Ja, dat zal het zijn!quote:Op woensdag 15 december 2004 00:26 schreef Blessed het volgende:
it happens.
"om ongeveer" klinkt nogal dom, vandaar...quote:Op woensdag 15 december 2004 00:01 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]blablabal [..]
rond de klok van vijf over half klinkt ook niet best hoor.quote:Op woensdag 15 december 2004 02:06 schreef Eronymus het volgende:
[..]
"om ongeveer" klinkt nogal dom, vandaar...![]()
daar geef ik je gelijk in... uren en half uur is nog ok.. maar begin niet met minuten enzo, dat klinkt ook stom.quote:Op woensdag 15 december 2004 02:12 schreef Chup het volgende:
[..]
rond de klok van vijf over half klinkt ook niet best hoor.
rond de klok van half elf en rond de klok van elf vind ik prima maar rond de klok van vijf over half elf... bleeeh
zo ongeveer jaquote:Op woensdag 15 december 2004 02:12 schreef Chup het volgende:
[..]
rond de klok van vijf over half klinkt ook niet best hoor.
rond de klok van half elf en rond de klok van elf vind ik prima maar rond de klok van vijf over half elf... bleeeh
Da's een goeie... je zal maar een klok hebben die ieder vijf minuten slaat...quote:Op woensdag 15 december 2004 12:06 schreef buzzer het volgende:
Het doet me denken aan Klokslag vijf voor tien
geniaal hehquote:Op woensdag 15 december 2004 00:31 schreef Murray het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn!
Dat TS daar zelf niet opgkomen is zeg!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |