Als Noot een beetje ruimte geeft komt dat wel goedquote:Op dinsdag 14 december 2004 10:23 schreef QueenR het volgende:
Maar jullie zitten dus lekker over het land verspreid. beetje ruimte voor een brabantse?
Zoals ik al zei, Roosendaalquote:Op dinsdag 14 december 2004 10:23 schreef QueenR het volgende:
Maar jullie zitten dus lekker over het land verspreid. beetje ruimte voor een brabantse?
Budel Schoot hiero maar ben nu aan het werk in Eindhovenquote:Op dinsdag 14 december 2004 10:23 schreef QueenR het volgende:
Zo echt naast de deur dus.. Ik zit nu in Helmondquote:Op dinsdag 14 december 2004 10:26 schreef Magneet het volgende:
[..]
Budel Schoot hiero maar ben nu aan het werk in Eindhoven
Zitten de kids op school nu ?quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:28 schreef QueenR het volgende:
[..]
Zo echt naast de deur dus.. Ik zit nu in Helmond
de oudste wel, de kleinste zit nu ff op zijn Xbox... ja begint al jong. Hij is 3. (en verekkes goed in die spellen, eng gewoon)quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:31 schreef QueenR het volgende:
[..]
de oudste wel, de kleinste zit nu ff op zijn Xbox... ja begint al jong. Hij is 3. (en verekkes goed in die spellen, eng gewoon)
[vooroordeelmodusaan]quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:28 schreef QueenR het volgende:
[..]
Zo echt naast de deur dus.. Ik zit nu in Helmond
Dat Vissersdorpquote:Op dinsdag 14 december 2004 10:27 schreef QueenR het volgende:
mooizit tegenwoordig trouwens wel vaak in Katwijk, dus ben aan het integreren in de randstad
Het dorp van QuickBoys, algeheel amateur kampioen!!quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hey, ik heb wat gemist?
Stel je nog eens voor aan de dikste Gijs mevrouw QueenR?
Beide artikelen niet aanwezig hier haha.. maar idd. wil hier niet voor niets graag weg. Maar ja waar vind je een huis zo snel he.quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:32 schreef Magneet het volgende:
[..]
[vooroordeelmodusaan]
aah het land van de campingsmokings en minimaal 1 kilo goud om de nek
[/vooroordeelmodus]
*Fotosoep zoekt*quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hey, ik heb wat gemist?
Stel je nog eens voor aan de tofste Gijs mevrouw QueenR?
Zeus kent me alquote:Op dinsdag 14 december 2004 10:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hey, ik heb wat gemist?
Stel je nog eens voor aan de tofste Gijs mevrouw QueenR?
ik moet eerlijk zeggen dat als ik naar Helmond zou moeten ik er wel eerst een uur goed over nadenk of het wel echt nodig isquote:Op dinsdag 14 december 2004 10:35 schreef QueenR het volgende:
[..]
Beide artikelen niet aanwezig hier haha.. maar idd. wil hier niet voor niets graag weg. Maar ja waar vind je een huis zo snel he.
Nootquote:Op dinsdag 14 december 2004 10:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hey, ik heb wat gemist?
Dank jequote:Op dinsdag 14 december 2004 10:36 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik moet eerlijk zeggen dat als ik naar Helmond zou moeten ik er wel eerst een uur goed over nadenk of het wel echt nodig is
Roosendaal ?quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:35 schreef QueenR het volgende:
[..]
Beide artikelen niet aanwezig hier haha.. maar idd. wil hier niet voor niets graag weg. Maar ja waar vind je een huis zo snel he.
Gijs. Moet ik die zwembad foto van jou ff zoeken?quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs. Moet ik die zwembad foto van jou ff zoeken?
quote:
Brouwhuis is nog goed te doen jaquote:Op dinsdag 14 december 2004 10:37 schreef QueenR het volgende:
[..]
Dank je![]()
Maar goed, moet je dus helaas wel een beetje gelijk geven. Maar ik zit in Brouwhuis, eigenlijk een los dorpje (geannexxeerd) en dat is nog wel te doen.
nee want dan rent ze gillend weg en komt ze nooit meer bij de Gijsjesquote:Op dinsdag 14 december 2004 10:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs. Moet ik die zwembad foto van jou ff zoeken?
Sjoquote:
Gaat hard he... kom anders eens langs met Kep en die rare Engelsmanquote:Op dinsdag 14 december 2004 10:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Sjo![]()
Alles goed GIjs? Zag foto's van Daantje in het vorige topic, hij wordt zo snel groot![]()
Heerlijk ventje!
quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gaat hard he... kom anders eens langs met Kep en die rare Engelsman
quote:Gister schreef patsende Struikrover ergens
[..]
Respect voor B. de enige die trouw blijft aan de aard van de Gijsjes; Newbies wegschoppen
quote:Maar het patsen verging hem snel:
[..]
Roosendaal ?![]()
Ja, dat moeten we maar eens doen. Ergens in de Kerstvakantie?quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gaat hard he... kom anders eens langs met Kep en die rare Engelsman
quote:
Msn maar met mijn agendaquote:Op dinsdag 14 december 2004 10:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, dat moeten we maar eens doen. Ergens in de Kerstvakantie?
Ja het is goed met jequote:Op dinsdag 14 december 2004 10:46 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Je leest niet. Had het over B. niet over mezelf
Nee?quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:44 schreef -Struikrover- het volgende:
Als ik nu eens een datum ga prikken voor een meet in Januari?
wat schattig...quote:
Manquote:
Want?quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
22 januari. Is dat niet erg snel?
Sarcasme Gijsquote:Op dinsdag 14 december 2004 10:57 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Want?
Bij jouw is een jaar vooruit nog snel
Gekanker altijd op die spellen.quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:17 schreef Chocobo het volgende:
Zit net dat Halo 2 topic te lezen B. Damn zeg.... gaat dat nog steeds zo daar johzooo erg... Zag dat je het even zat was
Vind het best. Weet alleen niet of ik dan kanquote:
waarvanquote:
Dat gaat niet, dus gewoon een datum vastzetten. 22 januariquote:Op dinsdag 14 december 2004 10:58 schreef Quinny het volgende:
[..]
Vind het best. Weet alleen niet of ik dan kan
Maar met iedereen rekening houden word gewoon erg lastig.
Je moet die opmerking zien als engelse humor. Misschien kan je er dan om lachenquote:
Beetje druk hierquote:Op dinsdag 14 december 2004 10:48 schreef Chocobo het volgende:
Ik mis Surfer, Strol, B. en ehh,... erhmm,.. oh ja die neger
Ja, och. Het is nooit goed, dat weet je. Maar goed, jij zeurt altijd over NIntendo games, doe dat dan ook nietquote:
Ga je nog een stamboom maken? Dat is ook leuk!!quote:
Annies... altijd erg gezellig!!! 2 Meets gehad tot nu toequote:Op dinsdag 14 december 2004 11:00 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
![]()
22 januari meet
Annie`s verjaardag ?
Big Bquote:
Jaquote:
guntquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:06 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja..... ik werd gebeld door de postbode
... die had een pakketje voor de benedenburen
Ik zeur niet.. ik merk op dat het allemaal bagger is op die baggermachine, dat is niet zeuren, dat is een overbloemde mening spuien. En de frequentie van dat spuien ligt toch aanzienelijk lager dan dat gekanker van die spuitelf in xbox topic.quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, och. Het is nooit goed, dat weet je. Maar goed, jij zeurt altijd over NIntendo games, doe dat dan ook niet
je had mij vannacht nog 3x gebeldquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:06 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja..... ik werd gebeld door de postbode
... die had een pakketje voor de benedenburen
Dit kan het duurste niet wezen denk ik.. maar ik rij er nog mee rond nu,... bidden dat hij weer start vanmiddag.quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:05 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Big B
Het was dus je accu kabel joh.... beter man... scheelt toch weer knaken!!
Gijs, JIJ vind het bagger, net als "die spuitelf in xbox topic" Xbox games bagger vindt. Voordeel van jou is dat je jezelf niet verlaagd door in het Cube topic gaat lopen spuienquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zeur niet.. ik merk op dat het allemaal bagger is op die baggermachine, dat is niet zeuren, dat is een overbloemde mening spuien. En de frequentie van dat spuien ligt toch aanzienelijk lager dan dat gekanker van die spuitelf in xbox topic.
Ja om 0.50 ... toen ik je echt net offline zag gaan...quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:10 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
je had mij vannacht nog 3x gebeld![]()
quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:58 schreef -Struikrover- het volgende:
Hahahahaa, Quinny is hier en Sjo is gelijk weg![]()
Dat gevoel wat jij moet hebben als je achter het stuur zit en je contact omdraait.... Ooohh PLEASE START....PLEEEEASEquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dit kan het duurste niet wezen denk ik.. maar ik rij er nog mee rond nu,... bidden dat hij weer start vanmiddag.
Mijn boeit alleen de mening van gamers eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs, JIJ vind het bagger, net als "die spuitelf in xbox topic" Xbox games bagger vindt. Voordeel van jou is dat je jezelf niet verlaagd door in het Cube topic gaat lopen spuien
Je moet je ook niets aantrekken van meningen van dat soort mensen. Gewoon lekker gamen wat je zelf tof vind. Doe ik ook
quote:
Ja, de gamers die hetzelfde denken over games ja. Ik hoef dus echt niet naar B te luisteren (nofi), kan beter naar Lexie luisteren bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mijn boeit alleen de mening van gamers eerlijk gezegdAlle consoles heersen
Ik neem B. heel serieus wat games betreft eerlijk gezegd. Dat geldt ook voor Strol, maar soms vraag ik me af wat jij in sommige games ziet en waarom je anderen weer vind zuigenquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, de gamers die hetzelfde denken over games ja. Ik hoef dus echt niet naar B te luisteren (nofi), kan beter naar Lexie luisteren bijvoorbeeld.
Dus alleen luisteren naar gelijkstemde.. ja dat is ook niet lekker denk ik.quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, de gamers die hetzelfde denken over games ja. Ik hoef dus echt niet naar B te luisteren (nofi), kan beter naar Lexie luisteren bijvoorbeeld.
Ik ben gewoon apart.quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik neem B. heel serieus wat games betreft eerlijk gezegd. Dat geldt ook voor Strol, maar soms vraag ik me af wat jij in sommige games ziet en waarom je anderen weer vind zuigen![]()
![]()
Maar diep respect voor je gamen Gijs
Een hoop lastquote:
Een aantal musthave games die vaak game van het jaar worden trek jij nietquote:
jijquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:27 schreef Chocobo het volgende:
P...p..PROESTIemand een idee wat een naakte mol-rat is ?
![]()
![]()
ik denk dat ze router fucked is maar heb weinig zin om na te denken op het monumentquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Een hoop lastGeen idee Gijs,..... Magneet of ChOas issues zou ik zeggen
Dat open doel...quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:27 schreef Chocobo het volgende:
![]()
![]()
Mocht je weer eens willen nadenken zou je dat ff willen meldenquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:28 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik denk dat ze router fucked is maar heb weinig zin om na te denken op het monument
Huhquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:28 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik denk dat ze router fucked is maar heb weinig zin om na te denken op het monument
Quinny heeft gelijk.... hij lijkt echt op jou!!quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:30 schreef Chocobo het volgende:
Dit aardige kleine diertje bestaat echt.... Ongelooflijk, maar waar Het wordt een naakte mol-rat genoemd uit Afrika. Het moet zwaar zijn, om zo door het leven te gaan Het ziet eruit als een slappe penus met tanden en wimpers.
[afbeelding]
bahquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:30 schreef Chocobo het volgende:
Dit aardige kleine diertje bestaat echt.... Ongelooflijk, maar waar Het wordt een naakte mol-rat genoemd uit Afrika. Het moet zwaar zijn, om zo door het leven te gaan Het ziet eruit als een slappe penus met tanden en wimpers.
[afbeelding]
Dat gelijk posten ookquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:31 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Quinny heeft gelijk.... hij lijkt echt op jou!!
gebruik je bittorrent?quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:30 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
HuhProbleem is bij beide laptops dus grote kans dat het de router is ws. Hoe fiks je dat?
Uiteraard, woonachtig in afrika. dat weet toch iedereen?quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:27 schreef Chocobo het volgende:
![]()
![]()
quote:
dat zegt je vrouw ook zeker iedere keer als ze hem zietquote:
mail maar een keer dan kijk ik wel of ik na kan denkenquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:29 schreef GinaG het volgende:
[..]
Mocht je weer eens willen nadenken zou je dat ff willen meldenHeb namelijk een vraagje
![]()
Shit heb ik wat gemist ...quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:33 schreef Quinny het volgende:
[..]
dat zegt je vrouw ook zeker iedere keer als ze hem ziet
mmm dan durf ik het zo niet te zeggen, je zou tijdelijk even kunnen proberen 1 vd laptops rechstreeks aan de modem kunnen hangen en kijken of het dan goed blijft gaan.quote:
Ja .... er stond eerst: Hij lijkt op Surfer of zoietsquote:
Ja hallooooo, da`s kutquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:39 schreef Magneet het volgende:
[..]
mmm dan durf ik het zo niet te zeggen, je zou tijdelijk even kunnen proberen 1 vd laptops rechstreeks aan de modem kunnen hangen en kijken of het dan goed blijft gaan.
Ow ja joh?quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:39 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja .... er stond eerst: Hij lijkt op Surfer of zoiets![]()
tis een hoer Gijs !quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:39 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Met Daan gaat het lekkerquote:
weet ik Gijs maar aangezien het bij allebei je laptops is, is of de router of de modem fucked en je moet uit gaan sluiten waar het probleem zit.quote:
Ik zal jou sluitenquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:42 schreef Magneet het volgende:
[..]
weet ik Gijs maar aangezien het bij allebei je laptops is, is of de router of de modem fucked en je moet uit gaan sluiten waar het probleem zit.
quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:39 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:43 schreef Quinny het volgende:
[..]
en dat dan niet laten staan, de mietje
Echte mannen huilen niet mietjes welquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:52 schreef Quinny het volgende:
[..]
Echte mannen huilen niet mietjes wel
Lekker bezig jijquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:52 schreef Quinny het volgende:
[..]
Heerlijk he,...... krijg dit al 13 jaar over me heenquote:
12quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heerlijk he,...... krijg dit al 13 jaar over me heen![]()
Ben jij ook een mietje? Of huil jij nooit?quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heerlijk he,...... krijg dit al 13 jaar over me heen![]()
[ZWARE NEGER STEM] PRECIES[/ZWARE NEGER STEM]quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:52 schreef Quinny het volgende:
[..]
"zucht" gaan we weer 12quote:
Wat ? Dat je voor het eerst iets warms op je buik voelde landen ?quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:04 schreef silver-surfer het volgende:
Het was was de zomer van 1992 Cho...
Dus wie heeft er gelijkquote:Op dinsdag 14 december 2004 12:05 schreef Chocobo het volgende:
Mmmmm,.... '92 Zou wel eens kunnen kloppen
Ik was toen 15... dus neee dat was al eerder ...quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wat ? Dat je voor het eerst iets warms op je buik voelde landen ?
Ach kom op,... je scoort vast hoger deze keer. Probeer het nog eensquote:
Ik weet het...Ik weet het...Ik weet het...Ik weet het...Ik weet het...quote:
Heb geen idee hoe oud je eigenlijk bent ?quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:07 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik was toen 15... dus neee dat was al eerder ...
Dat domme
quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ach kom op,... je scoort vast hoger deze keer. Probeer het nog eens
Neuh, 8 is wel de max zo`n beetjequote:Op dinsdag 14 december 2004 12:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ach kom op,... je scoort vast hoger deze keer. Probeer het nog eens
Nou veel plezier danquote:Op dinsdag 14 december 2004 12:09 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Neuh, 8 is wel de max zo`n beetje![]()
Riiiiiiiiiiiiiiiiightquote:Op dinsdag 14 december 2004 12:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb geen idee hoe oud je eigenlijk bent ?
Oja, 22ste gaat door, meetenquote:Op dinsdag 14 december 2004 12:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nou veel plezier danen als je lief bent gaan we straks ook nog even snoezelen
En dan vind die mij hardquote:Op dinsdag 14 december 2004 12:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nou veel plezier danen als je lief bent gaan we straks ook nog even snoezelen
Is ook wel een leuke vrouw moet ik zeggen !quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:22 schreef Nadientje het volgende:
die zeuszo aan het sjansen in dat fotoboek van dat vrouwtje
![]()
Heerlijk zo'n meetquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Is ook wel een leuke vrouw moet ik zeggen !![]()
Je moet zijn fotoboek eens bekijkenquote:Op dinsdag 14 december 2004 12:32 schreef Nadientje het volgende:
[..]ja vind ik ook hoor, maar zeus legt het er meteen weer zo dik op
![]()
![]()
Deze 2 mannen doen het ook niet slecht hoorquote:Op dinsdag 14 december 2004 12:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je moet zijn fotoboek eens bekijkenAllemaal vrouwen die er reageren
Zeus zou in z'n eentje dating.fok gered hebben
![]()
quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Deze 2 mannen doen het ook niet slecht hoor![]()
[afbeelding]
Haha, ja een womanizer is het wel volgens mij.quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je moet zijn fotoboek eens bekijkenAllemaal vrouwen die er reageren
Zeus zou in z'n eentje dating.fok gered hebben
![]()
True Truequote:Op dinsdag 14 december 2004 12:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Deze 2 mannen doen het ook niet slecht hoor![]()
[afbeelding]
Leuk meisjequote:
quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:56 schreef Nadientje het volgende:
hallo Queen![]()
mooie fotos heb je op je fotoboek, lieve kiddies ook
leuk weer es een vrouw hier in topic tussen al die mannen
![]()
Ja je hebt gelijk Dien.quote:
Dat is een ding dat zeker isquote:Op dinsdag 14 december 2004 13:22 schreef QueenR het volgende:
En wat meer vrouwen kan nooit kwaad
Waar was je gisteravond nouquote:
Thuis, met mn buik aan het spelen, hoezo?quote:
triootjequote:
zelfde denk ikquote:Op dinsdag 14 december 2004 13:32 schreef O-Ren het volgende:
Alles goed wijfie![]()
Of nog steeds het zelfde![]()
quote:Op dinsdag 14 december 2004 13:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Thuis, met mn buik aan het spelen, hoezo?
Nee, vanaaf half 9 gamen gijs
Whahahahahahaquote:Op dinsdag 14 december 2004 13:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Thuis, met mn buik aan het spelen, hoezo?
Nee, vanaaf half 9 gamen gijs
quote:Op dinsdag 14 december 2004 13:48 schreef O-Ren het volgende:
Nee....?
dat is helemaal niet zo en ik had al contact met haar.quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:32 schreef Nadientje het volgende:
[..]ja vind ik ook hoor, maar zeus legt het er meteen weer zo dik op
![]()
![]()
Om 23u is iedereen zeker weer weg?quote:Op dinsdag 14 december 2004 13:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Whahahahahaha![]()
Ik kom vanavond ook wel even
Wat gaan we doen ? En is het leuk
![]()
he nouuuu zo was het niet bedoeldquote:Op dinsdag 14 december 2004 13:50 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
dat is helemaal niet zo en ik had al contact met haar.
dat valt echt heel erg mee.....ze denken dat allemaal hier op het forum maar ze kennen me helemaal niet...alleen odin kent me een beetjequote:Op dinsdag 14 december 2004 12:47 schreef QueenR het volgende:
[..]
Haha, ja een womanizer is het wel volgens mij.
Ik weet het uiteraard ook niet zeker. Ben het meest onbetrouwbaar van allemaal wat online gamen betreft maar ik zit wel met een klein bouwvakketje thuis met doorkomende kiesjes. Als ik er niet ben kan ik er ook niks aan doen !quote:Op dinsdag 14 december 2004 13:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Om 23u is iedereen zeker weer weg?
Gijsquote:Op dinsdag 14 december 2004 13:53 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
dat valt echt heel erg mee.....ze denken dat allemaal hier op het forum maar ze kennen me helemaal niet...alleen odin kent me een beetje![]()
dat lurkenquote:Op dinsdag 14 december 2004 13:50 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
dat is helemaal niet zo en ik had al contact met haar.
Dat begrijp ik hoor, maar dé live game allertijden is maar dun bevolkt af en toequote:Op dinsdag 14 december 2004 13:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik weet het uiteraard ook niet zeker. Ben het meest onbetrouwbaar van allemaal wat online gamen betreft maar ik zit wel met een klein bouwvakketje thuis met doorkomende kiesjes. Als ik er niet ben kan ik er ook niks aan doen !
quote:Op dinsdag 14 december 2004 13:57 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
goed he....hou alles in de gaten![]()
ja klopt.....elke dag probeer ik ff een matchmaking te doenquote:Op dinsdag 14 december 2004 14:03 schreef mr_Brown het volgende:
[..]zag gisteren dat je nog ff online was op Halo
ok geef je het voordeel van de twijfel danquote:Op dinsdag 14 december 2004 13:53 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
dat valt echt heel erg mee.....ze denken dat allemaal hier op het forum maar ze kennen me helemaal niet...alleen odin kent me een beetje![]()
hoi meisie...ik heb de meeste maar 1 keer gezien op een meet.quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:11 schreef QueenR het volgende:
[..]
ok geef je het voordeel van de twijfel dan
Iets maarquote:Op dinsdag 14 december 2004 14:14 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
hoi meisie...ik heb de meeste maar 1 keer gezien op een meet.
daar had ik een aardig bakje op zeg maar![]()
quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:07 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
ja klopt.....elke dag probeer ik ff een matchmaking te doen![]()
hoe is het verder zwarte piet?
ja gezellig toch gijs.....je zal van pascal wel hebben gehoord waarom ik een tijdje niks van me heb laten horenquote:Op dinsdag 14 december 2004 14:16 schreef mr_Brown het volgende:
[..]ik ook .... ff lekker knallen.... een uurtje ..... gewoon bij gasten joinen
![]()
ohja dat met tiggy was ik helemaal vergeten alweerquote:Op dinsdag 14 december 2004 14:14 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
hoi meisie...ik heb de meeste maar 1 keer gezien op een meet.
daar had ik een aardig bakje op zeg maar![]()
quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:20 schreef Nadientje het volgende:
ohja dat met tiggy
Moet om 16.00 uur beginnen tot 22.00 uur.quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:17 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
hoi lieverd.....ben je ook lekker een daaje vrij vandaag?
Ik zag al die foto's weer even helemaal voor me.quote:
lekker toch.....kom ook wel een keertje bij jou kijken.quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:22 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Moet om 16.00 uur beginnen tot 22.00 uur.![]()
Valt mee vandaag!
Die ik. Wij zijn nu ook nieuw aan het bouwen dus als dat af is kom je ook bij mij kijken okequote:Op dinsdag 14 december 2004 14:25 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
lekker toch.....kom ook wel een keertje bij jou kijken.![]()
En als je bij mijn wil komen kijken moet je maar ff een belletje geven he![]()
Pascaaaaaaaaal oooooooooooookquote:Op dinsdag 14 december 2004 14:18 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
ja gezellig toch gijs.....je zal van pascal wel hebben gehoord waarom ik een tijdje niks van me heb laten horen
doen we rensjequote:Op dinsdag 14 december 2004 14:27 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Die ik. Wij zijn nu ook nieuw aan het bouwen dus als dat af is kom je ook bij mij kijken oke![]()
Jullie gamen gewoon laatquote:Op dinsdag 14 december 2004 13:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat begrijp ik hoor, maar dé live game allertijden is maar dun bevolkt af en toe
Gijs, echte vrienden zullen elkaar nooit uit het oog verliezen, ook al spreek of zie je ze een tijdje niet, als je elkaar weer ziet dan is alles weer goedquote:Op dinsdag 14 december 2004 14:18 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
ja gezellig toch gijs.....je zal van pascal wel hebben gehoord waarom ik een tijdje niks van me heb laten horen
Zeeeuussje weer op fok oookquote:Op dinsdag 14 december 2004 14:33 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
wist je dat we al 10 jaar geleden iedereen gijs noemde?![]()
samen avonddienstquote:
Een studerend werkend mens heeft gewoon geen tijd overdagquote:Op dinsdag 14 december 2004 14:36 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Jullie gamen gewoon laat
normaal werkend mens gaat gewoon naar bed rond een uurtje of 23.00
quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:33 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
wist je dat we al 10 jaar geleden iedereen gijs noemde?![]()
Ahquote:Op dinsdag 14 december 2004 14:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een studerend werkend mens heeft gewoon geen tijd overdag
quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ahdus dan heb jij alle tijd voor je games en fok
laten we dat dan maar hopen gijsquote:Op dinsdag 14 december 2004 14:42 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Gijs, echte vrienden zullen elkaar nooit uit het oog verliezen, ook al spreek of zie je ze een tijdje niet, als je elkaar weer ziet dan is alles weer goed
wat ga jij doen?? Dawn of the Dead kijken??quote:
Holle bolle Gijs van mequote:Op dinsdag 14 december 2004 14:45 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Zeeeuussje weer op fok oook
Lang geleden gijs!!
Die is coolquote:Op dinsdag 14 december 2004 15:13 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
wat ga jij doen?? Dawn of the Dead kijken??
Nee die kijk ik pas als ik thuis ben... Cho heeft een huur dvd voor me mee genomen...quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:13 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
wat ga jij doen?? Dawn of the Dead kijken??
quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:25 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Nee die kijk ik pas als ik thuis ben... Cho heeft een huur dvd voor me mee genomen...
Wil ik lekker in het donker kijken!
Hoe is het met je gooien gijs? Gaat het nog goed!!quote:
Doei schatje... werkse he!! Vanavond weer ff cammenquote:
Ik ga denk ik "The Bourne Supremacy" kijken..... ik vond "The Bourne Identity" erg goed dus ben benieuwdquote:Op dinsdag 14 december 2004 15:25 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Nee die kijk ik pas als ik thuis ben... Cho heeft een huur dvd voor me mee genomen...
Wil ik lekker in het donker kijken!
Zag dat "The perfect Storm" tussen Hart van Nederland door nog op tv komt
Wat ga jij doen?
Heb je die gehuurd ? hij komt 18 dec op dvd.... ga ik direct kopen .Gisteren "The Bourne identity" gezien..... heerlijkquote:Op dinsdag 14 december 2004 15:56 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Ik ga denk ik "The Bourne Supremacy" kijken..... ik vond "The Bourne Identity" erg goed dus ben benieuwd
Jaaa... die lijkt me ook heerlijk!! Lekker gedownloadquote:Op dinsdag 14 december 2004 15:56 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Ik ga denk ik "The Bourne Supremacy" kijken..... ik vond "The Bourne Identity" erg goed dus ben benieuwd
Gadverredammequote:Op dinsdag 14 december 2004 16:10 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Jaaa... die lijkt me ook heerlijk!! Lekker gedownload... Scoort trouwens goed: HIER
ja gaat goed gijs.....ben veel oefeningen aan het doen om me knie weer helemaal op kracht te brengen....ik was wel erg teleurgesteld dat ik niet naar de spelen ben gegaan..maar nu ben ik weer helemaal gemotiveerd voor het nieuwe seizoenquote:Op dinsdag 14 december 2004 15:27 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hoe is het met je gooien gijs? Gaat het nog goed!!
Zo mijn respect voor je verloren heeft nuquote:Op dinsdag 14 december 2004 16:10 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Jaaa... die lijkt me ook heerlijk!! Lekker gedownload... Scoort trouwens goed: HIER
*zich stil houdtquote:Op dinsdag 14 december 2004 16:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zo mijn respect voor je verloren heeft nu
VRESE-LIJK he die downersquote:Op dinsdag 14 december 2004 16:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ze verpesten het gewoon hun eigen plezier. Ze kennen niet het plezier van een eigen film kijken..quote:Op dinsdag 14 december 2004 16:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
VRESE-LIJK he die downersFilm is godver voor nog geen 9 euro te koop nu !
Heerlijk!! Mooi zo!! Kick die Rutger zijn ass nou dit seizoen!!quote:Op dinsdag 14 december 2004 16:13 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
ja gaat goed gijs.....ben veel oefeningen aan het doen om me knie weer helemaal op kracht te brengen....ik was wel erg teleurgesteld dat ik niet naar de spelen ben gegaan..maar nu ben ik weer helemaal gemotiveerd voor het nieuwe seizoen![]()
Gijs...quote:Op dinsdag 14 december 2004 16:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2004 16:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
VRESE-LIJK he die downersFilm is godver voor nog geen 9 euro te koop nu !
quote:Op dinsdag 14 december 2004 16:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ze verpesten het gewoon hun eigen plezier. Ze kennen niet het plezier van een eigen film kijken..
quote:Op dinsdag 14 december 2004 16:26 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gijs....... je kent me toch... ik download NOOOIT een film... deze dus ook niet
He ezelquote:Op dinsdag 14 december 2004 16:28 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
[..]
[..]............ Neeeeeeee niet gedowned die film
Dat zijn geen grappen Gijs.. we downen geen shit!quote:Op dinsdag 14 december 2004 16:28 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
[..]
[..]............ Neeeeeeee niet gedowned die film
Ezelquote:Op dinsdag 14 december 2004 16:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
He ezel
Met 'zich stil houdt' bedoeld geile Gina dat ze wel downed
Inmiddels een nieuwe accu in je auto ?quote:Op dinsdag 14 december 2004 16:30 schreef Bastard het volgende:
Men wil niet weten hoe mijn dag was inderdaad.. ik zei vanmorgen al... zal wel een kut dag worden omdat ik zon goeie zin had.... YUP!
Neeeee zeker niet... nooit download ik een film...... alleen cd'squote:Op dinsdag 14 december 2004 16:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat zijn geen grappen Gijs.. we downen geen shit!
Whahahaha heb je weer een zeldzame kut dag gehad gijsquote:Op dinsdag 14 december 2004 16:30 schreef Bastard het volgende:
Men wil niet weten hoe mijn dag was inderdaad.. ik zei vanmorgen al... zal wel een kut dag worden omdat ik zon goeie zin had.... YUP!
ga ik zeker doen gijs.....who the fuck is rutger!!!!quote:Op dinsdag 14 december 2004 16:26 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Heerlijk!! Mooi zo!! Kick die Rutger zijn ass nou dit seizoen!!![]()
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAquote:Op dinsdag 14 december 2004 16:44 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
ga ik zeker doen gijs.....who the fuck is rutger!!!!
GVD....wat is die cd van u2 toch goedquote:Op dinsdag 14 december 2004 16:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHA![]()
![]()
Jaaaa lekker gijs...quote:Op dinsdag 14 december 2004 16:44 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
ga ik zeker doen gijs.....who the fuck is rutger!!!!
Alles verder ok met jou en je meisie?
Goed is ie he!! Heb hem nu een keer of 4 gehoord... en hij wordt steeds beterquote:Op dinsdag 14 december 2004 16:46 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
GVD....wat is die cd van u2 toch goed![]()
quote:Op dinsdag 14 december 2004 16:53 schreef mr_Brown het volgende:
Ik download ook noooooooooooit films
gijs denk na....car en ik nemen een week vrij als u2 komt...ze gaan waarschijnlijk 2 optredens geven en wij zullen er bij beide dagen zijn. hadden we bij de elevationtour ook gedaan!!quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:15 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Goed is ie he!! Heb hem nu een keer of 4 gehoord... en hij wordt steeds beter
Ik MOET echt naar dat concert gijs...
Zeldzaam inderdaad... heb nu een whiskey ingeschonken om bij te trekken.quote:Op dinsdag 14 december 2004 16:39 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Whahahaha heb je weer een zeldzame kut dag gehad gijs...
Heb je het nog wel naar je zin bij Tie dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |