Nee, ik heb niets uit de Koran gelezen.quote:Op donderdag 16 december 2004 17:51 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Heb je zelf iets van de koran gelezen ("aangezien dat dat in de koran staat, vast wel" zal immers slaan op de goede dingen die Mohammed gedaan zou hebben. Het kan immers niet slaan op het feit dat hij een pedofiel is want ik heb al gezegd dat dat in de overleveringen van de zogenaamde profeet staat. De koran is volgens de moslims immers geen overlevering maar een opzegging ("Qu'ran") door Allah).
En zijn die pedofilie en die moordpartij door Mohammed de sprookjes die jij kinderen wil voorlezen ?
Maar toen waren meisjes toch niet met 9 jaar al vruchtbaarquote:Op donderdag 16 december 2004 20:49 schreef het_fokschaap het volgende:
tja, in die tijd was er nog geen leerplicht en zodra vrouwen vruchtbaar waren moesten er kinderen gemaakt worden die konden werken. het liefst mannen natuurlijk voor de strijd tegen andere stammen.
vast niet, maar wie weet was Aisja vroeg rijpquote:Op donderdag 16 december 2004 21:39 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Maar toen waren meisjes toch niet met 9 jaar al vruchtbaar![]()
Dat betwijfel ik ze is gewoon onrijp gepluktquote:Op donderdag 16 december 2004 21:42 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
vast niet, maar wie weet was Aisja vroeg rijp
Dit onderwerp blijft toch wel op toernee. Eerst bij POL. Toen naar WFL en nu naar C&H.quote:Op donderdag 16 december 2004 20:17 schreef Alicey het volgende:
WFL >>> C&H
Als het gros van de moslims er in gelooft wie ben ik dan om daar aan te twijfelenquote:Op donderdag 16 december 2004 21:18 schreef Anyanka het volgende:
Ik weet niet hoe betrouwbaar die "overleveringen" zijn. Jij wel?
als dat uit een hadith blijkt is dat weer vreemd, want Iran bestaat vooral uit Sji'ieten die niets van de hadith moeten wetenquote:Op donderdag 16 december 2004 21:57 schreef Akkersloot het volgende:
Vandaar dat de huwbare leeftijd voor een meisje in de islamitische republiek Iran tot voor kort 9 (negen) jaar was.En aangezien een man daar meerdere vrouwen mag hebben en tijdelijke "huwelijken" zijn toegestaan was het dus het pedofielen paradijs.
Zouden ze het dan houden op een "rechtstreekse" overleveringquote:Op donderdag 16 december 2004 22:04 schreef het_fokschaap het volgende:
als dat uit een hadith blijkt is dat weer vreemd, want Iran bestaat vooral uit Sji'ieten die niets van de hadith moeten weten
IDus jij gelooft wat de moslims geloven, omdat de moslims dat geloven? Geloof je ook in Allah? Het gros van de moslims gelooft daar ook in.quote:Op donderdag 16 december 2004 21:53 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Als het gros van de moslims er in gelooft wie ben ik dan om daar aan te twijfelen![]()
Ook een mooie drogreden :Als het gros van de leidende wereld geloofd in oorlog als vredesoplossing, wie ben ik dan, als enkele burger, om daar tegen te zijn?quote:Als het gros van de moslims er in gelooft wie ben ik dan om daar aan te twijfelen
Het bestaardkind van Jozef (want hij is niet de vader) is echter een kerstwonder en zeker geen schande. Anno 2004 komen alleen dode prinsen daar mee weg.quote:Een vekrachter dus . Niets minder, niets meer.
Neem jij even dat blaue pilletje wil je ?quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:15 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Het bestaardkind van Jozef (want hij is niet de vader) is echter een kerstwonder en zeker geen schande. Anno 2004 komen alleen dode prinsen daar mee weg.
Misschien is het, voordat het opgeschreven werd, het verhaal wat aangedikt, veranderd of gewijzigd? Misschien zijn de vertalingen niet helemaal goed gegaan?
In het jaar 0 : "Ze gingen samen knikkeren in de woestijn"
In het jaar 100 "Ze zaten aan zijn knikkers in de woestijn"
In het jaar 200 "Zijn knikkers zaten in haar woestijn"
In het jaar 300 "En liefdevol gingen de knikkers van het ene lichaam over in de woestijn"
In het jaar 400 "En hij nam d'r mee de woestijn in en liet zijn knikkers zien"
In het jaar 500 "Hoppa! Knikkeren!"
enz enz.
Wat over een bepaald ooit bestaand persoon overgeleverd is, is heel wat anders dan het ook moeten geloven in een bepaald hersenspinsel.quote:Op vrijdag 17 december 2004 09:06 schreef Anyanka het volgende:
[als het gros van de moslims in die overleveringen van de "profeet" gelooft, wie ben ik dan om aan die overleveringen te twijfelen]
Dus jij gelooft wat de moslims geloven, omdat de moslims dat geloven? Geloof je ook in Allah? Het gros van de moslims gelooft daar ook in.
Tsjonge. "Profeet" zelfs met een hoofdletterquote:Op vrijdag 17 december 2004 09:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Zullen we de TS dan maar niet vertellen dat deze heer dat stukje schreef als protest tegen een mogelijke nieuwe wet in GB en niet om een discussie over het al dan niet pedofiel zijn van de Profeet Mohammed op te starten?
Mohammed was toen 51. En 54 toen hij haar verkrachtte.quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:41 schreef CANARIS het volgende:
met 6 jaar werd Aischa aangetrouwd. Mohammed was toen al 40!!
In context van de zevende eeuw ? Kijk eens wat ik net in ergens anders zie voorbij komen :quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:41 schreef CANARIS het volgende:
Ik word altid een beetje pissig wanneer ik lees dat men het Aischa verhaal in de context van 600 na christus zet om daarmee aantegeven dat het eigenlijk best wel normaal was
Ow.... het was dus eigenlijk gewoon een * midlife* crisisquote:Op vrijdag 17 december 2004 19:23 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Mohammed was toen 51. En 54 toen hij haar verkrachtte.
Op zijn 40e jaar kreeg de "profeet" namelijk pas zijn eerste temporaalkwab epilepsie aanvallen ("visioenen").
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |