abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1692721
BAGDAD - Britse en Amerikaanse gevechtstoestellen hebben donderdag Iraakse luchtafweerinstallaties aangevallen. Dat hebben woordvoerders van het Britse ministerie van Defensie en het Pentagon bevestigd.

Volgens de Britse woordvoerder was bij de aanval een Britse Tornado betrokken. Bij de "routine-aanval" nabij de plaats Bassorah, in het zuiden van Irak zouden geen burgerslachtoffers zijn gevallen.

De Britse woordvoerder ontkende elk verband met de aanslagen in de Verenigde Staten van vorige week

bron : www.telegraaf.nl

* Joene zelf gelooft echter niet dat het om een routine aanval gaat !! Is wel heel toevallig

A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_1692731
Die aanvallen worden al zo'n 10 jaar lang bijna wekelijks uigevoerd.

En nu ineens geloof je het niet?

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  vrijdag 21 september 2001 @ 12:53:56 #3
2397 MacBeth
dum-dum-BOOM-dum-*crash*
pi_1692785
Al sinds Desert Fox, inmiddels weer een paar jaar terug, wordt Irak met grote regelmaat gebombardeerd door de Amerikanen en de Britten. Waarom wind je je nu pas zo erg op over iets dat al jaren gaande is?
Down[br]Under
pi_1692792
Ik weet dat ze al jaren aanvallen enzo .
Maar toch denk ik dat er nu meer achter zit .
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  vrijdag 21 september 2001 @ 12:55:52 #5
2397 MacBeth
dum-dum-BOOM-dum-*crash*
pi_1692799
Oh? Wat dan??

Die apostrofs mogen trouwens wel uit de topic-titel, ophef om niks.

Down[br]Under
pi_1692823
quote:
Op vrijdag 21 september 2001 12:54 schreef Joene het volgende:
Ik weet dat ze al jaren aanvallen enzo .
Maar toch denk ik dat er nu meer achter zit .
Ja je denkt dat er meer achter zit.

Geen bewijzen verder voor??? Iedereen kan wel van alles denken, meer iets voor filosofie forum.

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_1692874
waarom wordt het OPeeens weer vermeld in kranten en nieuwsberichten

?

pi_1692888
quote:
Op vrijdag 21 september 2001 12:41 schreef Joene het volgende:
[...] Bij de "routine-aanval" nabij de plaats Bassorah, [...]
bron : www.telegraaf.nl

[...]

Wat 'routine-aanval'... Mijn vader doet routine-controles in de klas! Wat is in godsnaam een 'routine-aanval'??? Hoe kan je zoiets nou zo noemen???
Der Dicken.
pi_1692899
quote:
Op vrijdag 21 september 2001 13:10 schreef Dikke_TimSalaBim het volgende:

[..]

Wat 'routine-aanval'... Mijn vader doet routine-controles in de klas! Wat is in godsnaam een 'routine-aanval'??? Hoe kan je zoiets nou zo noemen???

Als je elke maand zo'n aanval doet dan wordt het na een paar jaar vanzelf routine.
This is this. This ain't something else, this is this!
  vrijdag 21 september 2001 @ 13:16:32 #10
13638 Dikke_TimSalaBim
Dril, Dril, Dril...
pi_1692915
Ja, maar ik vind dit een beetje een zieke naam hiervoor.
Der Dicken.
  vrijdag 21 september 2001 @ 15:34:12 #11
2397 MacBeth
dum-dum-BOOM-dum-*crash*
pi_1694106
quote:
Op vrijdag 21 september 2001 13:07 schreef Joene het volgende:
waarom wordt het OPeeens weer vermeld in kranten en nieuwsberichten
?
Ze waren allang uit het nieuws omdat het publiek verveeld raakte. Bovendien probeerden de US en GB het zoveel mogelijk uit het nieuws te houden, door geen persconferenties of dergelijke te houden.

Omdat iedereen weer naar Irak kijkt sinds de aanslagen en aan oorlog denkt, is er weer aandacht voor.

Down[br]Under
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')