op de vloer dan een dronken knulletje met gympies en fout shirtje met frenkystyle versier pogingen

I fucked up mijn ondertitel
pi_1710524
quote:
Op vrijdag 21 september 2001 16:45 schreef DaBuzzzzz het volgende:

[..]

pffffff, jij bent zeker zo'n.......ach laat maar ook...

kortzichtige burgerlul!

Kijk kijk, de bejaarde Fokkers voelen zich op hun pik getrapt hoor!
pi_1710550
quote:
Op zaterdag 22 september 2001 20:41 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

jasses wat ben jij een lulletje rozewater........ hoop voor jou dat jij die leeftijd haalt, kijken wat je dan zegt...... pfffffffffff

Hier weer eentje hoor....ten eerste hoop ik eerlijk gezegd dat ik al de pijp uit ben voor ik zo'n echt lijk word, ten tweede zal ik me, mocht ik ooit die leeftijd halen (wat ik betwijfel) ook ernaar gedragen.
Dat wil zeggen niet krampachtig erbij willen lopen alsof ik nog 20 ben, terwijl mn pens tot op de grond hangt.
Ik laat de discotheken dan aan de jeugd, zoals het hoort, en ga zelf geitewollen sokken breien en rtl4 kijken.

pi_1710978
Een woord voor dit 'geval'... aandachtsgeil.
  • Petje op niet naar binnen
  • Nikes aan niet naar binnen
  • Kort jurkje en er uit zien als een sloerie) niet naar binnen
  • Ze is de grote broer van die Kelly uit BB3
  • Vampier

[Dit bericht is gewijzigd door Vampier op 23-09-2001 11:48]

Free people own guns! Slaves do not!
    pi_1711327
    idd, complete bullshit dit gezeik.

inEindhoven wordt ik ook overal geweigerd als ik sportschoenen aan heb. zoiets heet dresscode!!

Als de natuur perfect was...
    ... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
    pi_1711807
    quote:
    Op zondag 23 september 2001 04:07 schreef StrayDog het volgende:

[..]

Hier weer eentje hoor....ten eerste hoop ik eerlijk gezegd dat ik al de pijp uit ben voor ik zo'n echt lijk word, ten tweede zal ik me, mocht ik ooit die leeftijd halen (wat ik betwijfel) ook ernaar gedragen.
    Dat wil zeggen niet krampachtig erbij willen lopen alsof ik nog 20 ben, terwijl mn pens tot op de grond hangt.
    Ik laat de discotheken dan aan de jeugd, zoals het hoort, en ga zelf geitewollen sokken breien en rtl4 kijken.

Ten eerste..... Ik weet zeker dat je die leeftijd niet haalt want de aftakelingproces is al in een zeer ver stadium bij jou.....
    Ten tweede.... Je gedraagt je nu al als een Alzheimer patiënt die afgetakeld is tot babyniveau.......
    Ten derde....... Iedere leeftijd heeft zijn charme......
    Ten vierde....... Men is zo jong als men zich voelt....
    Ten vijfde........ Jong en oud heeft recht op vermaak....

Ben je overigens al vanmorgen gewassen en verschoond door de nachtzuster........?????????????

zondag 23 september 2001 @ 15:14:25 #60
    2550 Vleermuis
    Brian Van Nazareth
    pi_1712658
    quote:
    Op vrijdag 21 september 2001 15:30 schreef Da hopman het volgende:
    DE TELEGRAAF- De Sassenheimse Lia Verduijn (43) is boos omdat ze vanwege haar uitdagende kleding is geweigerd in de Bentveldse discotheek De Manege. Echtgenoot Cees van de sexy ogende Zuid-Hollandse wil een kort geding aanspannen tegen de discodirectie omdat zijn vrouw zich gediscrimineerd voelt op basis van haar outfit. "Ze droeg een strak jurkje, niets aanstootgevends. We willen gewoon naar binnen kunnen in de kleding die wij prefereren," aldus Cees.

[afbeelding]
    Lia Verduijn voelt zich gediscrimineerd.

Verduijn noemt zijn echtgenote 'bijzonder mooi'. "Ja, ze heeft grote borsten, maar daar was niet eens een spleetje van te zien. Er zijn weinig mannen die daar aanstoot aan nemen." Hij vermoedt dat jaloezie van de vrouwelijke bezoekers van de club, die zich voornamelijk richt op vrijgezellen, de achterliggende reden is.

De Sassenheimer wil komend weekeinde pamfletten uitreiken bij de discotheek met het opschrift 'Pas op: discriminatie'. "Op die manier wil ik de klanten waarschuwen."

De nieuwe eigenaar van De Manege, Ad ter Schuur, bevestigt het incident. "We hebben een nette club, waar mensen zich prettig moeten voelen. Dan is er geen plaats voor een vrouw die in een twee maten te klein jurkje zonder slip op de bar gaat dansen. Dergelijk exhibitionistisch gedrag tolereren we niet. Klanten storen zich daaraan."

Hoewel over smaak niet valt te twisten, is Ter Schuur zeer uitgesproken in zijn mening over Lia's jurkje: "Je moet het zien om het te geloven. Met dit tenue was ze zelfs in een parenclub nog uit de toom gevallen."

Verduijn ontkent dat zijn vrouw halfnaakt ten tonele verschijnt: "Die jurkjes zijn wel kort, maar ze heeft altijd een string aan."

De exploitant zegt louter positieve reacties te krijgen. "Klanten complimenteren me en moedigen ons aan op de ingeslagen weg door te gaan." Over een kort geding maakt hij zich al helemaal geen zorgen. "Dat levert mij alleen maar meer positieve reacties op."

volgens mij gaan zich hier een paar mediageile mensen behoorlijk voor schut zetten.

ik zie eigenlijk maar een oude lelijke snol
    is ze daarom niet geweigert
    pi_1714143

• Cheap 2 sizes to tight dress $125,-
  • Hairdresser $10,-
  • Lipstick $5,-
  • Nail Job $ 25,-

• Getting your ugly face on Fok becuase you have been denied entrance .... PRICELESS!!
  • Vampier

Free people own guns! Slaves do not!
    pi_1714275
    quote:
    Op zondag 23 september 2001 13:41 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Ten eerste..... Ik weet zeker dat je die leeftijd niet haalt want de aftakelingproces is al in een zeer ver stadium bij jou.....
    Ten tweede.... Je gedraagt je nu al als een Alzheimer patiënt die afgetakeld is tot babyniveau.......

Oei, ik heb echt een gevoelige snaar geraakt he!
    quote:
    Ten derde....... Iedere leeftijd heeft zijn charme......
    Kan best zijn, maar ik wil mijn moeder toch echt niet meer als een hoer door de disco zien lopen hoor
    Iedere leeftijd heeft zijn charme, maar verstand komt blijkbaar niet met de jaren bij sommigen.
    quote:
    Ten vierde....... Men is zo jong als men zich voelt....
    Gelul, wie zegt zoiets.....juist, altijd de ouwe zakken die wanhopig jong willen blijven. Net zoiets als: "geld maakt niet gelukkig", dat hoor je ook alleen maar gasten roepen die geen ene rooie cent hebben.
    quote:
    Ten vijfde........ Jong en oud heeft recht op vermaak....
    Zeker, maar elke leeftijd heeft ook zijn eigen SOORT vermaak.
    quote:
    Ben je overigens al vanmorgen gewassen en verschoond door de nachtzuster........?????????????
    Nee, ik kan dat nog steeds zelf en hopelijk zal ik ook nooit in jouw situatie terechtkomen.

P.S. Oma...ik durf tenminste wél mijn leeftijd in mijn profiel te zetten

pi_1714523
    quote:
    Op zondag 23 september 2001 17:45 schreef StrayDog het volgende:

Oei, ik heb echt een gevoelige snaar geraakt he!

Dacht het niet..... Ik neem het op voor de rechten van ouderen.
    quote:
    Kan best zijn, maar ik wil mijn moeder toch echt niet meer als een hoer door de disco zien lopen hoor
    Heb je zo'n lelijke moeder of is ze h...?
    quote:
    Iedere leeftijd heeft zijn charme, maar verstand komt blijkbaar niet met de jaren bij sommigen.
    Is bij jou duidelijk weggebleven.
    quote:
    Gelul, wie zegt zoiets.....juist, altijd de ouwe zakken die wanhopig jong willen blijven.
    Of jonge lullen die wanhopig volwassen willen worden.
    quote:
    Net zoiets als: "geld maakt niet gelukkig", dat hoor je ook alleen maar gasten roepen die geen ene rooie cent hebben.
    Klopt. Ik heb geld en ben gelukkig.
    quote:
    Zeker, maar elke leeftijd heeft ook zijn eigen SOORT vermaak.
    Ja, daarom speel jij nog steeds met Lego.
    quote:
    Nee, ik kan dat nog steeds zelf en hopelijk zal ik ook nooit in jouw situatie terechtkomen.
    Dat hoop ik ook niet voor jou.... Stel je eens voor dat je wakker wordt...!!!!!
    quote:

P.S. Oma...ik durf tenminste wél mijn leeftijd in mijn profiel te zetten
    Oma...?????? Dan zou ik wel een erg jonge oma zijn. Wat doet mijn leeftijd er toe of wat voor een meerwaarde heeft het op een forum...????
    pi_1714623
    Ach, het is niet ZO EEN lelijke dame, ze heeft alleen een verkeerde kapper geen Fok gemiddelde Leeftijd Dat jurkje maar met name die armen vind ik eigenlijk best leuk!
    Jusqu'ici tout va bien...
    pi_1719059
    quote:
    Op zondag 23 september 2001 18:08 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Dacht het niet..... Ik neem het op voor de rechten van ouderen.
    [..]

Bravo, een echte held ben je! Hulde, hulde!
    quote:
    Heb je zo'n lelijke moeder of is ze h...?
    [..]
    Je begint nu echt op hoog niveau te discussiëren he....
    Maar goed, dan doe ik mee: nee mijn moeder lijkt wel een beetje op de jouwe denk ik, alleen heeft de mijne geen snor...
    quote:
    Is bij jou duidelijk weggebleven.
    [..]
    Maar bij mij zijn de "jaren" dan ook nog niet verstreken, dus ik kan nog altijd hoop koesteren dat het verstand nog komt.
    Voor jou gaat dat sprookje niet meer op...
    quote:
    Of jonge lullen die wanhopig volwassen willen worden.
    [..]
    Met 18 ben je volwassen, dus ja ik ben inderdaad volwassen (wanhopig of niet)
    quote:
    Klopt. Ik heb geld en ben gelukkig.
    [..]
    Hartstikke fijn voor je. Maar dat heeft helaas niks met mijn argument te maken, dus dat snapte je blijkbaar niet helemaal. Ach ja, dat krijg je als je wat ouder wordt he....
    quote:
    Ja, daarom speel jij nog steeds met Lego.
    [..]
    Je had cabaretier moeten worden, ik kom niet meer bij....
    quote:
    Dat hoop ik ook niet voor jou.... Stel je eens voor dat je wakker wordt...!!!!!
    [..]
    ha (2 keer)
    quote:
    Oma...?????? Dan zou ik wel een erg jonge oma zijn. Wat doet mijn leeftijd er toe of wat voor een meerwaarde heeft het op een forum...????
    Maar toch niet je leeftijd neer (durven?) zetten he..
    Als ik je leeftijd weet kan ik je wat gerichter afzeiken
      maandag 24 september 2001 @ 01:52:33 #66
    7879 bfm
    fok!lievert
    pi_1719063
    discussieren blijft moeilijk voor sommige mensen

lol hierzo

[url=http://www.sgop.nl]Ik Sgop kont[/url]
      maandag 24 september 2001 @ 02:11:34 #67
    11498 Arjeninho
    Verloren zoon.
    pi_1719100
    Sjeeses zeg, Eucalypta de bosheks in een hoerentenue. Ik kom ze ook wel eens zo tegen, dan ga ik altijd ff met ze dansen. Vinden die oudjes altijd prachtig.
    [b]I'm #1 so why try harder[/b]
    pi_1719258
    quote:
    Op maandag 24 september 2001 01:48 schreef StrayDog het volgende:

[..]

Bravo, een echte held ben je! Hulde, hulde!
    [..]

Je begint nu echt op hoog niveau te discussiëren he....
    Maar goed, dan doe ik mee: nee mijn moeder lijkt wel een beetje op de jouwe denk ik, alleen heeft de mijne geen snor...

Na je eerste posting had ik me al verlaagd naar jouw kinderlijk niveau.
    Zielig voor je dat je moeder op die van mij lijkt, ze is al 5 jaar dood.
    quote:
    Maar bij mij zijn de "jaren" dan ook nog niet verstreken, dus ik kan nog altijd hoop koesteren dat het verstand nog komt.
    Voor jou gaat dat sprookje niet meer op...
    [..]
    Aha.... Je gelooft dus nog in sprookjes.
    quote:
    Met 18 ben je volwassen, dus ja ik ben inderdaad volwassen (wanhopig of niet)
    [..]
    Wettelijk volwassen, geestelijk een kind.
    quote:
    Hartstikke fijn voor je. Maar dat heeft helaas niks met mijn argument te maken, dus dat snapte je blijkbaar niet helemaal. Ach ja, dat krijg je als je wat ouder wordt he....
    Je verwart argumenteren met dom lullen........
    quote:
    Je had cabaretier moeten worden, ik kom niet meer bij....
    Wie zegt dat ik dat niet ben?
    quote:
    ha (2 keer)
    Goh zeg, optellen al geleerd? Nu nog aftrekken, dan kom je er vast wel......
    quote:
    Maar toch niet je leeftijd neer (durven?) zetten he..
    Als ik je leeftijd weet kan ik je wat gerichter afzeiken
    Je bezeikt alleen maar jezelf, met je kinderpikkie kun je niet eens richten.
    pi_1719828
    quote:
    Op zondag 23 september 2001 18:20 schreef Manono het volgende:
    Dat jurkje maar met name die armen vind ik eigenlijk best leuk!
    Zeer stijvol..
    pi_1720016
    quote:
    Op zondag 23 september 2001 17:34 schreef Vampier het volgende:
    [afbeelding]
  • Cheap 2 sizes too tight dress $125,-
  • Hairdresser $10,-
  • Lipstick $5,-
  • Nail Job $ 25,-

• Getting your ugly face on Fok because you have been denied entrance .... PRICELESS!!
  • Vampier

.

Maar goed, voor de discussie die hier gaande is: Iedereen heeft recht op vermaak ja. Dus de wat oudere mensen moeten zelf weten wat ze moeten doen. Willen ze naar de Bentveldse Manageclub? Prima. Leuk voor ze. Maar het feit blijft dat ik VIND dat ze er vreselijk uitzien. Op die leeftijd is alles een beetje verlepter. Ik bedoel kleed je een beetje gepast. Hetzelfde heb ik met oerdikke vrouwen die leggings aanhebben. Dat kan ECHT niet.

Maar ik heb verder geen bezwaar als wat oudere mensen uit willen gaan in ene discotheek.

Ik heb zelf ook een persoonlijke ervaring wat betreft wanhopigheid. Ik heb weleens in een discotheek gestaan, toen er een vrouwtje van in de 50 (met de meest vreselijk kleding ooit) naar me toe kwam en een beetje opzichtig naar me ging knipogen en zogenaamd verleidelijk met haar lichaam ging bewegen. Dat getuigt wel van wanhoop.

pi_1720044
    Je zou maar toegelaten worden tot de Bentveldse discotheek De Manege, da's pas erg.
    Voor de rest vrijheid blijheid...
    pi_1720899
    quote:
    Op maandag 24 september 2001 10:17 schreef Eightball het volgende:

[..]

Zeer stijvol..

nee dat niet, het heeft een hoog albert cuyp gehalte met name bij deze dame. maar ik durf te wedden dat als een of andere getinte jonge meid ditr jurkje droeg, er een stuk minder commentaar op zou zijn.
    Jusqu'ici tout va bien...
    pi_1720922
    Ik vind haar er niet zo heel erg uit zien alleen , ze had wel een make-up cursusje mogen nemen , want dat is iets te veel van het goede .
    We are the weirdo's mr - The Craft
    pi_1721252
    quote:
    Op maandag 24 september 2001 12:29 schreef Manono het volgende:
    met name bij deze dame.
    Yep.
    quote:
    er een stuk minder commentaar op zou zijn.
    Klopt maar het gaat mij eik om het klein bit misplaatste 'kabaal' dat zij en manlief maken.

(kan natuurlijk ook met de Telegraaf te maken hebben)

maandag 24 september 2001 @ 13:29:21 #75
    10275 DaBuzzzzz
    Mooie woonspulletjes
    pi_1721418
    quote:
    Op zondag 23 september 2001 03:56 schreef StrayDog het volgende:

[..]

Kijk kijk, de bejaarde Fokkers voelen zich op hun pik getrapt hoor!

heb het topic even niet gevolgd, zie dat je je handen vol hebt aan Nikita. Het gaat je nogal aan je hart. Duidelijk is ook wel dat je zelf nooit verder komt dan de lokale biertent. Als je eens de moeite neemt ergens kennis van te nemen alvorens je zo dwingende commentaar aan te slaan, dan had je kunnen weten dat er uigegegaan wordt door hele volkstammen, tussen de 15 en 80, Ga eens naar een ZOUK party of bezoek eens wat van de nieuwe tenten in Amsterdam en kom tot de conclusie dat je gewoon geen benul hebt!

Dat geeft niet, maar loop niet zo hard te blaten alsof je het wel hebt, das geen gedrag wat bij een 18 jarige hoort (inmmers die zijn toch zo volwassen?? )

Dat je de persoon in kwestie een enge heks vindt, moet jij weten maar daar ging het hier niet om.

Veel plezier met what ever you do!

ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')