abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23981106
"Sorry" dat ik niet van de officiële versie uitgaat dat het een zelfmoord is. Houdt er rekening mee dat dit gewoon "business as usual is". Vreselijk veel mensen zijn omgekomen die deze drugs links tussen de CIA, Wallstreet & het Witte Huis naar buiten hebben willen brengen. Onder Clinton was dat niet anders en misschien nog wel erger. Ik geef er gelijk wat links naar achtergrond info bij.

Gary Webb - dood: 10 december 2004

Write George W. Bush's biography and die
quote:
Four Bush biographers, Mark Lombardi, J.H. Hatfield, Danny Casalaro, and now Gary Webb--all "suicide" victims. What are the odds all of these people actually committing suicide?
Lew Rock Well

Gary Webb, Reporter Who Linked CIA to Drug Sales, Dead at 49
quote:
SACRAMENTO, Calif. (AP) - Gary Webb, a Pulitzer Prize-winning investigative reporter who wrote a controversial series of stories linking the CIA to crack cocaine trafficking in Los Angeles, has died at age 49.

Webb was found Friday morning at his home in Sacramento County, dead of an apparent suicide....gunshot wound to the head, according to the Sacramento County coroner's office.
Associated Press

Obituary: Gary Webb, prize-winning investigative reporter
quote:
...Even as newspapers nationwide carried versions of Mr. Webb's reporting and congressional leaders called for investigations, the CIA director at the time visited Los Angeles for an unprecedented town hall meeting with area residents at which he denied the allegations and was met with loud jeers.

Three of the nation's leading newspapers, the New York Times, the Los Angeles Times and the Washington Post, followed up with reports questioning Mr. Webb's conclusions, and eventually his own newspaper turned on him.
Sacramento Bee

Links gerelateerd aan Gary Webb's dood:

Rense & Mercury News
Rense & Counterpunch
From the wilderness
1997 artikel over Gary Webb en enkele voorgangers die vermoord werden

andere links:

MSNBC Dateline filmpje over de CIA drugssmokkel, Iran-Contra (John F Kerry was hoofdaanklager), Gary Webb & andere onderzoekers

GNN award winning mini-film video

Clinton Chronicles WMV
"Money laundering, cocaine addiction, drug trafficking, just some of Bill Clinton's hobbies". Let op de lijst zelfmoorden en ongelukken aan het eind van deze video...komt geen eind aan.
1987 - The MENA connection
Carlyle Group Exposed - Nederlandse Docu die op het laatste moment van de buis werd getrokken. 1x is een zwaar verknipte versie vertoont. Behandelt de CIA drussmokkel, S&B en Carlyle (Yale en S&B heeft een speciale rol met de CIA en drugssmokkel)
“One should never argue with a fool or a liar because people might not be able to tell the difference.”
pi_23981973
Nog een paar links nu ik een excuus heb:

Websites & artikelen:
Disinformation - Wallstreet & Drugs Money laundering
Criminology.edu - Same
PBS Frontline - US Business and Money Laundering
Global Research - Afghanistan opium handel (Afghanistan had in begin 2001 effectief een complete stop op de opium handel gezet...productie viel met 90%)

Boeken van Gary Webb en andere auteurs:
Gary Webb - The CIA, the Contras, and the Crack Cocaine Explosion
James Hatfield - Fortunate Son: George W. Bush and the Making of an American President
Rodney Stich - Defrauding America: Encyclopedia of Secret Operations by the Cia, Dea, and Other Covert Agencies
Daniel Hopsicker - Barry & 'the Boys' : The CIA, the Mob and America's Secret History
Kris Millegan en 10 andere auteurs - Fleshing out Skull & Bones (beetje langdradig en behandelt vele topics, maar is het enige boek dat ik ken dat de link tussen de Amerikaanse aristocratie, Skull & Bones en de opium oorlogen beschrijft)

Via de "Customers who bought this book also bought" -link zijn minstens tientallen boeken over dit onderwerp te vinden.

[ Bericht 12% gewijzigd door Merovingian. op 15-12-2004 03:10:00 ]
“One should never argue with a fool or a liar because people might not be able to tell the difference.”
  woensdag 15 december 2004 @ 02:49:00 #3
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_23982063
Het TRU foldertje is elders hoor, hier hebben we het vooral over Marokkanen en Wilders
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  woensdag 15 december 2004 @ 02:56:13 #4
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_23982123
Erg he? En Bernard ging ook al vreemd .

De wereld is slecht
Feyenoord!!! * Barça
pi_23982141
quote:
Op woensdag 15 december 2004 02:49 schreef HarigeKerel het volgende:
Het TRU foldertje is elders hoor, hier hebben we het vooral over Marokkanen en Wilders
Helaas ja. Ik zou liever zien dat andere aspecten van de politiek ook zouden worden belicht. Ik probeer nog wel eens een aanzet daartoe te geven met een gedachte die ik dan opschrijf in een topic, maar dat snijdt ook niet echt hout.
pi_23982143
quote:
Op woensdag 15 december 2004 02:49 schreef HarigeKerel het volgende:
hier hebben we het vooral over Marokkanen en Wilders
Vergeet Submission niet

Maar ik vind dit wel een interessant topic trouwens!
Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
pi_23982150
quote:
Op woensdag 15 december 2004 03:00 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Vergeet Submission niet

Maar ik vind dit wel een interessant topic trouwens!
Maar het gaat wel uit van een complot. En dat hoort in TRU.
pi_23982175
Er zijn ook mensen die beweren dat Clinton minstens 30 mensen heeft om laten leggen................. Lekker belangrijk.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 15 december 2004 @ 03:10:57 #9
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_23982206
quote:
Op woensdag 15 december 2004 03:00 schreef Cosma-Shiva het volgende:

Vergeet Submission niet
Maar goed dan kom je altijd weer op Marokkanen uit aangezien die zich in Nederland aangesproken voelen en in "geweer" komen tegen deze uiting van goedheid van de heer van Gogh
pi_23982223
quote:
Op woensdag 15 december 2004 03:10 schreef HarigeKerel het volgende:

[..]

Maar goed dan kom je altijd weer op Marokkanen uit aangezien die zich in Nederland aangesproken voelen en in "geweer" komen tegen deze uiting van goedheid van de heer van Gogh
HK doet u aan MSN?
pi_23982243
quote:
Op woensdag 15 december 2004 03:01 schreef Steijn het volgende:

Dat vermoeden was er ook bij de 'zelfmoord' van David Kelly, en die discussie hebben we ook hier gevoerd.
Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
pi_23982249
quote:
tja, ik geef nieuws met achtergrond.

Maar ik heb het Fortuyn stuk weggehaald. Hoewel de Europese drugs links interessant zijn, is het iets teveel speculatie.
quote:
Dan mag vanaf nu ook info over Yuschenko niet meer in "nieuws". Of dat nieuwe berichtje van David Kelly...of de helft van de berichten van Arafat...of de berichten van WMD in Irak...of de berichten over de bouwfraude...of berichten over het feit dat de Aznar administratie de wereld op het verkeerde been heeft gezet...need I go on?

Blijft weinig over zo
  woensdag 15 december 2004 @ 03:19:29 #13
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_23982260
quote:
Op woensdag 15 december 2004 03:13 schreef Steijn het volgende:

HK doet u aan MSN?
Ja zeer zeker mijn beste!
Mail je gegevens maar ff naar mikessmitth@aussiemail.com.au mocht je met mij willen MSN'en, dat adres zet ik hier niet neer ivm spam etc

Nu roept mijn zachte matras mij, veel liefs noeste fokkers
pi_23982261
quote:
Op woensdag 15 december 2004 03:18 schreef Merovingian. het volgende:
Dan mag vanaf nu ook info over Yuschenko niet meer in "nieuws". Of dat nieuwe berichtje van David Kelly...of de helft van de berichten van Arafat...of de berichten van WMD in Irak...of de berichten over de bouwfraude...of berichten over het feit dat de Aznar administratie de wereld op het verkeerde been heeft gezet...need I go on?
Onzin, wat betreft Joesjenko hebben tests aangetoond dat hij vergiftigd is. Dit bericht is compleet op drijfzand gebaseerd.
pi_23982275
sure....maar al die conspiracy praat voordat dat aangetoont was kon echt niet hoor. En je mist de rest.
pi_23984398
Die verhalen over drugshandel van de CIA zijn iets te oud en hardnekkig om als 'huisvrouwen conspiracy praat' te worden afgedaan.

En met dit soort 'toevalligheden' erbij zou een mens met meer dan 2 hersencellen zich toch wel eens achter de oren gaan krabben. En die zullen vast óók wel op fok te vinden zijn.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_23985132
De bronnen die in het eerste gedeelte worden aangehaald zijn volgens mij gewoon betrouwbaar hoor. En vier zelfmoorden lijkt me ook iets té toevallig.
pi_23987282
quote:
SACRAMENTO - Gary Webb, a prize-winning investigative reporter who
> wrote a controversial series of stories linking the CIA to crack
> cocaine trafficking in Los Angeles, has died at age 49.
>
> Webb was found Friday morning in his home in Sacramento County's
> Carmichael area, dead of an apparent suicide. Moving company workers
> called authorities after discovering a note posted on his front door
> that read "Please do not enter. Call 911 and ask for an ambulance."
Wie vraagt om een ambulance als je zelfmoord gaat plegen?
quote:

> He was killed by gunshot wounds to the head, according to Sacramento
> County Deputy Coroner Bill Guillot. Authorities are treating the death
> as a suicide, Guillot told The Associated Press on Sunday.
Wounds werd later vervangen door wound. Ja, ze kwamen er ook achter dat mensen zichzelf niet meerdere keren in het hoofd schieten.
-------Practice Mindfulness-------
pi_24000504
quote:
Wie vraagt om een ambulance als je zelfmoord gaat plegen?
Om zijn familie geen trauma te bezorgen bv. Maar goed, duidelijke antwoorden zullen we toch niet krijgen.

Maar zo vergezocht is die drugshandel geeneens. Drugs is veel meer waard als goud, toch beschikbaar in overvloed en makkelijk te transporteren. Denk je eens in hoeveel een C-130 vol puur opium/heroine waard is....miljarden. Dat geld ga je echt niet laten liggen, vooral niet als je al je zwarte projecten wilt financiëren zonder dat het congres over je schouders meekijkt. Je verkoopt het gewoon aan de mafia. Dat is ook wat de 'fondsenverwervingsafdeling' van de CIA is. De machtigste mafia-familie ter wereld.

Je komt er ook wel regelmatig aanwijzingen voor tegen. Bv die gast die Rudi Dekkers (die honderden arabiërs in Florida trainde) van miljoenen voorzag en in de hoge democratische kringen rondwandelde...één van zijn learjets werd ook 1 of 2 jaar terug onderschept...20 kg heroine zat erin...straatwaarde in de miljoenen. Al die buitenlanders op Venice Beach werden voornamelijk voor 1 ding getraind...drugs, wapens en andere zooi rondvliegen. En daar is weinig theorie aan.
pi_24001297
Tsjemig, heftig hoor!
Ik vind dit wel erg en ben nog niet zo cynisch dat ik dit had verwacht.
Nou ja, met die gekke amerikanen, ik bedoel: Bush-clan, niets is natuurlijk nog raar!

Maar heb je ook een idee waarom die Ned. docu hierniet zou zijn uitgezonden, of alleen maar heel erg verknipt (en dus niet specifiek genoeg?)?
Reikt Bush z'n invloed zo ver? zelfs tot de Ned. programmadirecteuren?
Lijkt me gek.

En Clinton was/is er ook bij betrokken?
Ah, jammerrr....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')