Mja Marijke Helwege ook als je de uitstraling en de manier waarop achterwege laatquote:Op donderdag 16 december 2004 22:40 schreef Manias het volgende:
hm eiglk is die robert schumacher plastic surgeon best oke voor zn age he
Eelde? Wat moet ik in Eelde? En waarom denk je meteen aan Eelde?quote:Op donderdag 16 december 2004 22:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hai, wat las ik, woon jij niet ín Maastricht???![]()
ooooooohhhhhh........!!!!!!!! Eelde?
Nou ja, jij ziet ze soms zó vliegen.....quote:Op donderdag 16 december 2004 22:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Eelde? Wat moet ik in Eelde? En waarom denk je meteen aan Eelde?.
quote:Op donderdag 16 december 2004 22:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ja, jij ziet ze soms zó vliegen.....
Ik doe geen duitsquote:Eeeehhhm.......... naja, Köln dan? Mein Herr?
Wie bedoel je nou?quote:Op donderdag 16 december 2004 22:33 schreef Blubberzwijn het volgende:
ventje uit ROTK EE met grote mond is heel eng
Die ene met die grote mond waarschijnlijk.quote:
Sjmiegul / Gollem?quote:Op donderdag 16 december 2004 23:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Die ene met die grote mond waarschijnlijk..
Het is ook vrij lastig jaquote:Op donderdag 16 december 2004 19:06 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik heb het boek gekocht. Maar ik vind het niet om doorheen te komen. Misschien moet ik het nog maar eens proberen zonder de voetnoten te lezen, want dan raak je helemaal de draad kwijt
Thanks for sharing babequote:Op donderdag 16 december 2004 23:18 schreef G_E het volgende:
Ik laat de laatste dagen echt enorm vieze stinkwinden.
M'n G_E, wat doe je?!quote:Op donderdag 16 december 2004 23:18 schreef G_E het volgende:
Ik laat de laatste dagen echt enorm vieze stinkwinden. Eerst dacht ik dat het van de Albert Heijn cashewnotenpindakaas kwam, maar dat potje is al sinds het weekend leeg, dus dat kan het niet zijn..
Dat zeg ik.quote:
quote:Op donderdag 16 december 2004 23:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
M'n G_E, wat doe je?!.
TMI (Too Much Information.)
Je moet natuurlijk wel de goeie details vertellen G_E.quote:Op donderdag 16 december 2004 23:25 schreef G_E het volgende:
Ja, ik dacht, iedereen zit altijd zo te vissen naar details over mijn privéleven.. En dan vertel je eens iets, is het ook weer niet goed.
.
Ik hou wel van een running gag, dus dan is die "M'n .., wat doe je?" wel een goeie.quote:
Ow, op die fiets.quote:Op donderdag 16 december 2004 23:31 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik hou wel van een running gag, dus dan is die "M'n .., wat doe je?" wel een goeie.![]()
Zoals?quote:Op donderdag 16 december 2004 23:28 schreef beaverhausen het volgende:
Maar post vooral meer details
Nou bijvoorbeeld dingen waarvan jij denkt: Goh, dat weten ze niet van me en dat is eigenlijk toch wel leuke informatie om te delen met mijn mede-fokkertjes.quote:
als aragorn bij de black gate staat komt er een ventje op een peerd naar buiten met hele grote mond die dan dat elfenshirtje omhoog houdtquote:
Zoals een foto van mezelf ofzo?quote:Op donderdag 16 december 2004 23:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nou bijvoorbeeld dingen waarvan jij denkt: Goh, dat weten ze niet van me en dat is eigenlijk toch wel leuke informatie om te delen met mijn mede-fokkertjes..
ik zei leuke informatie.quote:
En bedankt.quote:Op donderdag 16 december 2004 23:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ik zei leuke informatie..
.
quote:
Nee, leuk kijken.quote:
quote:Op donderdag 16 december 2004 23:58 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee, leuk kijken..
Kijk, zo:
*voordoe*.
zie je?.
Ik heb helemaal geen commentaar op G_E!.quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:00 schreef Waxxer het volgende:
Zeg maar Bief, talking about........ als je commentaar hebt op G_E, ehm, er zijn een x-aantal mensen dat bij dergelijk commentaar van jouw kant denkt, hey, how about yourself...?
Goezzo.quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:10 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen commentaar op G_E!..
Yep, dat zat er aan te komen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh jawel!
Maaaarrrehhh een plaatje uit het laatje? Van jou?
Zullen we 'm anders even snel volmaken? Want je weet hoe die bi's zijn.quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:18 schreef Waxxer het volgende:
Straks is Jerruh er inene en heeft hij de lapozul je altijd zien
Prima Wax, als jij vind dat ik commentaar heb op G_E dan zal het wel zo zijn.quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh jawel!
Maaaarrrehhh een plaatje uit het laatje? Van jou?
Uh uh uh!!quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Prima Wax, als jij vind dat ik commentaar heb op G_E dan zal het wel zo zijn..
Waarom vat je alles wat ik zeg meteen zo serieus op? Ik word er eerlijk gezegd een beetje moe van om bij elke post uitleg te gaan geven hoe het bedoeld is.. Dit is ONZ for fok sake.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |