Ja precies. Dat gevoel krijg ik zo langzamerhand wel. Maar misschien zijn er mensen die het al eens hebben meegemaakt ofzo, die weten hoe je zoiets moet aanpakken. Ik kan em toch moeilijk dwingen.quote:Op woensdag 15 december 2004 15:12 schreef Kiki het volgende:
Ik denk niet dat je iets kan doen om hem over te halen. Hij moet het zelf weten. Je kan wel zeggen dat doordat hij het niet tegen zijn ouders zegt, het op jou overkomt alsof hij zich voor jou en jullie relatie schaamt.
Ja, ik ben er wel eens geweest om voetbal te kijken, maar dan voel ik me dus echt enorm opgelaten.quote:Op woensdag 15 december 2004 15:16 schreef Jyrun het volgende:
heb je z'n ouders al ontmoet? als gewone vriend dan?
Mja, hij is veel sterker en groter dan ik, dus van dwingen kan geen sprake zijn.quote:Op woensdag 15 december 2004 15:21 schreef MrFl0ppY het volgende:
Houdt wel in je achterhoofd dat het in de loop van de tijd steeds moeilijker wordt om er voor uit te komen. Vroeg of laat zullen ze het moeten accepteren. Daar zal wel wa tijd voor nodig zijn. Dus kun je er maar beter vroeg mee beginnen. ennuh 3 jaar is wel lang om verborgen te houden. Dwingen is natuurlijk een groot woord maar ik zou hem toch wel op z'n minst dringend verzoeken...
Ja eh, onzin is verderop.quote:Op woensdag 15 december 2004 15:24 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Misschien kan je zijn vader pijpen?
en dan ga je dit er ook nog even bij vertellen.. hahahaquote:Op woensdag 15 december 2004 15:25 schreef Kreator het volgende:
KUT!
Ik krijg nu net een mailtje van em dat hij getipt werd over dit topic en dat hij niet blij was dat ik zo ons privé leven hier op zet. Pfffffff....wil je een keer wat bereiken, werkt eht averechts.
het lijkt net een wijfquote:Op woensdag 15 december 2004 15:25 schreef Kreator het volgende:
KUT!
Ik krijg nu net een mailtje van em dat hij getipt werd over dit topic en dat hij niet blij was dat ik zo ons privé leven hier op zet. Pfffffff....wil je een keer wat bereiken, werkt eht averechts.
Mwah hij is oud en wijs genoeg om het zelf te zeggen. Ik ga niet iets vertellen wat hij al 10 jaar verzwijgt.quote:Op woensdag 15 december 2004 15:33 schreef Ingridh007 het volgende:
Tip: gewoon eruit laten floepen waar zn ouders bij zijn.
Wel gegarandeerd een boze vriend
quote:Op woensdag 15 december 2004 15:34 schreef kasper het volgende:
Anders vertel jij als eerste aan die ouders dat je een chocoprins bent.
Valt in het niets bij wat hij mij allemaal geflikt heeft... Bovendien heb ik zijn ouders niets verteld, ik heb hun gezegd dat ze de echte reden dat het uit was niet wisten. Het was dus aan hem om hun de waarheid te vertellen of een of ander lulverhaal.quote:Op woensdag 15 december 2004 16:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kinderachtig hoor Nokia om je ex zo iets te flikken.
quote:Op woensdag 15 december 2004 15:34 schreef kasper het volgende:
Anders vertel jij als eerste aan die ouders dat je een chocoprins bent.
Wanneer ze dan reageren van: "Och, dat geeft toch niet", dan maak je jullie verkering bekend.
Succes!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |