zo ook goed, is het wat duidelijkerquote:Op donderdag 16 december 2004 00:04 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Goedkoper dan 4200 euro
Dus <4200,- ipv >4200,-.
Dank je wel.quote:Op donderdag 16 december 2004 00:13 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zo ook goed, is het wat duidelijker
Een benzine dan. Een BWM 316i, 318i.quote:Op donderdag 16 december 2004 00:15 schreef FredvZ het volgende:
Wat moet je met een diesel?
Het worst pas goedkoper als je veel rijdt. Je brandstof is goedkoper, maar je wegenbelasting en onderhoud is een stuk duurder.
En voor 4200 euro is een hoop te vinden bij een dealer.
of een oudere Mercedes 180D. Die zijn ook onverwoestbaar. Zeker de modellen zonder turbo.quote:Op donderdag 16 december 2004 00:26 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Een benzine dan. Een BWM 316i, 318i.
Wat mij betreft ook een optie.quote:Op donderdag 16 december 2004 00:42 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
of een oudere Mercedes 180D. Die zijn ook onverwoestbaar. Zeker de modellen zonder turbo.
Kameraad van me heeft er 1 met full options. wel veel gelopen al, maar kostte niet meer dan 4000 dinero.
quote:Op woensdag 15 december 2004 23:52 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Misschien.
Vooralsnog denk ik zelf aan een BMW 318tds, 325tds of 325td sedan (touring mag ook).
Oh ja, ik heb een hekel aan niet originele onderdelen. Dus graag alles origineel, geen afgetrapte "getunede" rommel.
Ja dat wil ik dus niet. Hij moet goedkoper rijden.quote:Op donderdag 16 december 2004 08:01 schreef Sphinx2K het volgende:
BMW 520i, maar liever een 525i natuurlijkvanaf 93 tot en met 95 of 96 zijn er wel voor die prijs te vinden. Alleen moet je er rekening mee houden dat hij wat duurder rijdt dan bijvoorbeeld een 3-serie. Maar daarvan afgezien heb je wel een enorm lekkere wagen voor weinig geld
Tja, jij bent wel meer van plan voor een duppie op de eerste rang te zitten hequote:Op donderdag 16 december 2004 13:45 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ja dat wil ik dus niet. Hij moet goedkoper rijden.
Ik had wel wat meer nuttige reacties verwacht eigenlijk.![]()
Nee meer hints en tips.quote:Op donderdag 16 december 2004 14:10 schreef $tranger het volgende:
[..]
Tja, jij bent wel meer van plan voor een duppie op de eerste rang te zitten he
Ga lekker zelf zoeken, proleet!
Of je budget moet omhoog,of je wensen.eisen naar beneden.quote:Op donderdag 16 december 2004 14:12 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Nee meer hints en tips.
Maar iemand die nog een leuke weet te staan; post gerust.
M'n budget is reeel.quote:Op donderdag 16 december 2004 14:13 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Of je budget moet omhoog,of je wensen.eisen naar beneden.
Budget is reeel,kmstand niet.quote:Op donderdag 16 december 2004 14:18 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
M'n budget is reeel.
Ik zal je nog een keer vertellen wat ik zoek;
Een BMW, 316, 318, 318tds of 325td. Airbag, cd-speler, (als 't een beetje kan airco). Alle onderdelen origineel. Kilometerstand <200.000. Bouwjaar niet zo heel interessant. Gewoon zo'n keurige bak die eruit ziet alsof ie van een ouwe zak is geweest.
Een Mercedes C-klasse mag ook, tevens Audi A4 ook.
Ik mag alleen nog maar in de auto van m'n moeder, en die werkt steeds meer.quote:Op donderdag 16 december 2004 14:24 schreef NiNi het volgende:
Volgens mij weet je zelf allang wat je moet zoeken.
Maar geen diesel nemen, joh. Kosten alleen maar geld als je er niet het hele land mee doorgaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |