Oh....hij hield dus van choirboysquote:Op woensdag 15 december 2004 09:30 schreef pos het volgende:
hij is laatst opgepakt toch
Niet dat ik weet.quote:Op woensdag 15 december 2004 09:30 schreef pos het volgende:
hij is laatst opgepakt toch
Genesisquote:Op woensdag 15 december 2004 09:32 schreef milagro het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.
En nee hij was geen choirboy.
Wel een zanger, die ooit zijn inspiratie vond in een Bijbels boek.
"quote:
Jep, de first man in feite, als ik aan Genesis denk, denk ik nog steeds als eerste aan hemquote:Op woensdag 15 december 2004 09:44 schreef Bimmel het volgende:
Wel iemand van Genesis?
dan ben je zeker jonger dan ikquote:Op woensdag 15 december 2004 09:59 schreef pos het volgende:
Ik denk dan altijd aan Phil Collins maar bedoel je zn opvolger?
oh jawel, Jezus herkent ons allemaal, hoe we ook veranderenquote:
Lieve Martine dussssquote:Op woensdag 15 december 2004 10:50 schreef Adagio het volgende:
Mogguh,
Martine van Os, bekend van tv flink wat jaren geleden toch? Ik kan me alleen de serie waar ze in speelde ff niet voor de geest halen...
Die bedoelde ik.quote:
Pfff kom nou toch...niet alles met een snor is Ted de Braak of Chiel Montagne..quote:Op woensdag 15 december 2004 11:02 schreef ___MDJ___ het volgende:
ted de braak
Mogguh meisquote:
Yupquote:Op woensdag 15 december 2004 13:07 schreef pos het volgende:
van adel?
Yupquote:Op woensdag 15 december 2004 13:32 schreef pos het volgende:
nederlands?
Neup. Hij kende Bernhard overigens wel goed. Hij had meer vandoen met Bernhards schoon-mama.quote:Op woensdag 15 december 2004 13:44 schreef pos het volgende:
bernard?
Meneer de preases, het is ernstig. Het is bloed vrees ik.quote:
Neuhquote:Op woensdag 15 december 2004 13:53 schreef ___MDJ___ het volgende:
Hendrik van Mecklenburg
Juistemquote:Op woensdag 15 december 2004 14:10 schreef fotoloog het volgende:
Hazelhoff Roelfsema?
Poteetoooo-Potaaatoooquote:Op woensdag 15 december 2004 15:18 schreef Adagio het volgende:
Was het geen De Mesmaeker of De Maesmaker of zoiets? Dus nog met een e-tje ergens?
Nee, klopt als een zwerende vinger...quote:Op woensdag 15 december 2004 15:29 schreef Adagio het volgende:
Geen idee, geen Nederlander volgens mij?
Neen, een journalistquote:Op woensdag 15 december 2004 15:44 schreef BwennieBren het volgende:
Is de stipfiguur een cowboy?
Neuh geen Guust. De figuur heeft een hondjequote:Op woensdag 15 december 2004 15:53 schreef BwennieBren het volgende:
Guust? Die is toch journalist?
Neuh,quote:
quote:Op woensdag 15 december 2004 16:19 schreef milagro het volgende:
Hervé
Juistem !quote:Op woensdag 15 december 2004 16:22 schreef milagro het volgende:
Morris
Weet ik veel !
ik ben niet mentaal beperkt genoeg
Het gaat om de namen van de stripfiguurtjes!quote:
Abraham van Leeuwen iddquote:Op woensdag 15 december 2004 23:37 schreef pos het volgende:
de prins van linac?
Mogguhquote:Op donderdag 16 december 2004 11:36 schreef pos het volgende:
Ja ik ken dr, met dat spleetje tussen dr tanden. Actrice maar weet ff niet meer
hoe ze heet.
Goedemorgen trouwens
quote:Op donderdag 16 december 2004 12:18 schreef Oblivion het volgende:
Goedemiddag.
Photobucket doet stom...![]()
Cntrl/F5quote:
Cachegeheugen kan soms te vol zitten waardoor je bijv. plaatjes niet meer kan zienquote:Op donderdag 16 december 2004 12:26 schreef pos het volgende:
Haaa gelukt, weer wat geleerd.
Leg is uit wat doet ie dan eigenlijk waardoor je hem nu wel ziet?
Psstt...Inspuitspulquote:Op donderdag 16 december 2004 12:41 schreef Oblivion het volgende:hey bwennie, nou toen ik de hint van loog zag staan, ging ik dus twijfelen, maar vind haar er wel erg op lijken, en tegenwoordig met die lippenopspuitspul dat er is...
![]()
Een doe-het-zelfer!quote:Op donderdag 16 december 2004 12:46 schreef Oblivion het volgende:
Ik moet helaas even de kerstverlichting op de schuur gaan spijkeren...![]()
Kom later nog wel even.![]()
![]()
precious?quote:Op donderdag 16 december 2004 13:37 schreef Oblivion het volgende:
Wat zei die creep uit lord of the rings ook alweer?
My ..........Dat is haar voornaam...
![]()
Geeft het liedje mij weer eens een ander betekening...quote:
Brrr, alleen die stem al...quote:Op donderdag 16 december 2004 13:47 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Geeft het liedje mij weer eens een ander betekening...
[afbeelding]
I can't stand the rain
My Precioussssssssssss....
Toe maar foto, ik zal ook even gaan zoeken voor plaatjes...quote:Op donderdag 16 december 2004 13:50 schreef fotoloog het volgende:
Wie doet een plaat?
Of zal ik er eens eentje plaatsen?
Rechtsom schroevenquote:Op donderdag 16 december 2004 13:52 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Brrr, alleen die stem al...![]()
*weer de regen trotseerd...met schroeven en schroevendraaierd...![]()
![]()
Ook een lekker nummer...quote:Op donderdag 16 december 2004 14:21 schreef fotoloog het volgende:
In het begin wel...
"Als je mijn gedachten kon lezen..."
Ik stap elke keer van binnen naar buiten, dus kan niet echt plaatjes posten...quote:
Lekker mensquote:Op donderdag 16 december 2004 14:25 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik stap elke keer van binnen naar buiten, dus kan niet echt plaatjes posten...
Mijn exuses daarvoor, morgen zoek ik er wel een paar.![]()
Voor het geval dat je denkt, lekker mens die obli, raad alleen maar...![]()
quote:
Joehoe!quote:Op donderdag 16 december 2004 14:32 schreef fotoloog het volgende:
Rose Royce?
quote:Op donderdag 16 december 2004 14:37 schreef pos het volgende:
keesie and the sunshine band?
Detroit Spinners?quote:Op donderdag 16 december 2004 14:40 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
En nog een:
[afbeelding]
en dan heb ik niet meer
Nou Scrut, dat ging mij toentertijd, op die leeftijd nog te verquote:
Zag m ff niet sorry fotoquote:Op donderdag 16 december 2004 14:50 schreef fotoloog het volgende:
Driftige mennekes
Du Tolle_Hond...mach mich nicht an!quote:Op donderdag 16 december 2004 16:22 schreef dolle_hond het volgende:
nei bimmel
Neen, maar wel een jury-sportsterquote:Op donderdag 16 december 2004 16:44 schreef Bimmel het volgende:
Kunst-schaatserinnetj?
Dus jij kijkt in de URLquote:
JA!quote:
quote:Op donderdag 16 december 2004 19:47 schreef milagro het volgende:
Pasteur
Geboren in Jerusalem, Israel maar was heel jong toen ze naar Washington verhuisde.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |