toch klinkt dit alsof het nog wel een week of 4-5 gaat duren voordat ie het weer warm heeft op zn kamer..quote:Op woensdag 15 december 2004 12:54 schreef Bose het volgende:
Verwarming? Wat is dat?
Huurcommissie bellen, standaard klachtformulier vragen, invullen, opsturen, uitspraak afwachten, 25% huur betalen totdat alles aan de eisen voldoet.
Zo moeilijk is het allemaal niet, je moet er alleen wat voor doen. Maar als student heb je daar toch tijd zat voor
Ik huur inderdaad inclusief, alleen zijn er 2 weerhoudingen om een elektrisch kacheltje neer te zetten:quote:Op woensdag 15 december 2004 12:53 schreef type_29 het volgende:
Kan je niet een klein kacheltje op electriciteit kopen.
Je huurt een kamer dus hoef je niet voor de electriciteit te betalen, toch?
Vind ik geen slechte suggestie! Ga hem maar eens in overweging nemen...quote:Op woensdag 15 december 2004 13:02 schreef Chillbeer het volgende:
Naar de huurbaas gaan en zeggen dat je NIET betaald totdat de verwarming gemaakt is
quote:Op woensdag 15 december 2004 13:23 schreef Keerzijde het volgende:
Stel een ultimatum: Vandaag de verwarming gerepareerd, anders laat ik het door een professional doen op JOUW kosten.
(Werkt vaak goed)
1) gewoon doen dus, dit is overmachtquote:Op woensdag 15 december 2004 13:04 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Ik huur inderdaad inclusief, alleen zijn er 2 weerhoudingen om een elektrisch kacheltje neer te zetten:
1: Volgens mijn huurcontract mag dat niet (maakt op dit moment niet zoveel uit, zij houden zich ook niet aan de regels...)
2: Ik heb het al een keer geprobeerd, maar toen vloog er een stopcontact in de brand door overbelasting...
de professionals hebben het op dit moment ook druk hoor, dus of je die ala minute kan laten komen vraag ik me af...quote:Op woensdag 15 december 2004 13:23 schreef Keerzijde het volgende:
Stel een ultimatum: Vandaag de verwarming gerepareerd, anders laat ik het door een professional doen op JOUW kosten.
(Werkt vaak goed)
quote:Op woensdag 15 december 2004 12:59 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
TS: zet je computer en het licht aan.. iig hier creeert dat genoeg warmte
Woon jij in een hennepkwekerij?quote:Op woensdag 15 december 2004 12:59 schreef LoggedIn het volgende:
TS: zet je computer en het licht aan.. iig hier creeert dat genoeg warmte
Beste oplossing wat mij betreft.quote:Op woensdag 15 december 2004 13:23 schreef Keerzijde het volgende:
(Werkt vaak goed)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |