Wat is je gamertag?quote:Op vrijdag 24 december 2004 20:01 schreef Greetings het volgende:
Wie wil er eens tegen mij via Xbox Live spelen?
Als ik tonite on ben .. wij een paar potjes danquote:
Wij hadden deze week ook al iets van 9 potjes achter elkaar gespeeldquote:Op vrijdag 24 december 2004 21:17 schreef Paulsergio het volgende:
[..]
Als ik tonite on ben .. wij een paar potjes dan![]()
Ik scoor de laatste tijd wel vaker vrije trappen ...quote:Op zaterdag 25 december 2004 02:05 schreef BGN het volgende:
Inviten aan friends list via dashboard van XBOX --> PES4 starten, create new match (maak de gewenste factoren aan, tijd, stadion, weer) en druk op Y om een friend een invite te sturen.
Eindelijk mijn eerste vrije trap gescoord, tijdens een wedstrijdje fix met Ronaldinho (Barca - Belgie 2-1, 2x Ronaldinho). Gewoon van 40 meter in de kruising knallen
--> En fix voetballen met de playercam is helemaal geweldig om mee te maken. Een totaal nieuwe ervaring.
Waarom met dat programma gaan werken als je al PES4 Online hebt?quote:Op zaterdag 25 december 2004 13:27 schreef brotherlouie98 het volgende:
Jongens en meisjes,
Als jullie de PES4Launcher downloaden (vanaf http://www.pes4launcher.co.uk) dan zie je gebruikers waarmee je heel makkelijk mee kan hosten en joinen voor een online gaming (zelfde principe als met online gaming van FIFA)
Dit geldt overigens voor de PC versie, komt allen, dan wordt het nog gezellig!
Tjah, je blijft een nederlander.......................quote:Op zondag 26 december 2004 17:11 schreef Erwtensoep het volgende:
Sjonge jonge die penalties nemen is een drama! Weer 2 keer gemist in 1 wedstrijd....
Lobont/Vonk/Stekeleburg kijk niet echt blij rechtsquote:Op zondag 26 december 2004 19:16 schreef AMD64 het volgende:
[afbeelding]
KampioenenZojuist kampioen geworden
Vonk.quote:Op zondag 26 december 2004 20:53 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Lobont/Vonk/Stekeleburg kijk niet echt blij rechts![]()
![]()
Wat denk je win ik vanavond de International Cup met Nederlandquote:Op zondag 26 december 2004 19:01 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Tjah, je blijft een nederlander.......................
ik schoot mijn penalties eerst ook allemaal door het midden maar na een tijdje werden ze allemaal gepaktquote:Op maandag 27 december 2004 09:44 schreef D3nn15 het volgende:
Ik heb de ps2 versie (ja officieel en alles)
Ik heb nu bij penalties al iets van 15 keer recht door het midden geschoten en elke keer weer springt de keeper weg en gaat de bal erin, als ik echt ga mikken dan word de raak kans echt veeeeeeeeeeeeel minder, vaag...
Naja ik ben nu master league bezig met ajax, 2e seizoen, 2e sta ik ondertussen, halve finale beker en Kone en Zlatan zijn een magisch duo voor mij ghehe
WTF is een Max Drive?quote:Op maandag 27 december 2004 22:43 schreef Frasier het volgende:
Waar kan ik het beste terecht voor zo'n Max Drive voor de Xbox? Ik heb hier in de buurt al rond gevraagd maar hij was nergens te krijgen. Bij welke NL online-shop wordt dat ding het snelst geleverd?
De Max Drive is een memory card voor je Xbox met een USB aansluting, zodat je bestanden via je PC en Xbox kan uitwisselen. Met PES 4 is dit erg handing want dan kan je option file's van internet halen zodat alle namen kloppenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |