Hij leeft nog met het idee van meisjes plagen zoentjes vragenquote:Op donderdag 16 december 2004 09:12 schreef Copycat het volgende:
Wat versta je onder plagen?
Aan haar vlechten trekken?
Op de kleuter- en lagere school was dat wellicht nog leuk, maar daarna? Ik vraag het me af.
Waarom plagen als je iemand leuk vindt en waarom niet gewoon leuk en geïnteresseerd doen?
Hoiquote:Op donderdag 16 december 2004 09:13 schreef MarMar het volgende:
plagen? wat een woord
gevoel voor humor kan je helaas niet in blikjes kopen gozert en dat is wat je zoekt
tis wel waar dat een beetje ouwehoeren en uitdagen/uitlokken leuk is, maarreh leuk "overkomen" moet je gelijk mee kappen, dat werkt alleen maar tegen je! wees gewoon jezelf en ga niet alle grapjes die misschien eens een beetje grof zouden kunnen zijn inslikken omdat het een meisje is, dan kom je een end
hehequote:Op donderdag 16 december 2004 09:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hoi
* ook_gek geeft MarMar een klap op de billen. Zo en nu gaan we stappen
PS
heb je me gemist gisteren op MSN![]()
En de ene keer ben je te lomp, de andere keer snapt ze uberhaupt niet dat je haar aan't pesten bent...quote:Op donderdag 16 december 2004 09:17 schreef ovi het volgende:
oefening baart kunst!
Plaag d'r met je vingers, pest d'r met je tong.quote:Op donderdag 16 december 2004 11:51 schreef Aardwetenschapper het volgende:
Plaag d'r met je vingers, pest d'r met je tong.
Maak d'r helemaal gek tot ze er niet meer tegen kan.
Owja een knietje in je ballen betekend dat je op de goeie weg bent
ja dat bedoel ik ook, idd betere woordkeus. Maar ik bedoel te zeggen dat me vaak wel lukt om dat een beetje te doen, lachen, ouwehoeren, maar ik vind t moeilijk in te schatten op welke manier die ander dat naar mij toe bedoeld. Zeg maar, met dezelfde bedoeling, of gewoon leuk.quote:Op donderdag 16 december 2004 12:48 schreef RM-rf het volgende:
'plagen' zou ikzelf eerder 'flirten' noemen ..
Haha...quote:Op donderdag 16 december 2004 09:12 schreef Copycat het volgende:
Waarom plagen als je iemand leuk vindt en waarom niet gewoon leuk en geïnteresseerd doen?
precies , dat is wel het laatste wat je wil horen dan. Zorgen dat je wel vertrouwens krijgt door ook over minder oppervalkkige dingen te praten maar weer niet te veel want dan funcioneer je als het "praatvriendje".Beetje balans zoeken daartussen of zoietsquote:Op donderdag 16 december 2004 15:32 schreef Fziz het volgende:
[..]
Haha...
'ja.... ik zie je gewoon meer als een broer of als een goeie vriend, snap je?'
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niksquote:Op donderdag 16 december 2004 17:03 schreef cerror het volgende:
Pak haar pokemonkaarten af, en zeg dan dat ze die pas terug krijgt als je haar hebt genueckt.
Natuurlijk slaat dit nergens op, net zoals aandacht krijgen met plagen.
Wees een man en vraag zo'n iemand gewoon.
quote:Op donderdag 16 december 2004 17:14 schreef BrauN het volgende:
Wat het altijd goed doet: je moet als je links van haar loopt haar op haar rechterschouder tikken en dan net doen of je van niks weet!![]()
Da's brullen! En gegarandeerd heb je een kwartier later hete stomende seks!
Vind jij je vriendinnetjes in het ballenbak of op de schommel ergensquote:Op donderdag 16 december 2004 15:30 schreef Fziz het volgende:
Plagen is de perfecte woordkeuze. Mensen die de TS uitlachen snappen het niet helemaal. Een meisje plagen werkt namelijk erg goed en zorgt er voor dat jij interresanter voor haar bent. Ik probeer altijd dingen te zeggen die net op het randje zijn en waarbij ze echt denken 'hoe durft hij dat te zeggen' maar wel op een manier zodat ze erom kunnnen lachen. Het is gewoon even de grens vinden van hoe ver je kan gaan bij iemand. En zodra ze je op een speelse manier beginnen te slaan dan zit het meestal wel goed
Als je inderdaad zo saai bent, moet het je niet gebruiken nee.quote:Op donderdag 16 december 2004 19:24 schreef ook_gek het volgende:
ja en stel dan he dat je een relatie krijgt
Vraagt ze na 2 maanden van. waarom ben je zo saai?
Uhm ja dat kwam omdat ik je aan het plagen was om je te versieren![]()
KANSLOOS![]()
Gelukkig ben ik al druk genoeg van me zelf dus ik hoef geen vrouw te plagen om aandacht te krijgenquote:Op donderdag 16 december 2004 19:26 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Als je inderdaad zo saai bent, moet het je niet gebruiken nee.
Jij hebt blijkbaar nog veel te lerenquote:Op donderdag 16 december 2004 19:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vind jij je vriendinnetjes in het ballenbak of op de schommel ergens![]()
Wat is dat toch met "dan ben je niet jezelf" en variantenquote:Op donderdag 16 december 2004 19:26 schreef MarMar het volgende:
bovendien, waarom zou je iets met iemand willen die niet op jou valt maar op een toneelstukje wat je neerzet...
kweetniet hoor...
of je moet zelf graag willen veranderen, maar dat is weer heel wat anders.
ach ja sommige mensen hebben het erg moeilijk met zichzelf,... laat je er niet door storen.quote:Op donderdag 16 december 2004 20:26 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Wat is dat toch met "dan ben je niet jezelf" en varianten![]()
Ik word er onderhand helemaal kriegel van...
Ik snap echt niet dat mensen vanalles en nog wat aan hun persoonlijkheid koppelen, zo van "en als ik dit doe in plaats van dat, dan ben ik mezelf niet meer"...
je hebt helemaal gelijkquote:Op donderdag 16 december 2004 20:22 schreef Fziz het volgende:
[..]
Jij hebt blijkbaar nog veel te leren
En dat is mij gelukt MET plagenquote:Op donderdag 16 december 2004 21:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maar goed ik heb liever een vriendin van rond de 20
quote:Op donderdag 16 december 2004 21:44 schreef Fziz het volgende:
[..]
En dat is mij gelukt MET plagen
Met plagen laat je zien dat je dominant bent en de situatie onder de controle hebt (hoe stom dit ook klinkt).
Inderdaad.quote:Op donderdag 16 december 2004 20:26 schreef HenryHill het volgende:
Ik snap echt niet dat mensen vanalles en nog wat aan hun persoonlijkheid koppelen, zo van "en als ik dit doe in plaats van dat, dan ben ik mezelf niet meer"...
quote:Op donderdag 16 december 2004 20:26 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Wat is dat toch met "dan ben je niet jezelf" en varianten![]()
Ik word er onderhand helemaal kriegel van...
Nee-ee! Vrouwen willen geen arrogante man, ze willen een lieve, galante man!quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:01 schreef Petomaan het volgende:
Een combinatie van een tikkeltje arrogantie en humor doet het altijd goed bij de vrouwkes ... En denk erom: nooit bedelen!!!
Ja man!quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:46 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Nee-ee! Vrouwen willen geen arrogante man, ze willen een lieve, galante man!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |