mooi stukje... en ben het toch stiekem wel met je eens... ook al zie ik liever niet dat we verliezen...maar hij's erg goedquote:
Dat is de strekking inderdaad, SCH. Niet alleen zijn Ajax-bril trouwens.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:58 schreef SCH het volgende:
Het is een misverstand om te denken dat het gelijk afhangt van de uitslag.
Ik hoop uiteindelijk wel dat Oranje zich kwalificeert maar ben het mm eens dat het voor van basten geen kwaad kan als we verliezen zodat hij weer op aarde terugkomt en zijn ajax-bril afzet.
Leuk stukkie stond er over hem in de Sportweek van deze week.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:35 schreef Erasmusch het volgende:
stond ook een stukje over 'integreren met ADO Den Hagelslag' in de Volkskrant. Van Geert sta ik trouwens niet verbaasd te kijken, met zn opvoeding.
Vertel eens over de opvoeding van Geert.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:35 schreef Erasmusch het volgende:
stond ook een stukje over 'integreren met ADO Den Hagelslag' in de Volkskrant. Van Geert sta ik trouwens niet verbaasd te kijken, met zn opvoeding.
Gereformeerd toch? Pas op relatief late leeftijd 'ontworstelde' hij zich daar aan. Je kan veel zeggen van gereformeerden, maar ze leggen zichzelf wel hoge normen en waarden op. Ik neem aan dat dit bedoeld wordt.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Vertel eens over de opvoeding van Geert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |