Nope ik blijf gewoon bij River maar hij was in mijn eerste 3 seizoenen wel heel goed(2 keer speler van het jaar, 1 of 2 keer Zuid Amerikaans voetballer van het jaar) gelukkig is hij nu veel geblesseerd en doet Julio Ricardo Cruz het erg goed op zijn positiequote:Aha, dus je naait River nog ff vlak voor je weggaat en profteert er zelf van
quote:Op donderdag 16 december 2004 17:16 schreef Naggelwauz het volgende:
tvp
Als hij 16 of zo is gaat hij toch weg.quote:Verder heb Adu ook alvast maar aangetrokken.
gewoon een vet jeugdcontract aanbieden, ik bood hem 12.5k aan (quote:Op donderdag 16 december 2004 18:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Bij DC United bedoel je? Of komt er een topclub om hem weg te kopen?
Die komt vanzelf want het duurt nog een hele tijd voordat je hem een LechtL contract kan aanbiedenquote:Of komt er een topclub om hem weg te kopen?
Ik ook zoiets (loyalty 6 ofzo). En voor media handling 19.quote:Op donderdag 16 december 2004 18:34 schreef Reddiablo het volgende:
tvp
een 1 heb ik voor professionalism en een 4 voor loyalty
ik heb voor loyalty een 19quote:Op donderdag 16 december 2004 18:51 schreef Butra het volgende:
[..]
Ik ook zoiets (loyalty 6 ofzo). En voor media handling 19.
Ik heb voor media handling 20.quote:Op donderdag 16 december 2004 18:51 schreef Butra het volgende:
[..]
Ik ook zoiets (loyalty 6 ofzo). En voor media handling 19.
Kijk, dat zijn nog eens verhalenquote:Op vrijdag 17 december 2004 10:45 schreef Krullehoofd het volgende:
Ja, geweldige game. Veelste verslavend. Ik speel met TOP Oss. 1e seizoen gepromoveerd naar de eredivisie. 2e seizoen TOP Oss van degradatie kunnen behoeden. Board heeft ingestemd met uitbreiding van het stadion en het trainingscomplex. Er is een nieuwe sponsorcontract afgesloten, van 68k per jaar naar dik 2.5m euro per jaar. Ik ben nu aan de voorbereiding van het 3e seizoen begonnen.
Pfff...ben wel met veel mazzel gepromoveerd. Kampioen geworden op de laatste dag. Stond tweede, concurrent Excelsior verliest en ik win met 1-2 met een doelpunt in de 90e minuut. Wedstrijd daarna gelijk afgelopen en ikke met TOP Oss kampioen....quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:47 schreef robbedoes het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn nog eens verhalen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |