Och, ClioSporT. Ook zo'n kutfiguur gelijk die zoalshetisquote:
Doe nu eens niet direct zo negatief, deel gewoon je smart!quote:Op woensdag 15 december 2004 02:28 schreef zoalshetis het volgende:
denk dat dit topic snel dicht zal zijn....
Heb je weer een modje geroepen dan?quote:Op woensdag 15 december 2004 02:28 schreef zoalshetis het volgende:
ic staat voor i see. denk dat dit topic snel dicht zal zijn....
ga je gang.quote:Op woensdag 15 december 2004 02:29 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Doe nu eens niet direct zo negatief, deel gewoon je smart!
We zullen je niet uitlachen, ik beloof het!
Tenzij je foto's gaat posten
lolquote:Op woensdag 15 december 2004 02:30 schreef Xennia het volgende:
[..]
Heb je weer een modje geroepen dan?
Met foto's posten?quote:Op woensdag 15 december 2004 02:31 schreef zoalshetis het volgende:
ga je gang.
Wolla billa Halala!quote:Op woensdag 15 december 2004 02:32 schreef cerror het volgende:
Heeft dit iets te maken met Hip_hop 2004 of iets dergeljks?
Was hij dat?quote:Op woensdag 15 december 2004 02:32 schreef cerror het volgende:
nee ik reageerde gewoon op weer een van je oh zo uitgesproken topics. dat ik het daar niet mee eens ben zegt niet dat je een topic mag openen met mijn foknaam. cappice?quote:Op woensdag 15 december 2004 02:32 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Met foto's posten?
Het is dus toch mijn onbeantwoorde liefde?
mag openen?quote:Op woensdag 15 december 2004 02:35 schreef zoalshetis het volgende:
nee ik reageerde gewoon op weer een van je oh zo uitgesproken topics. dat ik het daar niet mee eens ben zegt niet niet dat je een topic mag openen met mijn naam. cappice?
Ken jij 't forum uit je hoofd?quote:Op woensdag 15 december 2004 02:32 schreef cerror het volgende:
neen geloof mijquote:Op woensdag 15 december 2004 02:37 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ken jij 't forum uit je hoofd?
Is onzinmod nix voor je?
sorry dat topic ken ik nietquote:Op woensdag 15 december 2004 02:32 schreef cerror het volgende:
*Beaamt.quote:
quote:Op woensdag 15 december 2004 02:42 schreef R2cksson het volgende:
Moderatietopic. Bijna populairder dan HVJJN.
quote:Op woensdag 15 december 2004 02:30 schreef Xennia het volgende:
Heb je weer een modje geroepen dan?
en terecht lijkt me.quote:Op woensdag 15 december 2004 02:42 schreef R2cksson het volgende:
Moderatietopic. Bijna populairder dan HVJJN.
Idd, je hebt het al zwaar genoeg met je leven enzoquote:Op woensdag 15 december 2004 02:43 schreef zoalshetis het volgende:
en terecht lijkt me.
Geen reden om je ongerust te maken, dat is zijn manier van communiceren...quote:Op woensdag 15 december 2004 02:44 schreef ThE_ED het volgende:
Heeftie gezopen ofzo? De eerste reactie van hem in dit topic is al onsamenhangend. Of wordt het voor mij nu al te laat?
valt wel mee jochie. je adres staat nog steeds op de enveloppe.quote:Op woensdag 15 december 2004 02:44 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Idd, je hebt het al zwaar genoeg met je leven enzo.
De Iemker 8, 7596LE te Rossum waar ik nu woon of m'n adres in Utrecht?quote:Op woensdag 15 december 2004 02:45 schreef zoalshetis het volgende:
valt wel mee jochie. je adres staat nog steeds op de enveloppe.
nee ergens anders toch....quote:Op woensdag 15 december 2004 02:47 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
De Iemker 8, 7596LE te Rossum waar ik nu woon of m'n adres in Utrecht?
*ril*
Als er een doos bonbons in zit gaarne naar Utrecht, als het een dreigbrief is svp naar Rossumquote:Op woensdag 15 december 2004 02:47 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
De Iemker 8, 7596LE te Rossum waar ik nu woon of m'n adres in Utrecht?
*ril*
Niet dat ik weet, bel anders eerst maar even als je komt, zet ik de koffie en tissues vast klaar...quote:Op woensdag 15 december 2004 02:47 schreef zoalshetis het volgende:
nee ergens anders toch....
quote:Op woensdag 15 december 2004 02:45 schreef zoalshetis het volgende:
valt wel mee jochie. je adres staat nog steeds op de enveloppe.
Mag ik ook komen?quote:Op woensdag 15 december 2004 02:48 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, bel anders eerst maar even als je komt, zet ik de koffie en tissues vast klaar...
grin. we zullen zien vrind.quote:Op woensdag 15 december 2004 02:48 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, bel anders eerst maar even als je komt, zet ik de koffie en tissues vast klaar...
Als je een bezem meeneemt om zoalshetis op te vegen ben je welkomquote:Op woensdag 15 december 2004 02:49 schreef schvvmert het volgende:
Mag ik ook komen?
Thanks, soms begin ik gewoon aan mezelf te twijfelen.quote:Op woensdag 15 december 2004 02:45 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Geen reden om je ongerust te maken, dat is zijn manier van communiceren...
Te simpel om in de mensenwereld mee te komen, te weinig lichaamsbeharing om terug te zetten dus de apen...
Ok die past wel achterin.quote:Op woensdag 15 december 2004 02:50 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Als je een bezem meeneemt om zoalshetis op te vegen ben je welkom.
quote:Op woensdag 15 december 2004 02:50 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Als je een bezem meeneemt om zoalshetis op te vegen ben je welkom.
Vrouwen voor lief nemen? .quote:Op woensdag 15 december 2004 02:52 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Oh nee, weer iemand die me bedreigt via internet, wat moet ik nu doen?
Wheeeeeeeeeeeeeeehehehe, da's waar ook! Dat was jij! Je zou Pistolen Paultje op me af sturen!quote:Op woensdag 15 december 2004 02:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
leuk he die grote bek. mij opvegen
ik heb me één keer geëxcuseerd om je te laten breken door mensen die niet van mensen houden die katten mollesteren. nu ga je mi te ver. je kan nu nog stoppen. moet je wel snel zijn.
Ga door ga door...quote:Op woensdag 15 december 2004 02:54 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Wheeeeeeeeeeeeeeehehehe, da's waar ook! Dat was jij! Je zou Pistolen Paultje op me af sturen!
Serieus mensen, dit verzin ik niet!
Welk topic?quote:Op woensdag 15 december 2004 02:54 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Wheeeeeeeeeeeeeeehehehe, da's waar ook! Dat was jij! Je zou Pistolen Paultje op me af sturen!
het is idd echt waar. je hebt er zelfs nog een topic voor aangemaakt. ik heb ze tegen gehouden, stop maar snel. heel erg serieus nu.quote:Op woensdag 15 december 2004 02:54 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |