Ga eens ff op naar MSN, tis hier geen datetopic.quote:Op donderdag 30 december 2004 13:57 schreef RealKnuckles het volgende:
Markster, zullen we ff de laatste potjes van 2004 gaan spelen?:')
Op manual zetten, werkt prima.quote:Op donderdag 30 december 2004 13:42 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat ik wel zwaar irritant vind is dat PES automatisch van speler overschakelt, waneer je bijvoorbeeld iemand de pas af wil snijden verandert ie op het laatste moment van speler. Dat heb je bij FIFA niet.
Waarom gelijk zo wild?quote:Op donderdag 30 december 2004 13:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ga eens ff op naar MSN, tis hier geen datetopic.
Omdat je al delen lang steeds in de topics vraagt of ie wil gamen. Add um op MSN.quote:Op donderdag 30 december 2004 14:02 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Waarom gelijk zo wild?
Ik post hier wat ik wil sukkel
Hem vraag ik pas sinds dit topic, en ik heb em al in me MSNquote:Op donderdag 30 december 2004 14:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Omdat je al delen lang steeds in de topics vraagt of ie wil gamen. Add um op MSN.
Wat de fuck interesseert het ons of je wil spelen..
Kneus
Die site is down..quote:
Online werkt dat alleen weer niet.quote:Op donderdag 30 december 2004 13:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Op manual zetten, werkt prima.
yep, staan zelfs videos bij.quote:Op donderdag 30 december 2004 14:14 schreef UNDERTAKER het volgende:
[..]
Die site is down..
STaan daar de moves ook beschreven?
Dan ist wel cool!
Wat een grote smoel ineens sinds meneer geen moderator meer is. Typisch.quote:Op donderdag 30 december 2004 14:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Omdat je al delen lang steeds in de topics vraagt of ie wil gamen. Add um op MSN.
Wat de fuck interesseert het ons of je wil spelen..
Kneus
Nu mag het he?quote:Op donderdag 30 december 2004 18:09 schreef Frasier het volgende:
[..]
Wat een grote smoel ineens sinds meneer geen moderator meer is. Typisch.
Breng het dan op een andere manier.quote:Op donderdag 30 december 2004 21:37 schreef HomerJ het volgende:
Daggla heeft wel gelijk, ik zat me er ook al aan te ergeren
misschien staan er nog wat moves op gamefaqs.comquote:Op vrijdag 31 december 2004 14:44 schreef AgeEll het volgende:
wat een slowgezeik hier zeg.
het is idd erg irri om mensen persoonlijk te vragen of ze willen gamen. daar is dit niet voor.
maar dat moeten de modjes ff tegen optreden.
ontopic.
iemand nog andere sites met moves. kom ook steeds achter meer moves. bal voor je uitspelen enzo
blijf zwaaaaaaaaaaar verslavens spel![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |