Als Noot een beetje ruimte geeft komt dat wel goedquote:Op dinsdag 14 december 2004 10:23 schreef QueenR het volgende:
Maar jullie zitten dus lekker over het land verspreid. beetje ruimte voor een brabantse?
Zoals ik al zei, Roosendaalquote:Op dinsdag 14 december 2004 10:23 schreef QueenR het volgende:
Maar jullie zitten dus lekker over het land verspreid. beetje ruimte voor een brabantse?
Budel Schoot hiero maar ben nu aan het werk in Eindhovenquote:Op dinsdag 14 december 2004 10:23 schreef QueenR het volgende:
Zo echt naast de deur dus.. Ik zit nu in Helmondquote:Op dinsdag 14 december 2004 10:26 schreef Magneet het volgende:
[..]
Budel Schoot hiero maar ben nu aan het werk in Eindhoven
Zitten de kids op school nu ?quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:28 schreef QueenR het volgende:
[..]
Zo echt naast de deur dus.. Ik zit nu in Helmond
de oudste wel, de kleinste zit nu ff op zijn Xbox... ja begint al jong. Hij is 3. (en verekkes goed in die spellen, eng gewoon)quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:31 schreef QueenR het volgende:
[..]
de oudste wel, de kleinste zit nu ff op zijn Xbox... ja begint al jong. Hij is 3. (en verekkes goed in die spellen, eng gewoon)
[vooroordeelmodusaan]quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:28 schreef QueenR het volgende:
[..]
Zo echt naast de deur dus.. Ik zit nu in Helmond
Dat Vissersdorpquote:Op dinsdag 14 december 2004 10:27 schreef QueenR het volgende:
mooizit tegenwoordig trouwens wel vaak in Katwijk, dus ben aan het integreren in de randstad
Het dorp van QuickBoys, algeheel amateur kampioen!!quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hey, ik heb wat gemist?
Stel je nog eens voor aan de dikste Gijs mevrouw QueenR?
Beide artikelen niet aanwezig hier haha.. maar idd. wil hier niet voor niets graag weg. Maar ja waar vind je een huis zo snel he.quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:32 schreef Magneet het volgende:
[..]
[vooroordeelmodusaan]
aah het land van de campingsmokings en minimaal 1 kilo goud om de nek
[/vooroordeelmodus]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |