abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36378237
quote:
Op zondag 26 maart 2006 03:11 schreef dujour het volgende:
Ik heb hem vandaag gekocht, bestuuring heb je zo in de hand.
Vindt het een top spel echt.
En een tip wat mij betreft doe alles door elkaar heen vindt ik veel mooier.
doe ik ook, als ik op weg ben naar een missie en ik zie een handeltje dat ik nog kan overnemen, doe ik dat. als je dat allemaal op het eind achter elkaar moet doen gaat het snel vervelen
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_36379578
Nou, hij's uitgespeeld. 34 uur speelplezier gehad, ik vond 't een best spel.

Wat ik nou toch verbazend vind zijn die kleine rotdingen waar geen aandacht aan besteed is. Ze hebben een budget van miljoenen euro's, is het dan zo'n probleem om te zorgen dat bijvoorbeeld de wijze van aanspreken/gedrag naar de speler toe veranderd naarmate je rang hoger wordt? Is het zo moeilijk te zorgen dat de speler ook wat meer "donnerig" (no pun intended) overkomt als hij hoger in de rangen komt?

Ik vraag me ook af of er nou eigenlijk wel fatsoenlijk getest is door mensen die objectief zijn. Een groot zwart vlak met "Mob war lost!" dat je 10 seconden voor je neus krijgt terwijl je al schietend probeert weg te komen in een bijna gare auto is dus gewoon hinderlijk, kan me niet voorstellen dat ze dit ontglipt is. Dat terwijl het "Weekly income"-venstertje het spel wél pauzeert.

En zo zijn er nog wel meer van die dingen waarvan ik zoiets heb van 'goh, voor dat geld...'. Voor dat geld hadden ze best een mogelijkheid kunnen maken waarbij je bij elke rang-promotie je character overnieuw kan aankleden, je begint immers als compleet broekie en eindigt als The Don of NYC, dus wat apparel om dat uit te stralen lijkt me best aardig. Verder ben ik vaak zat neergeschoten door mannetjes die ineens om een hoekje spawnen (je kijkt om een hoekje, ziet niks, loopt naar binnen en ineens zit je vol met hagel), ook zoiets wat je eigenlijk niet verwacht van een miljoenengame. Dynamiek hadden ze ook best wat meer aandacht aan kunnen besteden, je komt heel vaak dezelfde situaties tegen die exact hetzelfde opgezet zijn, waardoor het spel (is wel tegen het einde, moet ik zeggen) voorspelbaar wordt. Dan is het uitspelen meer een kwestie van 'omdat ik het kan' of om de eindscene te zien dan om echt nog plezier in het spel te hebben. Seen it once, seen it all.

Ik heb me al met al best vermaakt, maar voor wat volgens EA zelf één van hun grootste releases ooit zou moeten zijn vind ik dat ze te laks met de afwerking en details zijn omgesprongen. Dit zal ook best z'n redenen gehad hebben, maar ze gooien door hun budget aan de grote klok te hangen op deze manier hun eigen glazen in.
pi_36385249
Pff, hoe krijgen jullie die missie voor elkaar waar je Bruno moet vermoorden? (in de oven gooien) Ik kom makkelijk boven, maar als je daar bent moet je eerst die twee dikke vermoorden, en dan proberen Bruno in de oven te gooien.. Dit lukt mij echt niet, hij gaat steeds te snel dood (ik schiet) maar als ik hem niet schiet, dan schiet hij mij wel.. dus hoe zorg ik dat hij mij niet meer schiet en hoe gooi ik hem in de oven?
pi_36385480
quote:
Op zondag 26 maart 2006 19:35 schreef superheist het volgende:
Pff, hoe krijgen jullie die missie voor elkaar waar je Bruno moet vermoorden? (in de oven gooien) Ik kom makkelijk boven, maar als je daar bent moet je eerst die twee dikke vermoorden, en dan proberen Bruno in de oven te gooien.. Dit lukt mij echt niet, hij gaat steeds te snel dood (ik schiet) maar als ik hem niet schiet, dan schiet hij mij wel.. dus hoe zorg ik dat hij mij niet meer schiet en hoe gooi ik hem in de oven?
eerst die 2 guards dus doden. daarna een aantal schoten op bruno lossen, totdat hij geknield zit. pak hem vast, trek hem omhoog en sleep hem mee naar die oven. als het goed is, blijft bruno zeg maar lang genoeg 'out' zodat jij je ding kan doen
  zondag 26 maart 2006 @ 19:45:12 #255
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_36385557
quote:
Op zondag 26 maart 2006 15:58 schreef pieter20 het volgende:
Nou, hij's uitgespeeld. 34 uur speelplezier gehad, ik vond 't een best spel.

Wat ik nou toch verbazend vind zijn die kleine rotdingen waar geen aandacht aan besteed is. Ze hebben een budget van miljoenen euro's, is het dan zo'n probleem om te zorgen dat bijvoorbeeld de wijze van aanspreken/gedrag naar de speler toe veranderd naarmate je rang hoger wordt? Is het zo moeilijk te zorgen dat de speler ook wat meer "donnerig" (no pun intended) overkomt als hij hoger in de rangen komt?

Ik vraag me ook af of er nou eigenlijk wel fatsoenlijk getest is door mensen die objectief zijn. Een groot zwart vlak met "Mob war lost!" dat je 10 seconden voor je neus krijgt terwijl je al schietend probeert weg te komen in een bijna gare auto is dus gewoon hinderlijk, kan me niet voorstellen dat ze dit ontglipt is. Dat terwijl het "Weekly income"-venstertje het spel wél pauzeert.

En zo zijn er nog wel meer van die dingen waarvan ik zoiets heb van 'goh, voor dat geld...'. Voor dat geld hadden ze best een mogelijkheid kunnen maken waarbij je bij elke rang-promotie je character overnieuw kan aankleden, je begint immers als compleet broekie en eindigt als The Don of NYC, dus wat apparel om dat uit te stralen lijkt me best aardig. Verder ben ik vaak zat neergeschoten door mannetjes die ineens om een hoekje spawnen (je kijkt om een hoekje, ziet niks, loopt naar binnen en ineens zit je vol met hagel), ook zoiets wat je eigenlijk niet verwacht van een miljoenengame. Dynamiek hadden ze ook best wat meer aandacht aan kunnen besteden, je komt heel vaak dezelfde situaties tegen die exact hetzelfde opgezet zijn, waardoor het spel (is wel tegen het einde, moet ik zeggen) voorspelbaar wordt. Dan is het uitspelen meer een kwestie van 'omdat ik het kan' of om de eindscene te zien dan om echt nog plezier in het spel te hebben. Seen it once, seen it all.

Ik heb me al met al best vermaakt, maar voor wat volgens EA zelf één van hun grootste releases ooit zou moeten zijn vind ik dat ze te laks met de afwerking en details zijn omgesprongen. Dit zal ook best z'n redenen gehad hebben, maar ze gooien door hun budget aan de grote klok te hangen op deze manier hun eigen glazen in.
EA he
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_36386012
quote:
Op zondag 26 maart 2006 19:45 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

EA he
nee, vind ik te makkelijk

van ea game ben ik gewend dat je in een sleur raakt. de afwisseling is dan zoek.
in deze game zijn een hoop dingen te doen die (tot nu toe) interessant blijven.
  zondag 26 maart 2006 @ 21:47:59 #257
86327 dujour
Nou daaaaag
pi_36389237
krijg je ook nog een ander huis om te saven of?
  zondag 26 maart 2006 @ 21:53:15 #258
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_36389366
Ik vind het maar bagger. Het spel en alles begont erg mooi, sfeer is geweldig en de missies ook.
Als je verder in het spel komt wil je toch meer dan doen wat je in het begin al deed.
Er zit werkelijk geen verschil in soldaat zijn of don zijn.
oja nou ja als don heb je geen missies meer en kan je alleen maar verveeld door de stad burgers plat rijden. Het is ook veel te snel utigespeelt. je wordt warm gemaakt maar het orgasme onbreekt eraan. Wou dat ik hem maar gedownload had ipv gekocht.,.....
  zondag 26 maart 2006 @ 21:55:24 #259
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_36389429
quote:
Op zondag 26 maart 2006 20:02 schreef Yankee_One het volgende:

[..]

nee, vind ik te makkelijk

van ea game ben ik gewend dat je in een sleur raakt. de afwisseling is dan zoek.
in deze game zijn een hoop dingen te doen die (tot nu toe) interessant blijven.
Ik ben van EA gewend dat ze spellen niet goed afwerken
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_36389853
quote:
Op zondag 26 maart 2006 21:47 schreef dujour het volgende:
krijg je ook nog een ander huis om te saven of?
ja ik dacht na de Woltz missie, verder kan je net als in GTA safehouses kopen
pi_36389903
quote:
Op zondag 26 maart 2006 21:55 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ik ben van EA gewend dat ze spellen niet goed afwerken
ben weinig bugs ed tegengekomen. wel zitten er 'fouten' in, maar die haal je er tijdens het programeren uit. en met fouten bedoel ik dat je als don nog steeds met kid wordt aangesproken
pi_36390854
quote:
Op zondag 26 maart 2006 19:35 schreef superheist het volgende:
Je moet de vrije richt modus gebruiken om te schieten en schieten op zijn schouder, zo ontwapen je hem en kun je hem zonder gevaar in de oven mikken.
Honesty may not win friends, but it can touch hearts.
It's not that I hate you, its just.. that I dont like you
pi_36391067
Ik vind het spel steeds leuker worden, al hoewel het zeker de naam 'The Godfather' niet mag dragen. Daarvoor heeft EA het té verneukt. De auto's liggen me gewoon niet en ook de besturing blijft wennen. Daarbij het irritante gespawn van auto's en mensen is vreselijk. Dit spel had veel beter kunnen en moeten zijn.
pi_36392639
quote:
Op zondag 26 maart 2006 22:11 schreef Yankee_One het volgende:

[..]

ben weinig bugs ed tegengekomen. wel zitten er 'fouten' in, maar die haal je er tijdens het programeren uit. en met fouten bedoel ik dat je als don nog steeds met kid wordt aangesproken
Dat is nou precies wat ik bedoel ja.

Zulk soort dingen, wat kost dat nou voor moeite? Da's letterlijk 15 minuten extra werk voor de voiceover, en dan meet ik het nog héél erg ruim uit. Dat zijn dus hele kleine dingen die een spel - vind ik - af maken. Dit spel is niet af, het zit er vrij dichtbij, maar het is niet af. Ik probeer me ook steeds in te leven in die 'knappe koppen' daar, blijkbaar denken die radicaal anders dan wij. Van algemeen managers begrijp ik dat ze geen reet geven ofdat het spel af is of niet, als het maar geld opbrengt. Van de EA-programmeurs, tekenaars, acteurs en geluidsmensen begrijp ik het echter totaal niet. Je speelt dat spel zelf toch ook? Naja.
  maandag 27 maart 2006 @ 09:13:23 #265
145179 x.ray
Grolschbierisgezond!!
pi_36396477
Opzich vind ik het een leuke game.. net wat iedereen zegt besturing is ronduit bagger!!

Het maken en ontwerpen van je eigen persoon in het spel vind ik onrealistisch.. Je kunt zelfs een neger als hoofdrolspeler kiezen. Niet dat ik iets tegen negers heb maar is dat nou realistisch "een neger in een corleone familie"? ik bedoel maar.

mensen die zeggen het spel te hebben uitgespeeld in 7 uur zijn 'GROTE' leugenaars! knappe jongen om dit spel in 7 uur uit te spelen.. a.u.b stfu
  maandag 27 maart 2006 @ 10:12:59 #266
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_36397494
quote:
Op maandag 27 maart 2006 09:13 schreef x.ray het volgende:
Het maken en ontwerpen van je eigen persoon in het spel vind ik onrealistisch.. Je kunt zelfs een neger als hoofdrolspeler kiezen. Niet dat ik iets tegen negers heb maar is dat nou realistisch "een neger in een corleone familie"? ik bedoel maar.
Tegenwoordig worden zelfs 'negerzoenen' afgeschaft, kun je je voorstellen wat er gaat gebeuren als ze die mogelijkheid er NIET in hadden gedaan...
  maandag 27 maart 2006 @ 10:51:17 #267
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_36398319
Ik vind het wel een grappig spel. Niet geweldig, maar wel leuk tijdverdrijf.

Bedrijven overnemen is echt kut. Je zit vol lood, voordat je ook maar een tegenstander weghebt....
A.M.A.B
pi_36398412
quote:
Op maandag 27 maart 2006 10:51 schreef Cart_man het volgende:

Bedrijven overnemen is echt kut. Je zit vol lood, voordat je ook maar een tegenstander weghebt....
Die winkels vallen nog wel mee, gewoon eerst met een auto die gangsters voor de deur doodrijden...
Die warehouses zijn kut..dat lukt me maar niet Maar misschien ben ik gewoon nog niet hoog genoeg in rang
Aan degenen die het al uitgespeeld hebben...hoeveel skillpoints heb je ongeveer gebruikt op het eind? Dan weet ik nu hoe ik ze moet verdelen, niet dat ik straks 1 skill goed heb en de rest zwaar bagger is...
pi_36399013
quote:
Op maandag 27 maart 2006 09:13 schreef x.ray het volgende:
Opzich vind ik het een leuke game.. net wat iedereen zegt besturing is ronduit bagger!!

mensen die zeggen het spel te hebben uitgespeeld in 7 uur zijn 'GROTE' leugenaars! knappe jongen om dit spel in 7 uur uit te spelen.. a.u.b stfu
je moet de game niet op de pc spelen. op de ps2 speelt hij heerlijk

en de main storyline kan je in 7 uur uitspelen. als je alle huurmoorden uitvoert, alle handeltjes afperst ben je 25-30 uur bezig.
pi_36399054
quote:
Op maandag 27 maart 2006 10:51 schreef Cart_man het volgende:

je moet natuurlijk niet gelijk op de eigenaar aflopen

eerst de bewakers buiten overrijden. dan uitstappen en je geweer trekken, komen er nog wat ventjes uit de steegjes. als je die dood hebt kan je naar binnen. wel ff opletten, vaak staat daar ook nog iemand met een shotgun
  maandag 27 maart 2006 @ 11:59:39 #271
130225 Antonieau
Afternoon Delight..!
pi_36400158
Ik zit nu bij die missie dat je khartoum's hoofd in Woltz's bed moet leggen , maar ik kom steeds niet langs dat stukje met die hoer van een dienstmeisje, ze ziet me steeds en drukt et alarm aan
pi_36401406
quote:
Op maandag 27 maart 2006 11:59 schreef Antonieau het volgende:
Ik zit nu bij die missie dat je khartoum's hoofd in Woltz's bed moet leggen , maar ik kom steeds niet langs dat stukje met die hoer van een dienstmeisje, ze ziet me steeds en drukt et alarm aan
Gewoon geduld hebben, ze loopt eerst weg en praat ff met een bewaker. Gewoon blijven wachten om het hoekje. Dan lopen ze allebei weg. Die bewaker loopt gewoon door die gang en zij gaat rechts zo'n klein zijruimtetje in. Gewoon knielend langs haar sluipen, bewaker wurgen en blijven wachten totdat zij weer uit die zijkant terugloopt naar die kamer waar ze eerst stond....
pi_36409906
ik vind het een leuk spel ik doe alles door elkaar..dan is het wel leuk heb net little italy veroverd..ben bij de missies nog niet zo ver..heb net die Paulie kerel vermoord..ben nu bezig om alle winkels in little italy af te persen..
  maandag 27 maart 2006 @ 18:17:40 #274
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_36411191
Frankie is dood.
A.M.A.B
pi_36412387
Wat een kutspel. Gare besturing. En uit een auto stappen lukt bij mij ook niet, en nee, ook niet met spatie. Heb elk knopje geprobeerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')