Jaja, je probeert je er weer uit te draaien door KP erbij te halen, maar in die zielige linkse poginkjes tot trivialiseren en monddoodmaken trap ik allang niet meer.quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, jij bent de enige die ik niet ben hoor, wist je dat niet KP?
quote:
Je bent sentimentalisering en gemankeerde werkelijkheidsbeleving vergeten, waarde...quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:49 schreef J.Aap het volgende:
[..]
Jaja, je probeert je er weer uit te draaien door KP erbij te halen, maar in die zielige linkse poginkjes tot trivialiseren en monddoodmaken trap ik allang niet meer..
Jij hebt toch geen klonen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:50 schreef Gellius het volgende:
[..]. Uit de mond van een ander zou ik het beledigend gevonden hebben, Ryan. Maar gelukkig kent jouw paranoia geen grenzen. Dat scheelt de rest van ons een hoop gedoe. Heb dank.
O ja, maar die zijn wat recenter hè? En ik had ook even een verwijzing moeten opnemen naar het plakken van etiketjes; altijd een waardige manier om iemands ongelijk metafysisch gezien onomstotelijk aan te tonen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je bent sentimentalisering en gemankeerde werkelijkheidsbeleving vergeten, waarde...
Akkoord, ik kijk even.quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:51 schreef OllieA het volgende:
@Ryan. Je hebt mail.
Nietes.quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:00 schreef Koekepan het volgende:
En de rust keerde weder over het fok-forum.
Diep hoor!quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:00 schreef Koekepan het volgende:
En de rust keerde weder over het fok-forum.
Dat blijkt nergens uit, je zegt het wel ironisch te bedoelen, maar dat zegt niets: lees eens je eigen woorden.quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als ik jou Ô waarlijk vrije geest noem, dan bedoel ik dat niet per se serieus luuucida, je moet dan ook nog de rest van de text lezen, daaruit blijkt meestal dat ik het ironisch bedoel, anders dus dan je rechtsextremistische maatje.
Ach, je moet het toch wat anders zien. Aangezien jij en je kloo(n)tjeskabinet niets anders dan associaties maken met rechts-extreem, fascisme, racisme, Hitler nazi's nou ja noem het hele oorlogstrauma maar op, steek ik daar op mijn beurt eens flink de draak mee. Hoe jij dat verder wilt interpreteren laat ik geheel aan jezelf over. Zoals je weet heb ik al aangegeven dat al die valse toeschrijvingen en trivialiteiten mij niet raken. Jullie laten zich zelf hierdoor alleen hoe langer hoe meer in de kaart kijken.quote:Ryan3 schreef: Maw als ik zeg dat ik jou om wat voor reden dan ook een verachtelijk individu vind, dat je niet kunt schrijven, dat je een beroerd soort humor erop nahoudt en dat die door je rechtsextremistische vriendje aaaahikwordgek veel geroemde eruditie uit kippenstront bestaat dan is dat niet uit een soort stiekeme aanbidding of om mijn jaloezie mbt tot jouw entiteit te verbloemen. Als ik dat zeg dan kun je ervan uitgaan dat ik dat ook vind.[quote]
Verder reageer je nu net als het onpopulaire meisje dat in die psychologische test als populairste meisje behandeld wordt, denkt dat ze populair is, maar nu hoort dat het allemaal maar een psychologische test is geweest... Adolph Hitler in wonderland, zeg maar.
Bron...[quote]quote:Het is niet bepaald raadzaam om in dit soort non-discussies de beeldspraak van je opponent over te nemen, Ô waarlijk vrije geest, luuucida, tenzij je die leuk kan parodiëren. Het lijkt dan net alsof je zelf niets kunt verzinnen. Overigens had ik dit al opgemerkt hè, dat je niets moet overnemen van anderen. Je neemt nl. hoe langer je op Fok! zit steeds meer het geborneerde welzijnswerkersjargon over van sjuuuneke...
Klopt! Des te verbazingwekkender het feit dat jij hoe langer hoe meer onzin over ons uitkraamt.quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:04 schreef lucida het volgende:
Jullie laten zich zelf hierdoor alleen hoe langer hoe meer in de kaart kijken.
Dat is weer een juweeltje van een beeldspraak.quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:04 schreef lucida het volgende:
Jullie laten zich zelf hierdoor alleen hoe langer hoe meer in de kaart kijken.
quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:04 schreef lucida het volgende:
...........................
quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:09 schreef OllieA het volgende:
[..]
Dat is weer een juweeltje van een beeldspraak.
Dus dat je in mijn kaart kijkt en dan denkt:
KP,quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:08 schreef Koekepan het volgende:
[..]
Klopt! Des te verbazingwekkender het feit dat jij hoe langer hoe meer onzin over ons uitkraamt.. (Tenzij je daarmee Ryan3's stijlfiguur parodieert, in dat geval heb ik niets gezegd.)
quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:16 schreef lucida het volgende:
[..]
KP,
Door niets te zeggen heb je weer eens alles gezegd!...![]()
Ik neem aan dat je het hebt over die instanties waarin ik je ironisch de lof toe zwaaide in de vorm van uitdrukkingen als "Ô waarlijk grote vrijdenker" e.d., lees nogmaals wat er dan achterkomt aan text en overtuig jezelf ervan dat het idd ironisch bedoeld is. zou ik zeggen. En ook al zie jij de ironie er niet van in trouwens, ik zeg je hier en nu dat het ironisch bedoeld wás. Dus daar houdt dan de discussie op, niet waar. Ik lig echt niet in katzwijm voor je. Je bent een constante bron van ergernis.quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:04 schreef lucida het volgende:
[..]
Dat blijkt nergens uit, je zegt het wel ironisch te bedoelen, maar dat zegt niets: lees eens je eigen woorden.
Welnee, joh, je meent er niets van hè, is alleen maar om Ryan3 uit te lokken... Wie aanbidt wie dan???quote:Ach, je moet het toch wat anders zien. Aangezien jij en je kloo(n)tjeskabinet niets anders dan associaties maken met rechts-extreem, fascisme, racisme, Hitler nazi's nou ja noem het hele oorlogstrauma maar op, steek ik daar op mijn beurt eens flink de draak mee.
Je moet niet van die snaakse sjuuneske uitvluchtjes gebruik maken, luuucida. Het zijn geen toeschrijvingen, het kan worden bewezen aan de hand van texten en die texten dat ben jij. Je bent precies zoals in OP vermeldt staat anti-links, anti-dit, anti-dat etc. En ik heb een kolere hekel aan dat soort lieden.quote:Hoe jij dat verder wilt interpreteren laat ik geheel aan jezelf over. Zoals je weet heb ik al aangegeven dat al die valse toeschrijvingen en trivialiteiten mij niet raken. Jullie laten zich zelf hierdoor alleen hoe langer hoe meer in de kaart kijken.
[..]
Bron...
quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:16 schreef Hobbelpaard het volgende:
Ik weet niet of Ryan3 c.s. het allemaal wel begrepen hebben, maar Lucida is voor mij toch de eerlijkste van allemaal. Hij schuwt niet tot het diepste te gaan om zijn integriteit op de proef te stellen, en hij komt altijd weer met nieuwe inzichten uit de strijd tevoorschijn. Echt filosoferen is 100% eerlijk zijn tegenover jezelf en anderen en daarvan moet ik bij Ryaaaan het eerste spoortje nog ontdekken!
Breek het lijntje niet Ryan3 het is maar ironie!...quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:21 schreef Ryan3 het volgende:
Je bent een constante bron van ergernis.
Je bent precies zoals in OP vermeldt staat anti-links, anti-dit, anti-dat etc. En ik heb een kolere hekel aan dat soort lieden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |