applaus voor jezelluf!!quote:Op woensdag 15 december 2004 21:43 schreef ChOas het volgende:
Ik heb ook geen kerstboom
*nog steeds nuchter*
Helemaal gelijk in.. zal dat ding toch van de zolder moeten gaan plukken. Was niet echt in de stemming voor kerst, maar nu heb ik er wel zin inquote:chocobo schreef: Een kerst zonder boom is geen kerst
Ook jouw toekomst is verzegeld met liefde Gijsquote:
WHahahahahahahaha ........quote:Op woensdag 15 december 2004 21:48 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Brown: je bent zelf nog een dik kind
Brown: WHAHAHAHAHAHA en een heeeeele dikke ookquote:
trusten!!!quote:Op woensdag 15 december 2004 21:50 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik voel me beroerdGa slapen , doeg
quote:Op woensdag 15 december 2004 21:50 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik voel me beroerdGa slapen , doeg
Chocobo:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hij heeft idd helemaal gelijk, daarom staat er bij mij ook geen boomquote:Op woensdag 15 december 2004 21:45 schreef QueenR het volgende:
[..]
Helemaal gelijk in.. zal dat ding toch van de zolder moeten gaan plukken. Was niet echt in de stemming voor kerst, maar nu heb ik er wel zin in
je houd niet van kerst?quote:Op woensdag 15 december 2004 21:53 schreef Magneet het volgende:
[..]
hij heeft idd helemaal gelijk, daarom staat er bij mij ook geen boom
Zo coool !quote:Op woensdag 15 december 2004 21:52 schreef QueenR het volgende:
hier zijn de mijne, collage al wat ouder, maar blijft lief
[afbeelding]
Ik ga hem deze week kopenquote:Op woensdag 15 december 2004 21:57 schreef Strolie75 het volgende:
Bourne Supremacy, wat een film![]()
![]()
![]()
Beter dan deel 1.![]()
quote:
quote:Op woensdag 15 december 2004 21:53 schreef Magneet het volgende:
hij heeft idd helemaal gelijk, daarom staat er bij mij ook geen boom
Je gaat genieten Gijs, zeker als je deel 1 goed vond!quote:Op woensdag 15 december 2004 22:01 schreef Chocobo het volgende:
Ik ga hem deze week kopenMoet hem zien ! Heb je hem trouwens alleen gekeken
?
ik heb helemaal niks met kerst nee, enige wat je er normaal aan hebt zijn de extra vrije dagen maar dat is dit jaar ook niet zoquote:
quote:Op woensdag 15 december 2004 22:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zo coool !
Dit is mijn favorite
[afbeelding]
Slaap lekker chickquote:Op woensdag 15 december 2004 22:04 schreef Fiona het volgende:
doeg allemaal!!!![]()
kga lekker een slaapje doen...
Hij lijkt op dat ventje uit Jerry Meguire!!!quote:Op woensdag 15 december 2004 22:01 schreef Chocobo het volgende:
Zo coool !
Dit is mijn favorite
[afbeelding]
Vind het normaal wel leuk en gezellig, maar aangezien dit mijn eerste kerst alleen is heb ik er niet zoveel trek in. Maar toch ook wel weer orgineel om dan met Zeus gezellig te daten..:)quote:Op woensdag 15 december 2004 22:04 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik heb helemaal niks met kerst nee, enige wat je er normaal aan hebt zijn de extra vrije dagen maar dat is dit jaar ook niet zo
quote:Op woensdag 15 december 2004 22:04 schreef Magneet het volgende:
ik heb helemaal niks met kerst nee, enige wat je er normaal aan hebt zijn de extra vrije dagen maar dat is dit jaar ook niet zo
Wat vond je er van?quote:Op woensdag 15 december 2004 22:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]![]()
Heb net dat huis eens bekeken die die gemailed had !
Waar lig je in?quote:Op woensdag 15 december 2004 22:07 schreef O-Ren het volgende:
Slaap lekker
Ik lig nogsteeds niet erg he
Prachtig,....quote:
Nee nog steeds niet in bed gijsjequote:
Alvast welteruste dan maar schoonheid.quote:Op woensdag 15 december 2004 22:10 schreef O-Ren het volgende:
Nee nog steeds niet in bed gijsje
Maar eigenlijk moet ik wel![]()
Volgende week gaan we het gewoon regelen okequote:Op woensdag 15 december 2004 22:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Prachtig,....had het even naar mijn huis gemailed zodat ik het rustig kon bekijken
Jammer dat je niet veel van de omgeving ziet... zag nog een mooie op die site maar die was wat duurder
Ik hou van julliequote:Op woensdag 15 december 2004 22:12 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Volgende week gaan we het gewoon regelen oke![]()
Zo'n zin in. Wil je niet weten
quote:Op woensdag 15 december 2004 22:10 schreef Strolie75 het volgende:
Gaan Brown en O-Ren ook verhuizen?![]()
Ik ook van jullie en brown natuurlijk ookquote:
quote:Op woensdag 15 december 2004 22:16 schreef O-Ren het volgende:
want die heeft geen eigen mening ik ben de baas
ga je al slapen dan?quote:Op woensdag 15 december 2004 22:37 schreef Zeus-Nexium het volgende:
tering wat ben ik weer ingemaakt door soos met voetbal![]()
Slaap lekker allemaal![]()
Da's nieuwigheidquote:Op woensdag 15 december 2004 22:41 schreef -Struikrover- het volgende:
Wat is dat met al die kinderen hier
Gijs, we suckte vandaag.. hele avond gegamed, NIETS opgeschoten ookquote:Op woensdag 15 december 2004 22:41 schreef -Struikrover- het volgende:
Wat is dat met al die kinderen hier
niet automatisch hoor, heb wel eens als er verder niemand online was wel meer teamkills gedaanquote:Op donderdag 16 december 2004 00:10 schreef kepler het volgende:
whahahahaaa
als je met Halo 2 drie mensen van je eigen team killed word je gekicked van de server
Spel sucked Gijsquote:Op donderdag 16 december 2004 00:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Warrior Within...
Aan de ene kant is het echt een super game, mooi, sfeervol, spannend, prima besturing en controle.
Aan de andere kant is de Prins niet zichzelf...
Twijfelgeval van het jaar mensen
Dat zal niet lukken.quote:
Jaquote:Op donderdag 16 december 2004 08:08 schreef QueenR het volgende:
Iemand nog leuke plannen voor vandaag?
quote:Op donderdag 16 december 2004 08:08 schreef QueenR het volgende:
Iemand nog leuke plannen voor vandaag?
Lijk me ook wel een ok filmquote:Op donderdag 16 december 2004 08:19 schreef -Struikrover- het volgende:
Vanavond met die dikke en dat skelet naar de bioscoop
Ocean`s 12
Met spoilerquote:Op donderdag 16 december 2004 08:22 schreef QueenR het volgende:
Hier helemaal niet spannend, kinderen allebei naar school en dan weer snel zoeken naar een goedkoop en toch fatsoenlijk autootje.. bleh niet veel zin in.. hoop snel iets te vinden
quote:
Volvo 440 GLT
Bouwjaar: 1990
Brandstof: -
Carrosserie: Sedan
Prijs: ¤ 500,00
Grijs Metallic - 4 Deurs, Handgeschakeld 5-versnellingen. APK, lichtmetalen velgen, mistlampen, schuifK-dak. achterspoiler (A)
wat een poepzak ook, om 1030 hadden we afgesprokenquote:Op donderdag 16 december 2004 10:27 schreef Notorious_Roy het volgende:Op naar de TU. Kepler wacht op me
Dat gebrek aan ruggegraat van die jongenquote:Op donderdag 16 december 2004 10:38 schreef kepler het volgende:
[..]
wat een poepzak ook, om 1030 hadden we afgesproken![]()
Ja maar aan de andere kant heeft die ruggegraat ook een zwaar bestaanquote:Op donderdag 16 december 2004 10:49 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Dat gebrek aan ruggegraat van die jongen![]()
Nee?quote:Op donderdag 16 december 2004 11:06 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gaan we elkaar eindelijk zien de 22ste januari![]()
Ik ben die dikke Nootquote:Op donderdag 16 december 2004 11:18 schreef Moogle het volgende:
[..]
Wie ben jij eigenlijkGijsjes n00b?
Dik ben je zeker, maar je bent geen Noot, die is namelijk WEL leukquote:
B! Ouwe rukker! Alles goed man?quote:Op donderdag 16 december 2004 11:26 schreef Bastard het volgende:
En?
Druk druk druk.. lastige klanten met een te groot bedrijf he.quote:
Ze zijn overal Gijsquote:Op donderdag 16 december 2004 11:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Druk druk druk.. lastige klanten met een te groot bedrijf he.
Je hebt je identiteitscrisis weer zie ik, of ben je ondergedoken voor de extremistische Xbox aanhangers?
Gijsquote:
quote:Op donderdag 16 december 2004 13:00 schreef Quinny het volgende:
Een goedemiddag
Wat is het rustig hier zeg !
Hey Chick! Alles goed? Daantje nog Xbox controllers gesloopt toevallig?quote:Op donderdag 16 december 2004 13:00 schreef Quinny het volgende:
Een goedemiddag
Wat is het rustig hier zeg !
Wat verwacht je van een stel moffen?quote:Op donderdag 16 december 2004 13:05 schreef Bastard het volgende:
Ik koop NIKS meer bij de V&D![]()
kut toko!!!
Vertelquote:Op donderdag 16 december 2004 13:05 schreef Bastard het volgende:
Ik koop NIKS meer bij de V&D![]()
kut toko!!!
Ik heb te maken met een Italiaan op steroide basis..quote:Op donderdag 16 december 2004 13:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat verwacht je van een stel moffen?
Te veeleisend.. kan geen eens woorden verder verzinnen, hoofd zit dicht voor V&D nu :[Wquote:
Ohw jee... Barts maar los B.quote:Op donderdag 16 december 2004 13:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb te maken met een Italiaan op steroide basis..
Nee, helaas. Sjo heeft de stroom van de xbox gehaald. Dus nu kan er geen laatje meer open en dicht, open en dicht, open en dicht, open en dicht, open en dicht, open en dicht, open en dicht enz.....quote:Op donderdag 16 december 2004 13:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hey Chick! Alles goed? Daantje nog Xbox controllers gesloopt toevallig?
Nee, zo is het wel genoeg.. anders gun ik hem dat plezier ook nogquote:Op donderdag 16 december 2004 13:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ohw jee... Barts maar los B.
Terechtquote:Op donderdag 16 december 2004 13:11 schreef Quinny het volgende:
[..]
Nee, helaas. Sjo heeft de stroom van de xbox gehaald. Dus nu kan er geen laatje meer open en dicht, open en dicht, open en dicht, open en dicht, open en dicht, open en dicht, open en dicht enz.....
honderd keer nee zeggenquote:Op donderdag 16 december 2004 13:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Terecht
Zou zelf niet weten hoe ik correct zou moeten reageren op een klein extremisje in mn huis die mn dierbare spullen op duurzaamheid gaat testen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Hahaha, ik snap best dat Daan niet alles sloopt, maar die foto's zijn altijd zo leuk. Ook de angst van Choco en het feit dat we het hem wel gunnen speelt hierbij een rolquote:Op donderdag 16 december 2004 13:16 schreef Quinny het volgende:
[..]
honderd keer nee zeggen
Iedereen denkt, geloof ik, dat Daan altijd een hoop van slopen hier van mij. O.a. de consoles en zo. Maar dat is echt niet zo hoor. Ok ik geef toe dat ik er soms wel eens om moet lachen. Maar het woord "nee" word hier vaak gezegd. En soms begrijpt die het ook wel. Maar Daan is soms gewoon oost-indisch doof![]()
Ja, tis iedere keer uitproberen he.. "voor hoelang is die nee geldig"quote:Op donderdag 16 december 2004 13:16 schreef Quinny het volgende:
[..]
honderd keer nee zeggen
Iedereen denkt, geloof ik, dat Daan altijd een hoop van slopen hier van mij. O.a. de consoles en zo. Maar dat is echt niet zo hoor. Ok ik geef toe dat ik er soms wel eens om moet lachen. Maar het woord "nee" word hier vaak gezegd. En soms begrijpt die het ook wel. Maar Daan is soms gewoon oost-indisch doof![]()
Ach je kan het hem niet kwalijk nemen. Hij weet niet beter en correctief gedrag begint pas na zijn 2equote:Op donderdag 16 december 2004 13:16 schreef Quinny het volgende:
[..]
honderd keer nee zeggen
Nee, het is niet goed zo. Vertel het nou maar.quote:Op donderdag 16 december 2004 13:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, zo is het wel genoeg.. anders gun ik hem dat plezier ook nog
Tis een tyfusmongool met een te grote bek en teveel disrespect. Je doet je best voor zo iemand maar omdat hij van groot bedrijf is moet ie voorrang hebben en beter worden behandeld. Anders stapt ie naar de maaanaaaageeeerquote:
Ja,.. het is nu net pijpen zonder klaarkomenquote:Op donderdag 16 december 2004 13:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, het is niet goed zo. Vertel het nou maar.
Als hij de Gamecube maar met rust laat.quote:Op donderdag 16 december 2004 13:16 schreef Quinny het volgende:
Maar Daan is soms gewoon oost-indisch doof![]()
Klantquote:Op donderdag 16 december 2004 13:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tis een tyfusmongool met een te grote bek en teveel disrespect. Je doet je best voor zo iemand maar omdat hij van groot bedrijf is moet ie voorrang hebben en beter worden behandeld. Anders stapt ie naar de maaanaaaageeeer
Gijs als ik een boterham at bij jou zat je naast me met een kruimeldief.. boeien?quote:Op donderdag 16 december 2004 13:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
De schade van het afgelopen jaar is een wat rare dvd-speler, krassen op films en hier en daar was deuken in de meubelen van het crashen met zijn loopmobiel
Boeien !
Hahaha jij hoort Sjo dus ook altijd denken en hard "nee " roepen als er een foto gepost wordquote:Op donderdag 16 december 2004 13:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hahaha, ik snap best dat Daan niet alles sloopt, maar die foto's zijn altijd zo leuk. Ook de angst van Choco en het feit dat we het hem wel gunnen speelt hierbij een rol
Daan vind de Xbox het coolstquote:Op donderdag 16 december 2004 13:22 schreef chibibo het volgende:
[..]
Als hij de Gamecube maar met rust laat.
Je bent lang niet zo schattig als Daantje...quote:Op donderdag 16 december 2004 13:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs als ik een boterham at bij jou zat je naast me met een kruimeldief.. boeien?![]()
![]()
Dat is voorbij Gijs,.... ruim nog steeds wel veeel minder. Is geen beginnen aan. Zelfs de smeerworst haal ik s' avonds nu pas van mijn breedbeeld af ,... of zelfs nietquote:Op donderdag 16 december 2004 13:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs als ik een boterham at bij jou zat je naast me met een kruimeldief.. boeien?![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 december 2004 13:23 schreef Quinny het volgende:
[..]
Hahaha jij hoort Sjo dus ook altijd denken en hard "nee " roepen als er een foto gepost word. En dat terwijl je weet dat een uur rijden hier vandaan werkt
![]()
Hahahahahahahquote:Op donderdag 16 december 2004 13:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
![]()
Zoveel scheelt het niet hoor.quote:Op donderdag 16 december 2004 13:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je bent lang niet zo schattig als Daantje...
Dat heb je als je geindoctrineerd wordt door Papa de hypehoer.quote:
En het cd-laatje van je pc ookquote:
Noem jij mijn zoon naief vlegel ?quote:Op donderdag 16 december 2004 13:26 schreef chibibo het volgende:
[..]
Wat mooi, die naiviteit van kleine kinderen.
Liegebeestquote:Op donderdag 16 december 2004 13:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat is voorbij Gijs,.... ruim nog steeds wel veeel minder. Is geen beginnen aan. Zelfs de smeerworst haal ik s' avonds nu pas van mijn breedbeeld af ,... of zelfs niet
quote:Op donderdag 16 december 2004 13:28 schreef Quinny het volgende:
[..]
Liegebeest
Je komt thuis en het eerste wat je gaat doen is opruimen. Al het speelgoed zelfs waar Daan nog mee aan het spelen is
Ja dat van de tv is waar. Dat laat je mij altijd opruimenquote:Op donderdag 16 december 2004 13:31 schreef Chocobo het volgende:
[..],.... maar het is waar van de tv !
whahahaaaaaaaquote:Op donderdag 16 december 2004 13:28 schreef Quinny het volgende:
[..]
Liegebeest
Je komt thuis en het eerste wat je gaat doen is opruimen. Al het speelgoed zelfs waar Daan nog mee aan het spelen is
Tis geniaal Gijs. Quinny en jij over Daantje, Bastard en zijn woede, Surfer en de fotosoeps, Struikrover en zijn kutposts, Strol en zijn extreem rechtse idee-en, Brown en... euh...quote:Op donderdag 16 december 2004 13:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]Ja leuk he
.................. [afbeelding]
Ja geniaal hequote:Op donderdag 16 december 2004 13:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tis geniaal Gijs. Quinny en jij over Daantje, Bastard en zijn woede, Surfer en de fotosoeps, Struikrover en zijn kutposts, Strol en zijn extreem rechtse idee-en, Brown en... euh...
Even voor de beeldvormingquote:Op donderdag 16 december 2004 13:44 schreef QueenR het volgende:
zo, ben geslaagd. Heb een bordeaux twingootje gekocht. Lekker klein en toch ruim van binnen. Moet wat voor laag budgetleuk ding...
En trommelen.quote:Op donderdag 16 december 2004 14:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja geniaal heGijsjes,....... ze heersen !!
Kepler en jij altijd over te laat komen en college's niet volgen
![]()
Mjah. Ik ben geen Renault fan, behalve als het om F1 aankomt, dan zijn ze wel ok.quote:Op donderdag 16 december 2004 14:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Even voor de beeldvorming
[afbeelding]
Leuk karretje
Ja, dat zeg ik ook verder nietquote:Op donderdag 16 december 2004 14:13 schreef QueenR het volgende:
Tja mijn droomauto is het ook niet, maar het rijdt, is best comfortable en leuk in prijs. dus wat wil je nog meer
ik ben nooit te laatquote:Op donderdag 16 december 2004 14:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja geniaal heGijsjes,....... ze heersen !!
Kepler en jij altijd over te laat komen en college's niet volgen
![]()
Ik geef je helemaal gelijk,..... het leven is al duur genoeg. Helemaal met 2 kidsquote:Op donderdag 16 december 2004 14:13 schreef QueenR het volgende:
Tja mijn droomauto is het ook niet, maar het rijdt, is best comfortable en leuk in prijs. dus wat wil je nog meer
Dank je Chocobo!
Gijs, je moet het wel ergens kunnen laten natuurlijkquote:Op donderdag 16 december 2004 13:42 schreef kepler het volgende:
[..]
whahahaaaaaaa
kan die dan ook een keer langs mijn huis komen. Kan ook wel opgeruimd worden
Gast, gaat niet door vanavond. Kepler en ik komen niet klaar met het verslag.quote:Op donderdag 16 december 2004 15:02 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gijs, je moet het wel ergens kunnen laten natuurlijk![]()
quote:Op donderdag 16 december 2004 13:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Struikrover en zijn kutposts,
Dan ga ik weer bieren bij Bquote:Op donderdag 16 december 2004 15:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gast, gaat niet door vanavond. Kepler en ik komen niet klaar met het verslag.
heb je het kaartje al gehaaldquote:Op donderdag 16 december 2004 15:08 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Dan ga ik weer bieren bij B
quote:
quote:Op donderdag 16 december 2004 15:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gast, gaat niet door vanavond. Kepler en ik komen niet klaar.
Ok, moet ik nog wel bier halen zeg maar.quote:Op donderdag 16 december 2004 15:08 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Had ik niet van jou verwachtquote:
Gast, je komt gewoon hierheen. Ben je al onderweg?quote:Op donderdag 16 december 2004 15:08 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Palm is dit moment zwaar naar de klote aan het gaan. Laat het straks wel zienquote:Op donderdag 16 december 2004 15:10 schreef kepler het volgende:
[..]
heb je het kaartje al gehaald![]()
zo ja neem hem mee aub dank je wel alvast voor de moeite
Is het weer zoverquote:Op donderdag 16 december 2004 15:14 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Palm is dit moment zwaar naar de klote aan het gaan.
Dat hardequote:
gijs, Roy en ik komen naar Daantje en Quinny kijken donderdag 6 januari. Zijn hun dan thuisquote:
dat lijkt maar zo. Palm leekquote:Op donderdag 16 december 2004 15:14 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Palm is dit moment zwaar naar de klote aan het gaan. Laat het straks wel zienKaartje is er nog niet
Gijs zet je msn eens aanquote:Op donderdag 16 december 2004 15:21 schreef kepler het volgende:
[..]
gijs, Roy en ik komen naar Daantje en Quinny kijken donderdag 6 januari. Zijn hun dan thuis![]()
Oh maar dan niet hequote:Op donderdag 16 december 2004 15:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ok, moet ik nog wel bier halen zeg maar.
Euh nee, speaker kraakt continu ook al staat tie alleen maar aan, raar geluid. M`n batterij is van 3 kwartvol binnen een uur helemaal leeg nuquote:
;'( Ik oooook biieeer hebbuehhhhquote:Op donderdag 16 december 2004 15:44 schreef -Struikrover- het volgende:
over 15 minuten..........................plop
quote:Op donderdag 16 december 2004 15:41 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Sorry gijs, was liever naar jou gegaan maar gaat niet. Moet zaterdag ook al met hun weg
quote:Op donderdag 16 december 2004 17:56 schreef Ker_Plunk het volgende:
Hallooo
Cho, komen mijn sms-jes trouwens ook niet door?
Ik lijk soms wel communicatie doof ofzo
NNNNNNNNNNNNNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
NEE!quote:Op donderdag 16 december 2004 18:41 schreef Strolie75 het volgende:
Basje dan?
Die chick die op het laatst gegrepen wordt? Moeilijk lekker ja.quote:Op donderdag 16 december 2004 18:46 schreef chibibo het volgende:
Zit potdomme wel een bloedmooie meid in die Killzone reclame.
Als in Ali B.quote:Op donderdag 16 december 2004 18:47 schreef Bastard het volgende:
Liever nog dan.. maar allerliefst gewoon B.
Ben benieuwd wat je ervan vindt.quote:
Vond jij m leuk?quote:Op donderdag 16 december 2004 18:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat je ervan vindt.![]()
Ik heb hem nog niet gezien.quote:Op donderdag 16 december 2004 18:56 schreef Bastard het volgende:
Vond jij m leuk?
Ik twijfelde omtrent het IMDB cijfer met de huur... maar hoor van mensen ddat die leuk is dus..quote:
He lekker, weer een film die verkracht gaat worden door EA.quote:
Ik zal het aan ze vragen Gijsquote:Op donderdag 16 december 2004 15:21 schreef kepler het volgende:
[..]
gijs, Roy en ik komen naar Daantje en Quinny kijken donderdag 6 januari. Zijn hun dan thuis![]()
Ja ik stond in de creche en toen kreeg ik er 1. Nog geen tijd / zin gehad te antwoordenquote:Op donderdag 16 december 2004 17:56 schreef Ker_Plunk het volgende:
Hallooo
Cho, komen mijn sms-jes trouwens ook niet door?
Ik lijk soms wel communicatie doof ofzo
quote:Op donderdag 16 december 2004 18:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
NNNNNNNNNNNNNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Geen Bas!!!!
Nee die had ik vorige week. Deze week heeft die dikke de hele weekquote:Op donderdag 16 december 2004 19:31 schreef Strolie75 het volgende:
Gijssssssssssssssssssssssssssssss...alles lekker? Avonddienst?![]()
OMG die is errug!quote:
Hai ,... hoe was je dag ?quote:Op donderdag 16 december 2004 19:53 schreef QueenR het volgende:
[..]
OMG die is errug!![]()
en hoi lievertjes![]()
![]()
Die onwetendheid hier nog hequote:Op donderdag 16 december 2004 19:31 schreef Strolie75 het volgende:
Gijssssssssssssssssssssssssssssss...alles lekker? Avonddienst?![]()
Hier was ik nog volop bezig,......... af en toe proestendquote:
quote:Op donderdag 16 december 2004 19:58 schreef Bastard het volgende:
Maar orgineel leek die al goed hoor... post die ook esD
Niet slecht, nieuw autootje, kerstboom. Mag niet klagen!quote:
quote:Op donderdag 16 december 2004 20:05 schreef QueenR het volgende:
[..]
Zat je weer in me fotoboek te spieken![]()
![]()
Ik zweer het, iets betere photoshop maken, en het lijkt al op een seriequote:
en wie buiten mij dacht je te vinden?quote:
hmmmm.... en je was er weerquote:
Erhm,... ik wilde op quote drukken maar klikte per ongeluk op je sigquote:Op donderdag 16 december 2004 20:11 schreef QueenR het volgende:
[..]
en wie buiten mij dacht je te vinden?(en gevonden?)
sure..quote:Op donderdag 16 december 2004 20:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Erhm,... ik wilde op quote drukken maar klikte per ongeluk op je sigWerd pardoes in je fotoboek gegooid...
ongelukje
![]()
Chocoboooquote:
Doen ze niet hoor, ze zijn lief... zelfs grumpyquote:Op donderdag 16 december 2004 20:17 schreef Angelcakes het volgende:
[..]
Chocobooo![]()
en vlug weer weg voor ze gebasht wordt
Geef maar op joh, lukt toch nietquote:
Drama Gijsje....quote:Op donderdag 16 december 2004 20:21 schreef Bastard het volgende:
Nu is voor goed.... en read my lips.... het fundament van de Gijsjes weg.
Dit was het dan..
*mijmert*
Was lachen tijd jongens.. Drpurno, tiggy, de gijsgids, bali, konings.. was leuke tijd.
Maar ja... tijden gaan door.. tadiedadieda.
Enfin.
Hai !quote:Op donderdag 16 december 2004 20:17 schreef Angelcakes het volgende:
[..]
Chocobooo![]()
en vlug weer weg voor ze gebasht wordt
quote:Op donderdag 16 december 2004 20:21 schreef Bastard het volgende:
Nu is voor goed.... en read my lips.... het fundament van de Gijsjes weg.
Dit was het dan..
*mijmert*
Was lachen tijd jongens.. Drpurno, tiggy, de gijsgids, bali, konings.. was leuke tijd.
Maar ja... tijden gaan door.. tadiedadieda.
Enfin.
Dank je! Ik vind het met jullie ook erg gezelligquote:Op donderdag 16 december 2004 23:09 schreef Nadientje het volgende:
ik vind het gezellig met queen en angelcakes![]()
net bourne supremacy gekekenwas goed
Gijsgidsquote:
hoi schatquote:Op donderdag 16 december 2004 23:20 schreef QueenR het volgende:
das de vrouwelijke vorm van een gijsje? Gijs-dame? [afbeelding]
nee dat is Gijzinquote:Op donderdag 16 december 2004 23:20 schreef QueenR het volgende:
das de vrouwelijke vorm van een gijsje? Gijs-dame? [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |