Leer eens formuleren mijn jongquote:Op maandag 13 december 2004 23:01 schreef Dovenwereld het volgende:
Ik was neit eens met medewerker over prijs van heet water .. het heet water kost bijna niets maar hoogstens 50 cent. Medewerker zie het kan niet ...
![]()
Nee ze zei het in braillequote:Op maandag 13 december 2004 23:07 schreef robh het volgende:
Misschien verkeerd verstaan?
quote:Op maandag 13 december 2004 23:07 schreef robh het volgende:
Misschien verkeerd verstaan?
Je wilt kraanwater verkopen voor 1 euro (sommige restaurant doen ook stiekem)quote:Op maandag 13 december 2004 23:08 schreef Slee-3r het volgende:
pff wat een afzetterij... maar dat is tegenwoordig toch al normaal.
quote:Op maandag 13 december 2004 23:08 schreef Dovenwereld het volgende:
Ik heb al heet water gevraagd. ze zei dat het kost 1,50 euro voor heet water. (Thee/Koffie). ik zei alleen heet heet . het ontstaat discussie....
Het is niet zo. Heet water kost hoogstens 40 cent .dan geen zeuren was er klaar .In sommige GO geeft het service : als je noodles soep wil graag eten dan kan je heet water vragen. Het kost niks.quote:
heet water is kraanwater .. het mag niet voor hoge prijs verkopen. Het is hetzelfde als kraanwater..quote:Op maandag 13 december 2004 23:12 schreef Darksoulz het volgende:
Als je naar de AH Go gaat weet je dat je het driedubbele betaalt voor elk produkt datz e hebben. Das algemeen bekend dus niet klagen
quote:Op maandag 13 december 2004 23:13 schreef Dovenwereld het volgende:
[..]
Het is niet zo. Heet water kost hoogstens 40 cent .dan geen zeuren was er klaar .In sommige GO geeft het service : als je noodles soep wil graag eten dan kan je heet water vragen. Het kost niks.
lekker duidelijk...quote:Op maandag 13 december 2004 23:01 schreef Dovenwereld het volgende:
Ik was neit eens met medewerker over prijs van heet water .. het heet water kost bijna niets maar hoogstens 50 cent. Medewerker zie het kan niet ...
![]()
omdat theezak wel meetelt. maar Als je alleen heet water zonder theezak wilt .quote:Op maandag 13 december 2004 23:14 schreef p-etr-a het volgende:
Bij de Kiosk betaal je voor een beetje thee al 1,50. Dan is dit nog goedkoop.
Ja maar toch doen ze het dus een tip voor jou: ga niet naar de AH to go want dan weet je dat je genaaid wordt waar je bij staat en dat het ook niet eens lekker isquote:Op maandag 13 december 2004 23:13 schreef Dovenwereld het volgende:
[..]
heet water is kraanwater .. het mag niet voor hoge prijs verkopen. Het is hetzelfde als kraanwater..
als ik water wil verkopen voor 15 euro de liter mag ik dat toch zelf weten?quote:Op maandag 13 december 2004 23:13 schreef Dovenwereld het volgende:
[..]
heet water is kraanwater .. het mag niet voor hoge prijs verkopen. Het is hetzelfde als kraanwater..
Betaal je ook 1,50. Ik doe dat namelijk best vaakquote:Op maandag 13 december 2004 23:15 schreef Dovenwereld het volgende:
[..]
omdat theezak wel meetelt. maar Als je alleen heet water zonder theezak wilt .
Consumentenbond heeft gezegd. Het vorm mag niet .quote:Op maandag 13 december 2004 23:15 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
als ik water wil verkopen voor 15 euro de liter mag ik dat toch zelf weten?
dat er mensen zijn die t dan ook nog kopen, tja...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |