Good!!quote:Op dinsdag 14 december 2004 09:15 schreef milagro het volgende:
Peter Cetera?
Right here waiting for you...quote:Op dinsdag 14 december 2004 09:50 schreef pos het volgende:
goedemorgen
Vertel is wat meer over die leuke meneer
kan niet op zn naam komen maar ken het liedjequote:
quote:
Zit nu met dat nummer in mijn hoofd...quote:Op dinsdag 14 december 2004 09:55 schreef pos het volgende:
[..]
kan niet op zn naam komen maar ken het liedje
ja idd, ooit dachten we dat het een man wasquote:Op dinsdag 14 december 2004 10:27 schreef milagro het volgende:
daar zitten dan ook minimaal 24 correcties op/aan/in , hè
Hoe gaattie?quote:
Beter!quote:
Z,n gangetjequote:
En we willen foto's zienquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:08 schreef Oblivion het volgende:
Word je boom al mooi, pos?
Mooi!quote:
Ik heb het maar zonder flits gedaan want met flits zag hij er raar uitquote:
deandere kant is nog lichter, schuifpuiquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:36 schreef fotoloog het volgende:
Lorne Greene idd
@Pos,je kan hem beter van de andere kant nemen,met het licht in je rug...
Natuurlijkquote:Op dinsdag 14 december 2004 12:42 schreef Bullpit het volgende:
Donald Jones en Adèle Bloemendaal
dank jequote:Op dinsdag 14 december 2004 12:29 schreef dolle_hond het volgende:
mooie boom
Daar twijfel ik niet aanquote:Op dinsdag 14 december 2004 18:25 schreef pyl het volgende:
Noem anders effe een beroep - dan kom ik er wel.
Geen NLquote:Op dinsdag 14 december 2004 18:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Jan Steen?
Geboren te Luikquote:Op dinsdag 14 december 2004 18:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Fransman?
Heel goed!quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Sai Baba heet-ie geloof ik
Correctquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:42 schreef pyl het volgende:
Ja, ja, da's Bas Haring.
quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:43 schreef Scrutinizer het volgende:
je was even iets anders aan het doen?
Chihuwawa?quote:
Nee joh, een echte hond: labrador. Hij moet dan ook echt uit, dwz minstens een half uur per keer en dat dan zo'n vijf keer per dag. Ach, je leert de buurt wel kennen zo.quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:50 schreef fotoloog het volgende:
Chihuwawa?
Lieve honden,goed karakterquote:Op dinsdag 14 december 2004 19:53 schreef pyl het volgende:
[..]
Nee joh, een echte hond: labrador. Hij moet dan ook echt uit, dwz minstens een half uur per keer en dat dan zo'n vijf keer per dag. Ach, je leert de buurt wel kennen zo.![]()
Waarom diequote:
hij is een paar jaar geleden overleden vandaarquote:
Ow,sorry,dat kon ik ook niet weten....quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:09 schreef pos het volgende:
[..]
hij is een paar jaar geleden overleden vandaar
Mr.Cashquote:
geeft helemaal niks hoorquote:Op dinsdag 14 december 2004 21:13 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Ow,sorry,dat kon ik ook niet weten....
Goedquote:Op dinsdag 14 december 2004 21:44 schreef pos het volgende:
stylistics?
Waar zie jij dat?quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:51 schreef tong80 het volgende:
Wat een schatje hè ?
Lekkere tietjes had ze.
Primaquote:Op dinsdag 14 december 2004 21:49 schreef Modus het volgende:
Akkemay @ fotoloog.
De Douchescene in 'Schatjes'quote:
Mmmmm...blinde vlek in mijn algemene ontwikkeling.quote:
nee al zou je van zn leven wel een film kunnen maken denk ikquote:Op dinsdag 14 december 2004 22:04 schreef Bullpit het volgende:
filmneger?
Ooit sjans mee gehad?quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:07 schreef pos het volgende:
nee al zou je van zn leven wel een film kunnen maken denk ik
meneer is nederlander
hahaha nee deze toevallig nietquote:
Ja in een spaanse cel momenteelquote:
Ik ken alleen mijn eigen dealerquote:Op dinsdag 14 december 2004 22:12 schreef pos het volgende:
jullie zijn waarschijnlijk te netjes om hem te kennen
Dat weet alleen Peter R de Vriesquote:Op dinsdag 14 december 2004 22:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Waar staat die R. voor?
Hmmm, even googlen...quote:
quote:Advocaat Mark Teurlings heeft dankzij een IVO-procedure drugshandelaar Henk Orlando
R. (Rommy), alias de Zwarte Cobra, vervroegd vrij weten te krijgen. ...
Je steekt er wat van op,Scrutquote:
Obliquote:Op dinsdag 14 december 2004 22:24 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hmmm, even googlen...![]()
[..]
Zou kunnen? Yep, google maar eens...![]()
![]()
Hoi btw!![]()
quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:25 schreef Berkery het volgende:
Harm Wiersma
Loogje...quote:
Wat een binnenkomert he?quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:26 schreef pos het volgende:
Heel goed Oblivion, tuurlijk was het Rommy, ik was het ff veregten
quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:25 schreef Berkery het volgende:
Harm Wiersma
Ja, net als jij...quote:
Ja, ik wil ook graag meedoen maar het duuuuuuuuuuuuuuurt allemaaaaaaaaaaal zooooooooo laaaaaaaaaaaaang voooooooooooordaaaaaaat iiiiiiiiiiiiiiik ieeeeeeeeeeets kaaaaaaaaaaan plaaaaaaaaaaatsen.... dus ga maar weer TV kijken kom morgen maar weer eens kijken op FOK!... maar niet voordat ik jullie allemaal een fijne avond heb gewenst. Welterusten luitjes!quote:
Nein nicht mehr die antwoord is immer al gegebenquote:Op dinsdag 14 december 2004 22:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Haben Sie noch eine Anweisung?
Je sluitertijd klopt niet met je X-sync !quote:
In mijn vakgebied zeggen we dan dat we flink onder zwart zittenquote:Op dinsdag 14 december 2004 22:55 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Je sluitertijd klopt niet met je X-sync !
quote:
Ik schrok er zelf van...quote:
quote:
Ow...das nog erger...quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:09 schreef Bullpit het volgende:
[..]
, ik dacht dat het de dame uit submission part 1 was, maar dorst dat niet te zeggen omdat ik dan neergeschoten en gestoken zou worden
![]()
Plaats maar een plaatje meissiequote:
Dank u, of was het niet voor mij...quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:10 schreef pos het volgende:
Jezus ben ik ff weg en mis ik het![]()
Maar gefeliciteerd hoor![]()
![]()
![]()
die bedoelde ik ook eigenlijkquote:Op dinsdag 14 december 2004 23:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Herman Emmink
Meis,van harte!quote:
Emmer dan niet zo....quote:
And I will kiss you for it!quote:
Hello Hoorayquote:Op dinsdag 14 december 2004 23:19 schreef Oblivion het volgende:
Ow alleen die naam al....![]()
*in katzwijm valt....![]()
[afbeelding]
Mijn helft is goed!!quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:20 schreef pos het volgende:
mata hari en alice cooper?
Hai...quote:
Let the show begin,i'm ready.....quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:22 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hai...![]()
*met oogwimpers knippert....
Ut is maar beeldspraak...quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:22 schreef milagro het volgende:
waar heb jij nog meer wimpers zitten dan
Ik weet alleen het antwoord niet...quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:23 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Let the show begin,i'm ready.....
Vishnu?quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:21 schreef fotoloog het volgende:
Hindoe-godin van het kwaad
Het zou tegenwoordsig verboden moeten wordenquote:Op dinsdag 14 december 2004 23:25 schreef tong80 het volgende:
Is Alice Coopert al geraden. Er wordt zoveel geslowchat tegenwoordsig.
Nopequote:
Dexter van Dynasty...quote:
Ook bij schiphol onderschept?quote:
Dex Dexterquote:
Bushettequote:Op dinsdag 14 december 2004 23:32 schreef Oblivion het volgende:
Vreemd die opmerking over de wimpers was belangrijker dan het antwoord? Hmmm....![]()
[afbeelding]
Die laura he!quote:
Slaap lekker Obliquote:Op dinsdag 14 december 2004 23:34 schreef Oblivion het volgende:
Truste you all!![]()
Slaap lekker voor zo!
Heb wel een handtekenig eerlijk gezegdquote:
Michael Naderquote:Op dinsdag 14 december 2004 23:33 schreef milagro het volgende:
[..]
Dex Dexter
Zo'n naam verzin je niet
maar de acteur zelf ?
Heb weinig met de bijbelquote:Op woensdag 15 december 2004 09:03 schreef milagro het volgende:
Hij heeft iets gehad met de Bijbel ooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |