abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23982920
Hoi, ik ben van mezelf erg donker. Ik heb al een aantal jaren een sikje, maar daar groeien ook wat blondere haren in/uit. Inmiddels is de rest van mijn baardgroei wel mooi zwart.

Kan dit komen omdat ik mijn sikje al een aantal jaren heb, en kan het zijn dat de haren zwart worden als ik me daar een paar maanden ga scheren, of is dat bullshit?

(Ik kan me namelijk herinneren dat sommige andere baardharen in het begin ook wat blonder waren)
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  woensdag 15 december 2004 @ 08:31:52 #2
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_23982939
Zijn 't geen grijze haren die eruit groeien?
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
pi_23982952
quote:
Op woensdag 15 december 2004 08:30 schreef JohnDDD het volgende:
Hoi, ik ben van mezelf erg donker. Ik heb al een aantal jaren een sikje, maar daar groeien ook wat blondere haren in/uit. Inmiddels is de rest van mijn baardgroei wel mooi zwart.

Kan dit komen omdat ik mijn sikje al een aantal jaren heb, en kan het zijn dat de haren zwart worden als ik me daar een paar maanden ga scheren, of is dat bullshit?

(Ik kan me namelijk herinneren dat sommige andere baardharen in het begin ook wat blonder waren)
Je haren worden gewoon donkerder, daar heeft het scheren niks mee te maken. Het veranderen van haarkleur over de jaren gebeurt bij talloze (blanke) mensen. Ken genoeg voorbeelden van mensen die toen ze klein waren zéér licht blond haar hadden en nu donker bruin haar hebben (en dan bedoel ik niet geverft haar). Ditzelfde gebeurt nu met jouw baardharen.
pi_23982956
jij bent een gezichtshaar fetischist!
<hr>
pi_23982988
P-Style; er is dus geen verband tussen het een lange tijd niet scheren van mijn baardharen op één plek en het blond blijven daarvan?

Het probleem is dat ik half-italiaans ben en dat ik voor de rest namelijk wel erg donker ben...:)
pi_23983201
quote:
Op woensdag 15 december 2004 08:36 schreef JohnDDD het volgende:
P-Style; er is dus geen verband tussen het een lange tijd niet scheren van mijn baardharen op één plek en het blond blijven daarvan?

Het probleem is dat ik half-italiaans ben en dat ik voor de rest namelijk wel erg donker ben...:)
Je lichaam "weet" niet wanneer een haartje wordt afgeschoren. Scheren heeft totaal geen invloed op je haren, behalve dat je ze korter maakt natuurlijk.
  † In Memoriam † woensdag 15 december 2004 @ 09:05:54 #7
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_23983270
Dat heb ik ook met mijn wenkbrauwen.

Die zijn tegen het zwarte aan en dan plotseling zit er ineens een spierwitte tussen.

Een soort albino haar.

Ik trek ze er altijd maar uit.
pi_23983281
tsja NS, dan ben ik mijn halve sik kwijt. haha.
pi_23983289
quote:
Op woensdag 15 december 2004 09:07 schreef JohnDDD het volgende:
Scheer dan ook je hele sik af.
  † In Memoriam † woensdag 15 december 2004 @ 09:11:06 #10
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_23983329
quote:
Op woensdag 15 december 2004 09:07 schreef JohnDDD het volgende:
Ik denk dat het gewoon 'je kleur' is. Net als hoofdhaar, als je die stuk voor stuk bekijkt zit er ook grote verschillen tussen.

Je kunt in het uiterste geval je sik verfen met haarverf, maar dat zal er ws. heel onnatuurlijk uit gaan zien. Bovendien krijg je dan ook nog uitgroei. moet je het bijhouden.
pi_23983380
ja dat si vervelend, NS. Nou ja, ik ben ook pas 20. Tussen mijn kin en mijn snor moet mijn baardgroei ook nog volledig doorzetten (langs de lippen zegmaar), hoewel het voor de rest al wel tijden helemaal is doorgezet.
pi_23984150
Klinkt misschien stom, maar zou het geen mix kunnen zijn van de haar kleur van je ouders (lijkt me onwaarschijnlijk , maar toch)?

Ik ben zelf niet echt donker, maar heb wel donkere baardgroei, en er wil op me sik nog wel is donker rode haren doorkomen. (valt niet zo op, maar je ziet ze van dichtbij wel zitten).
En laat ik nou ook half italiaans zijn..

En misschien moet het er gewoon uitgroeien .. gewoon een paar weken/maanden elke dag scheren en kijken of je verschil ziet. En als dat niet helpt, zou je kunnen proberen je kin te epileren, zodat ze opnieuw terug kunnen groeien, maar dat lijkt me vrij pijnelijk.

[ Bericht 6% gewijzigd door DNi op 15-12-2004 10:13:39 ]
Leave the gun.
Take the cannoli.
pi_23991242
Neem dan gewoon geen sik.
Ze zien we sowieso beetje viezig uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')