abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24025931
quote:
Op donderdag 16 december 2004 23:51 schreef lucida het volgende:

[..]

Jouw betoog lijkt werkelijk nergens op, maar ja zo kennen we je nu eenmaal. Ik geloof wel dat afgunst voor jou de drijfveer vormt; en dat verklaart dan weer waarom je zo krampachtig dit zinledige topicdraadje tot in het absurde wil (t)rekken.

De ongenoegens zitten bij jou dus wel erg diep he...
Wat een vreemde reactie, maar misschien viel dat wel te verwachten. Het valt niet uit te sluiten lucida, dat je gedreven wordt door afgunst en je daarom zo je stinkende best doet om je hier wederom te richten op de bijzaken en niet op de hoofdzaken.

Je zou haast zeggen dat het iets psychologisch is, nietwaar...
  † In Memoriam † vrijdag 17 december 2004 @ 00:00:29 #227
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24025978
Zeg R3, is dat nou niet vermoeiend of heb je 4 pc's aangesloten om jezelf een aantal veren in de reet te kunnen steken? Ik noem even R3, he, als hoofdentiteit, van waaruit de soldaatentiteiten worden ingezet tegen de integere persoon, weliswaar met snor, lucida.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_24026106
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 00:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Zeg R3, is dat nou niet vermoeiend of heb je 4 pc's aangesloten om jezelf een aantal veren in de reet te kunnen steken? Ik noem even R3, he, als hoofdentiteit, van waaruit de soldaatentiteiten worden ingezet tegen de integere persoon, weliswaar met snor, lucida.
Kennelijk vermoeit het jou niet om er op te blijven afstormen als een stier op de rode lap. En we weten allemaal dat die lap de stier alleen maar beduust achterlaat met een gapend niets en een stekende pijn tussen de schouderbladen, gekkie.
  vrijdag 17 december 2004 @ 00:05:44 #229
110251 W.A.Mozart
Geert Wilders-lookalike.
pi_24026112
Nou, zal ik de boel dan maar wat opvrolijken met een mooi riedeltje uit mijn Pianoconcert no. 22 in B-moll? Hierin heb ik Turkse melodieën verwerkt die steeds naar een andere toonsoort moduleren, om aldus te symboliseren dat de islam kapot moet! .

(Hé Geert, hoe is tie jongen!)
Exsultate, jubilate, o vos animae beatae, exsultate, jubilate, dulcia cantica de islam moet kapot canendo; cantui vestro respondendo psallant aethera cum me.
  † In Memoriam † vrijdag 17 december 2004 @ 00:08:41 #230
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24026181
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 00:05 schreef Gellius het volgende:

[..]

Kennelijk vermoeit het jou niet om er op te blijven afstormen als een stier op de rode lap. En we weten allemaal dat die lap de stier alleen maar beduust achterlaat met een gapend niets en een stekende pijn tussen de schouderbladen, gekkie.
Ervanuitgaande dat ik de stier zou zijn en R3 de stierendoder. In zijn dromen zeer waarschijnlijk, maar in werkelijkheid kan die niet eens zonder gewetenswroeging een mug doden.
  vrijdag 17 december 2004 @ 00:08:48 #231
110251 W.A.Mozart
Geert Wilders-lookalike.
pi_24026184
quote:

[..]

Ha die Gellius! Weet je trouwens dat mijn beroemde Rondo alla Turca oorspronkelijk geheten was: "Rot Op, Alle Turken!" Het is enigszins verbasterd geraakt door de jaren heen, dat zul je begrijpen. Maar gelukkig doet mijn idool Geert Wilders tegenwoordig weer veel om mijn gedachtegoed in ere te herstellen. Way to go, Geert!
Exsultate, jubilate, o vos animae beatae, exsultate, jubilate, dulcia cantica de islam moet kapot canendo; cantui vestro respondendo psallant aethera cum me.
  vrijdag 17 december 2004 @ 00:09:38 #232
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_24026207
Ik begin bijna te denken dat een vriend van lucida, lucida zelve is.
Zo'n eenzame indruk krijg ik nou van die jongen. Ik voel het kerstgevoel zelfs borrelen.
...dass wir fliegen.
  † In Memoriam † vrijdag 17 december 2004 @ 00:12:00 #233
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24026251
De klonenparade van R3 begint ietwat doorzichtig te worden.
  vrijdag 17 december 2004 @ 00:15:04 #234
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_24026327
Je had op z'n minst commentaar kunnen leveren op die laatste zin van me.
...dass wir fliegen.
  † In Memoriam † vrijdag 17 december 2004 @ 00:16:15 #235
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24026352
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 00:15 schreef De-oneven-2 het volgende:
Welke van je klonen?
pi_24026363
quote:
beduust
Zeg, ik blijf niet bezig.
Iets wat je zelf niet wilt wat ze bij je doen moet je ook niet bij anderen doen. En iets wat je niet wilt wat gedaan word en daar commentaar op geeft moet je het zelf ook niet doen. En laat iedereen in zijn of haar waarden.
  vrijdag 17 december 2004 @ 00:17:11 #237
110251 W.A.Mozart
Geert Wilders-lookalike.
pi_24026384
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 00:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik heb niks tegen Ryan3, ik heb alleen iets tegen de uitwassen van Ryan3!
  vrijdag 17 december 2004 @ 00:18:22 #238
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_24026413
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 00:16 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:

[..]

Zeg, ik blijf niet bezig.
Wie zoekt, zal vinden.
...dass wir fliegen.
pi_24026414
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 00:15 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik vind het een droevige, maar toch ook ergens wel weer opbeurende, mooie zin.
Bijna als een compositie van Bob Ross, bezongen door Hazes, zeg maar.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  vrijdag 17 december 2004 @ 00:18:37 #240
106865 J.Aap
Commentator
pi_24026424
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 00:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Welke van je klonen?
Je rekent trouwens duidelijk buiten de waard, er is hier nog altijd iemand die meer klonen heeft dan Ryan3 en makaken bij elkaar.
Ja goeienavond dames en heren, mijn naam is Jaap!
  † In Memoriam † vrijdag 17 december 2004 @ 00:19:01 #241
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24026435
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 00:17 schreef W.A.Mozart het volgende:

[..]

Ik heb niks tegen Ryan3, ik heb alleen iets tegen de uitwassen van Ryan3!
  vrijdag 17 december 2004 @ 00:19:40 #242
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_24026454
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 00:18 schreef OllieA het volgende:

[..]

Bijna als een compositie van Bob Ross, bezongen door Hazes, zeg maar.
Zo fout was ie nu ook weer niet, Ollie.
Je overdrijft!
...dass wir fliegen.
pi_24026466
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 00:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik ken een leuk vriendje voor je: Flowdesign.
Wolla Billa Halala.
  † In Memoriam † vrijdag 17 december 2004 @ 00:21:18 #244
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24026487
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 00:20 schreef Callas het volgende:

[..]

Ik ken een leuk vriendje voor je: Flowdesign.
Ken ik niet, ThunderBoltOn.
pi_24026520
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 00:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Ken ik niet, ThunderBoltOn.
Thumb-bolt-on, maar dat zul je ook wel weer niet kennen en verder Stali.

Maar goed, jij past qua ideeen wel bij Flowdesign, de searchknop zit rechtsboven.
Wolla Billa Halala.
pi_24026528
quote:
Op donderdag 16 december 2004 23:49 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dus jij denkt dat wij een soort reverse-psychology bezigen, ô waarlijk Vrije Geest. Dat wij in werkelijkheid in katzwijm liggen bij iedere syllabel die van jou het levenslicht ziet op Fok!, maar niet durven erkennen dat we in jou onze meester (op welk gebied trouwens???) hebben getroffen? Reserve-psychology, mijn beste, tref je bij voorkeur aan onder 16-jarige pubers die nog niet hun genegenheid openlijk durven te uiten in angst voor afwijzing en dus bedremmeld melden dat ze hun object d'amour maar een afgrijselijk wezen vinden. Ik ben dit stadium reeds lange voorbij. Sommige users, inclusief Ollie merk ik en ook milagro zelf geloof ik, zien de stekeligheden die ik wel eens tentoonspreid in haar directe aanwezigheid aan voor een twisted soort van affectie. Ook dit, vrienden, kan niet verder bezijden de waarheid zitten. Dus helaas, waarachtig Vrije Geest, je analyse getuigt van een tergend beperkt abstractie niveau.
Je zit er nog midden in gezien je vele onzinnige sex-topics en idem toespelingen. Maar zeg eens is dit nu het vuurwerk waar we op moesten wachten. Wat een deerniswekkend of beter, slaapverwekkend frutselwerkje.

Wat je in feite doet is, het bagatelliseren van de (eigen) projecties die jij te vergeefs op mijn entiteit hebt trachten te plakken, zeker nu je ook wel ziet dat ze niet toepasbaar zijn gebleken. Je loopt voor je eigen woorden weg en meent dat dit vooral je waarachtigheid onderstreept. Archie Bunker de pantoffelheld...

Als iemand zich in superlatieven over Lucida heeft uitgelaten is het wel Ryan3 (sterke man, grote leider, vaderfiguur, etc...). Ik heb me dat rechts extreme, sterke imago nooit zelf aangemeten. In feite besef je ook wel dat die etiketjes niet beklijven maar zie je geen ander manier om je puberaal postgedrag te maskeren- zeker niet zonder verder gezichtsverlies...
quote:
Verder nog het volgende. Je doet telkenmale weer voorkomen alsof Ollie en ik, om nogmaals op jouw abstractie niveau te blijven, "holmaatjes" van elkaar zijn. Voor gewone mensen: dat we door dik en dun op 1 lijn zitten. Misschien moet ik je teleurstellen maar de verhouding tussen Ollie en mij hoeft niet het minste zuchtje wind te verdragen of we zijn weer de gezworen vijanden van elkaar die wij tijdenlang waren. Jarenlang hebben wij elkaar bijkans de ogen uitkrabbend over dit forum gedoold en dat hij toevallig mijn weerzin tegen jou deelt is dus puur toeval...
Nou laat ik het dan anders stellen jij en OllieA meten elkander, al vuistneukende, op politiek correcte wijze de maat.

het is zoals het is
freedom from want and fear
non-conforming link
  vrijdag 17 december 2004 @ 00:24:22 #247
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_24026549
Dit lijkt me trouwens wel een geschikt topic om even een boertje te laten.

*Burp
...dass wir fliegen.
  † In Memoriam † vrijdag 17 december 2004 @ 00:24:28 #248
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24026553
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 00:23 schreef Callas het volgende:

[..]

Thumb-bolt-on, maar dat zul je ook wel weer niet kennen en verder Stali.

Maar goed, jij past qua ideeen wel bij Flowdesign, de searchknop zit rechtsboven.
Weet ik veel hoe al die hersenspinsels van hoofdentiteit R3 heten. Ben te lui om te zoeken, kom zelf maar met linkje en ik kijk wat ik voor je kan doen.
pi_24026555
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 00:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Ervanuitgaande dat ik de stier zou zijn en R3 de stierendoder. In zijn dromen zeer waarschijnlijk, maar in werkelijkheid kan die niet eens zonder gewetenswroeging een mug doden.
Nou, vooruit dan maar. Ik begrijp uit deze prachtige zin dat jij dus degene bent die niet zonder gewetenswroeging een mug kan doden. Dat stemt mij weliswaar enigszins mild, hoewel ik je tegelijkertijd wel een enorm watje vind daardoor, hoor. Kom op man. Een mugje. Je kan toch wel ièts?
  vrijdag 17 december 2004 @ 00:25:23 #250
106865 J.Aap
Commentator
pi_24026577
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 00:23 schreef lucida het volgende:
Nou laat ik het dan anders stellen jij en OllieA meten elkander, al vuistneukende, op politiek correcte wijze de maat.
Dit zal Ryan3 beter begrijpen dan al die moeilijke woorden daarboven, denk ik! .
Ja goeienavond dames en heren, mijn naam is Jaap!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')