het is vrijwilligerswerk, maar omdat je bij de deur staat en daar dus van alles kan gebeuren (wat dus niet zo is), verdien je 15 euro. En twee gratis drankjesquote:
Dus ik reis af naar Zwolle, om op de tocht te staan bij een deur, voor 15 euro en 2 drankjes?quote:Op donderdag 16 december 2004 18:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
het is vrijwilligerswerk, maar omdat je bij de deur staat en daar dus van alles kan gebeuren (wat dus niet zo is), verdien je 15 euro. En twee gratis drankjeshoezo gul?
Tsja, ik zou eigenlijk wel moeten.quote:Op donderdag 16 december 2004 18:22 schreef Kugari-Ken het volgende:
Wie gaat er morgen naar het Dickens Festival?
Ik heb het boek gekocht. Maar ik vind het niet om doorheen te komen. Misschien moet ik het nog maar eens proberen zonder de voetnoten te lezen, want dan raak je helemaal de draad kwijtquote:Op donderdag 16 december 2004 00:24 schreef Ang3l het volgende:
Het blijft een enorm creepy boek.
Het Kaartenhuis / The House Of Leaves.
(da's dat boek wat Flo nou eindelijk na 3 jaar uit heeft)
[afbeelding]
Dat moet je dus echt ooit achterstevoren, ondersteboven of met een spiegel lezen. De verschillende lettertypes, stijlen en tijden vliegen je om de oren. GEK word je d'r van... maar het blijft op de 1 of andere manier boeien.
quote:Op donderdag 16 december 2004 19:28 schreef Blubberzwijn het volgende:
nog 2 nachtjes slapen en dan in duitsland naar een verjaardag waar iedereen stomdronken wordt
ik ben ook gestaakt met mijn pogingen om mensen mee naar het Dickens Festival te krijgenquote:Op donderdag 16 december 2004 20:01 schreef Waxxer het volgende:
Zo, pogingen gestaaktgéén jassenophangers
vette zooi..quote:Op donderdag 16 december 2004 20:44 schreef Manias het volgende:
mmmmmmmm oliebol
Ik ben erquote:Op donderdag 16 december 2004 21:12 schreef G_E het volgende:
Is hier nog iets leuks of is het saai?.
De telefoon ging.quote:Op donderdag 16 december 2004 21:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik ben erDus je slaat de spijker op z'n kop: dan is het óf leuk, óf saai! Maar gezien de animo....
Ik zie een reclame voor een mobiele telefoon, dus ik vrees dat ik het heb gemist.quote:Op donderdag 16 december 2004 22:09 schreef Waxxer het volgende:
wie iets dinxperdingeswil zien moet NU rtl4 kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |