Serieus?quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:00 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Nee, halverwege nemen de Da-Nang-Boys alles over.
Lul niet.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:31 schreef NoSigar het volgende:
Jawel, want anders kom je niet verder. Die lui komen na missie 8 of zo pas van de boot uit 'Nam aan.
Sure dudequote:Op donderdag 23 maart 2006 15:31 schreef NoSigar het volgende:
Jawel, want anders kom je niet verder. Die lui komen na missie 8 of zo pas van de boot uit 'Nam aan.
Speel eens GTA:SA, maar vertel dan niet verder waar je achterkomt.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:07 schreef Even het volgende:
[..]
Sure dude![]()
Ik zit al op 60% met de missies en er is nog niks gebeurd zeker al een missie of 12 gehad![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:15 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Speel eens GTA:SA, maar vertel dan niet verder waar je achterkomt.
En de naam Da-Dang boys zegt je niks? Je snapt niet meteen dat het niet serieus isquote:
Na de missies zijn er nog wat kleine opdrachten, mensen liquideren bv. Verder kan je ook eindeloos zaken van andere families blijven overnemen maar dat begint ook te vervelen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:55 schreef the_RAVEN het volgende:
dus wel of niet kopen?
want je kan het spel wel uitgespeeld hebben maar hoe is de speelduur? Is het na de missies over?
Voor de PC?? Hoelang heb je er over gedaan dan?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:25 schreef Koentje3 het volgende:
Ik heb hem gister uitgespeeld... ik vond het echt een heeeeeeeeel vet spel!
Ik ben dan ook geen hardcore gamer ofzo.. absoluut geen GFX whore ofzo ... Deze game was gewoon perfect voor mij!
Mafia sfeertje, zeer korte ladingstijden, redelijk makkelijk waardoor het leuk wegspeeld... Etc etc etc.
Ik speel 1/20 spellen ofzo die ik speel daadwerkelijk uit... En dit was er eentje van.. Top spel!
It's been a while...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:43 schreef NoSigar het volgende:
[..]
En de naam Da-Dang boys zegt je niks? Je snapt niet meteen dat het niet serieus is?
Voor de pc ja..quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:47 schreef Wutangtony het volgende:
[..]
Voor de PC?? Hoelang heb je er over gedaan dan?
je kan ook extorten door bv. dingen te mollen in het gebouw, zn maat neer te schieten, een pistool op zn hoofd te richten.. etc etc etc.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:32 schreef pieter20 het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat nou precies de bedoeling is van die boxer en twee dames in de kelder in zo'n winkel in New Jersey? Ik kan die gast doodschieten, maar dan kan ik 'm niet extorten. Afpersen lukt ook niet vanwege die achterlijk hoge pressure-grens, ik heb al verschillende dingen geprobeerd (op z'n knieschijf geschoten, met een honkbalknuppel erop, e.d.) maar ik krijg 'm niet afgeperst. Gaarne wat tips, voor de mensen die deze gast al hebben gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |