Volgens de Britse woordvoerder was bij de aanval een Britse Tornado betrokken. Bij de "routine-aanval" nabij de plaats Bassorah, in het zuiden van Irak zouden geen burgerslachtoffers zijn gevallen.
De Britse woordvoerder ontkende elk verband met de aanslagen in de Verenigde Staten van vorige week
bron : www.telegraaf.nl
* Joene zelf gelooft echter niet dat het om een routine aanval gaat !! Is wel heel toevallig
En nu ineens geloof je het niet?
quote:Ja je denkt dat er meer achter zit.
Op vrijdag 21 september 2001 12:54 schreef Joene het volgende:
Ik weet dat ze al jaren aanvallen enzo .
Maar toch denk ik dat er nu meer achter zit .
Geen bewijzen verder voor??? Iedereen kan wel van alles denken, meer iets voor filosofie forum.
?
quote:Wat 'routine-aanval'... Mijn vader doet routine-controles in de klas! Wat is in godsnaam een 'routine-aanval'??? Hoe kan je zoiets nou zo noemen???
Op vrijdag 21 september 2001 12:41 schreef Joene het volgende:
[...] Bij de "routine-aanval" nabij de plaats Bassorah, [...]
bron : www.telegraaf.nl[...]
quote:Als je elke maand zo'n aanval doet dan wordt het na een paar jaar vanzelf routine.
Op vrijdag 21 september 2001 13:10 schreef Dikke_TimSalaBim het volgende:[..]
Wat 'routine-aanval'... Mijn vader doet routine-controles in de klas! Wat is in godsnaam een 'routine-aanval'??? Hoe kan je zoiets nou zo noemen???
quote:Ze waren allang uit het nieuws omdat het publiek verveeld raakte. Bovendien probeerden de US en GB het zoveel mogelijk uit het nieuws te houden, door geen persconferenties of dergelijke te houden.
Op vrijdag 21 september 2001 13:07 schreef Joene het volgende:
waarom wordt het OPeeens weer vermeld in kranten en nieuwsberichten
?
Omdat iedereen weer naar Irak kijkt sinds de aanslagen en aan oorlog denkt, is er weer aandacht voor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |